úterý 1. března 2016

Outfit Duel no. 6

Byla jsem v hodně Oscarové náladě a tak jsem se rozhodla, že vzhledem k tomu, že netuším, jaké dva outfity vyberu, tak jsem šla na jistotu. Kristen se Oscarů zůčastnila pouze dvakrát, tudíž to bylo snadné :D Zůčastnila 82. výročních Academy Awards v roce 2010 a potom 85. výročních Academy Awards v roce 2013. Jsem pořád trochu zahořklá proto, že ji letos z těch velkých cen opět vynechali, ale co se dá dělat. Julianne Moore ale nedávno řekla pro nějaký časopis, že chybí na sezamu nominovaných hodně lidí, kteří by tam být měli. Například Kristen, za Clouds of Sils Maria nebo Idris Elba za Beasts of No Nation. No nic. Na obou akcích vypadala nádherně. V roce 2010 měla na sobě nádherné černé šaty značky Monique Lhullier, ve kterých na koberci skutečně zazářila. Měla také naprosto skvělý účes. [x] V roce 2013 dokonce předávala jednu z cen spolu s Danielem Radcliffem a možná si i pamatujete, že na červený koberec přišla o berlích. Tehdy si pořezala nohu o sklo a nemohla na ni pořádně našlápnout. [Vzpomínka: x - x]. Na sobě měla také nádherné šaty, tenhle rok značky Reem Acra, které jsem si zamilovala tehdy a miluju je stále. Takže pro mě to lehká volba není, čas ukáže, jestli pro vás ano :D
* * * * * * *
I was in very Oscar-ish mood, so I've decided to chose two outfits of Kristen from Oscars. Kristen attended this event just two times, so I didn't have chose between anything, I just took two photos from two events. From 82th Annual Academy Awards in 2010 and from 85th Annual Academy Awards 2013. I am still kind of mad that she wasn't nominated. Actually even Julianne Moore said in one interview that she should be nominated and wasn't happy about it. Whatever. I still loved both her appearances there. Back in 2010 she had beautiful black Monique Lhullier gown and she looked absolutelly stunning. Back in 2013, she also had very beautiful dress that was a complete opposite of the dress from 2010. Some of you may remember, that she also arrived on the red carpet with crutches due to her injury, when she cut her foot by a glass. Well, back to the dress, she was wearing Reem Acra gown, which I absolutely loved and I still do. So for me, it is actually quite a hard choice, I hope that it's hard for you too :D



Myslela jsem si, že outfit za bezen bude víc jednoznačný, protože to tak zezačátku působilo, ale nakonec to bylo docela dramatické. Outfit číslo 1 vyhrál o pouhý jeden hlas. Na screenu sice můžete vidět, že tam je 7 hlasů ku 5, ale ten 7. je můj, který jsem tam hodila, když už jsem věděla, který outfit vede, abych tu anketu pak mohla ofotit :D
* * * * * *
And the winner of last months outfit duel iiiiiiiiiiis... well, it wasn't as obvious as I expected. I really thought that the first outfit will win with no doubts, it looked like that since the begining, but in the end, it was just one vote difference. You can see two votes difference, but the 7th doesn't count, it was my vote, so I could see and print screen the poll :D So, the winner is outfit no. 1.


4 komentáře:

  1. Jo, na Oscary 2013 si vzpomínám dobře A matně si ještě vzpomínám, jaké obrovské jehly tehdy měla Ale abych taky něco řekla k anketě. U mě to na plné čáře vyhrála tmavomodrá roba z roku 2010. Podle mě jí tyhle šaty + barva sedly líp :)

    OdpovědětVymazat
  2. Joo na ty Oscary si živě pamatuji, můj nejoblíbenější rok, protože vyhrála Annie! A pamatuji si na ten jejich cute moment v zákulisí, achich, achich, to byly časy!
    Ale k outfitu, tak tady jsem měla hned jasno a také si mě víc získala černá róba, strašně se mi líbí ten střih, krásně zvýrazňují její křivky a navíc ten vyčesaný účes k tomu je perfektní, vážně dokonalost:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo Oscaři 2013, kdo by na ně zapoměl Myslím, že to byl první ročník (nebo 2012? nevím ), u kterého jsem tu show viděla úplně celou, no já vždycky byla taková zpožděná Každopádně co se týče těch outfitů, tak já dávám hlas dvojce, i když mi přijde, že Kristen ty šaty tolik nesedly, vypadají tak o číslo větší Ale pořád se mi líbí víc než ty první, nějak tenhle střih mořské panny mám už ohraný a tak mě to nebaví, byť v něm v tomhle případě vynikly líp Kristeniny křivky...prostě dvojka vede

    OdpovědětVymazat
  4. Na ten rok 2013 si taky pamatuju. Bylo to poprvé, co jsem se o Oscary opravdu zajímala:) Co se týká outfitů... Mě osobně se asi líbí více druhé šaty, ale přijde mi, že ty první Kristen sedí líp. Vůbec nevím, pro jaké hlasovat! Koukám, že holky přede mnou dali hlas jedničce, tak já asi naopak podpořím tu dvojku.

    OdpovědětVymazat