pátek 4. března 2016

Gallery update 52.6: One new 'Equals' stills picture + one old in better quality

Ahojte všichni. Zase to začíná. Píšu články uprostřed noci, že mě to nepřekvapuje. Ale tak nějak se mi nechce jít spát. Ano, moje tělo je unavené a tak trochu i moje mysl, ale zároveň mám hroznou náladu něco tvořit. Dneska (v pátek) byl skvělej den, kterej jsem si maximálně užila i se všema šílenostma, který se děly. Získala jsem podpis od svého oblíbeného italského spisovatele Paola Giordana, stihla jsem ještě i práci a potom ještě letěla do kina. Zkrátka nabitý den. Z toho Paola jsem dost hotová ještě teď musím říct, opravdu zážitek! :) No, a jelikož mám nekrotitelnou potřebu něco psát nebo vytvářet, rozhodla jsem se, že to využiju proto, abych napsala článek. Mám pro vás dvě nové stillsky k filmu Equals. Respektive takhle, ta druhá fotka je nová... ta první je ta, kterou už dobře známe, protože je to ta úplně první, která kdy byla zveřejněna už v září 2014 krátce po skončení natáčení. Tahle verze fotky je ale v trochu lepší kvalitě a v jiném barevném schématu a tak nějak je zkrátka trochu vymóděná, jak film procházel dokončovacími procesy. Ta druhá fotka je tedy nová a musím říct, že jsem se do ní zamilovala na první pohled. Myslím, že je dost možné, že příští design tohohle blogu bude na téma Equals, protože ty stillsky jsou prostě a jednoduše skvělé. Cítím z toho tolik emocí a to je to jen fotka, trochu se obávám, jestli ten film samotný psychicky zvládnu :D Dozvěděla jsem se ještě, že film Equals bude mít Americkou premiéru již v dubnu a to konkrétně na filmovém festivalu Tribeca v New Yorku, kde se doufám Kris objeví :) Později bude potom film vypuštěn do kin na omezenou dobu (ach jo) hned 1. den v červenci 2016. Také jsem se dozvěděla, že Woodyho Allenův nový film, ve kterém si Kris zahrála po boku Jesseho Eisenberga, by se měl v kinech také objevit už letos v létě! Dva filmy za jedno léto? To bude paráda! :)
* * * * * * * *
Hello everybody. It's starting again. Me writing articles in the middle of the night. But I am just not tired, that is all. My body kind of is, but my mind has this strong will to create something, to write something or just to do something, so... I have for you one article. And I just did something else and I forgot what I wanted to do, so I have to go to ask.fm and do it again, oh my God, I get distracted very quickly and easily :D Done. So back to the article. I have for you today two new stills from the 'Equals' movie. Well, actually, I have for you one new and that's the second one. The first one is just an old one, actually the very first one, just in better quality with different coloring and stuff. It was published few weeks ago, but I forgot about it, so I am publishing it now alongside the new one. I love both of them, of course, but we've seen the first one already, so I will talk about the second one. I absolutely adore this new stills, it is so beautiful, I feel so much feelings from this one picture, I cannot possibly imagine, how emotional the whole movie has to be and I cannot wait to see it. Equals will have it's US premiere on April during the Tribeca Film Festival 2016 and then will be released in a limited release in theaters on July 1, 2016.

imagebam.com imagebam.com

7 komentářů:

  1. Včera/dneska ráno jsem taky vůbec nemohla usnout. :( Jee, tak to ti přeju, že jsi dostala podpis od svého oblíbeného spisovatele, je pochopitelné, že máš radost. :) Z dvou nových stills mám strašnou radost! ♥ Tak to se na léto už moc těším, hlavně díky filmům od Kris. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také si nejsem jistý, jestli jsem na ty dva nové filmy s panenkou v létě psychicky připraven.Více se ovšem těším na futuristickou romanci Equals

    OdpovědětVymazat
  3. jop o tomto som čítala a viem to aj preto lebo sa tam má objaviť aj Tomov film High-Rise, mno nebo potvrdené či tam príde ale je to super novina
    mno a tiež som zvedavá či teda využiješ tie nové stills a ako

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsou teda zajímavé fotky :)
    Jinak gratuluju k podpisu a k to mu že jsi potkala oblíbenýho spisovatele :))

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky jsou skvělé! Líbí se mi ta atmosféra a že jim moc není vidět do obličeje :)

    OdpovědětVymazat
  6. Stillsky jsou moc pěkné a jsem na ten film fakt zvědavá! Kristen bude zase skvělá

    OdpovědětVymazat
  7. Moc gratuluji k podpisu, tomu říkám úspěch a štěstí :)Na film jsem opravdu zvědavá, pořád koukám na csfd, na nějaké novinky a zda bude u nás v kině

    OdpovědětVymazat