pátek 18. března 2016

Woody Allen's project has its name + more information


Ahojte moji drazí! Omlouvám se, že jsem tu tenhle týden příliš nebyla, ale jak jsem byla nachcípaná, ale i tak chodila do školy, tak jsem většinou dorazila domů úplně hotová a nic se mi nechtělo. Zároveň ani nebylo moc novinek, které bych mohla přidávat. Kristen je aktuálně v Paříži. Původně jsem myslela, že to má nějakou souvislost s Pařížským týdnem módy, který se teď nějak konal, což vím díky Sophie Turner, která tam byla a objevila se na jedné z přehlídek, jinak bych to netušila :D ale zřejmě to tenhle účel nemá. Zdá se, že tam Kristen letěla pouze navštívit Stephanii Sokolinsky, alias Soko, se kterou aktuálně chodí, což je už poměrně dost zřejmé, že to je pravda, takže to sem píšu, ale je to poprvé a naposledy, co se k tomuhle tématu vyjadřuju, takže na otázky ohledně toho nebudu odpovídat. Těch fotek je zas horda a je mi z nich zle, protože protě Kristen nedají ty hyeny pokoj a je mi z toho dost smutno. Tenhle článek ale nemá být o hyenismu paparazzi, ale o novém projektu Woodyho Allena. Jak víte, hlavní roli v něm hrála právě naše Kristen a Jesse Eisenberg a já se na něj nehorázně moc těším. Tenhle film je stejně jako všechny Woodyho filmy pod rouškou záhad, ale konečně jsme se dočkali oficiálního názvu filmu. Tento snímek se bude jmenovat 'Cafe Society', tedy Kávová společnost? Nebo tak nějak. Upřímně si pod tím názvem představím vážně velký kulový, ale tak je to zajímavý název :D To zajímavější ale přijde s další informací. Woody vezl v posledních několika letech svoje nové snímky představit v nesoutěžní kategorii na filmový festival v Cannes. Stejně by tomu tak mělo být i v tomto roce, z čehož jsem naprosto nadšená! Nejspíš se po dvou letech dočkáme Kristen v Cannes a to je zkrátka bomba! Na tenhle film se opravdu hodně těším, tak snad mě nezklame tak, jako vloni Irrational Man... je mi líto, ale tak trochu se to stalo no, bohužel. Uvidíme.
* * * * * * * *
Hello my friends. I am sorry I wasn't here very much this week, but I had too much things to do and I was still ill going to school, so I wasn't really in bloging mood, I usually just came home and watched some videos or tv shows and then did my homeworks and went to bed. But there actually weren't much things to write about. I do have some now. Woody Allen's project finally got an official name. The premiere is planned this summer, which is pretty fast and I am really excited about it, so it was time for a name to show up. This Woody Allen's film's official name is "Cafe Society". I think it's quite interesting title but I really don't know what to imagine when I read it, so we will see. This is not the only news about this movie. Last few years, Woody was bringing his movies to Cannes Film Festival and it looks like he's going to do it again! Cafe Society will be promoted in Cannes this year in 'out of competition' section. I am so excited about it, sooo excited, I cannot wait!

3 komentáře:

  1. Cafe Society? Tak to je docela dost podivný, ale originální název No jsem dost zvědavá na český překlad Každopádně doufám, že se v blízké době dočkáme nějakého traileru - nebo aspoň popisu, o čem ten film vůbec je. Já jsem od Woodyho viděla jenom Kouzlo měsíčního svitu a moc mě to nenadchlo, ale na tenhle film jsem fakt zvědavá. Vzpomínám si, jak jsem byla nadšená z těch dobových kostýmů, co vypadaly tak skvěle :) Snad se teda brzy něco dozvíme :)Jinak co se týče osobního života Kristen tak to bych stejně jako ty asi taky moc nekomentovala - dokud se o tom nerozhodne mluvit sama, je to její věc a my bychom ji měli podporovat zejména kvůli jejim filmům a osobnosti, a ne se babrat nad tím s kým chodí a nechodí. Přiznám se, že jsem pár fotek z Paříže viděla a souhlasím s tebou. Kristen je tam očividně na dovolená a mě by teda docela dost štvalo, kdyby mě tam otravovali fotografové.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě napadá teda hodně námětů pod názvem Cafe Society Mohlo by to být něco podobného jako Půlnoc v Paříži, to se mi moc líbilo, každopádně jsem hodně zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak ja tom mám podobne ako ty a sedím doma na riti lebo som chorá a mám trochu viac času na blog ale aj tak som na to trochu kašľala lebo sa mi nechcelo, ale má to jednu výhodu konečne som i pozrela film American Ultra a veeeeľmi sa mi to páčilo, najme Jesse, ten bol naozaj perfektný     , film mal všetko ako fakt krásne napätie, dráma ale vtip takže palec hore, mňa čo dostalo boa ta scéna so zbraňou v cele, na tom som sa šúľala poriadne     a tú novinku s priateľkou tak to som na nete zazrela a aj nejaké fotografie , tak je skvelé, že to neskrýva ale ďalej to neriešim
    mno a k filmu tak názov je to zaujímavý a ako si podotkla môže to byť celkom obšírne v chápaní, čo si po tým človek predstaví

    OdpovědětVymazat