úterý 1. března 2016

POTM: April 2016

Co se tentokrát stalo bylo, že jsem šla k susan a úplně jsem zapomněla, že je vlastně prvního, jak včera bylo 29...:D (Jsem to nějak nečekala no, únor? Hmm... whatever). Začla jsem se shánět po tom, jaké fotky bych sakra mohla hodit na outfit duel, protože mě nic nenapadalo. Přemýšlela jsem o nějakých candids, ale pak jsem si říkala, že bych mohla využít toho, že v neděli se konali Oscaři, tak jsem vzala fotky z Oscarů a vzpomněla jsem si na tenhle photoshoot. Proč vlastně ani nevím, tuším jsem narazila na nějaké animace už před pár dny a teď jsem si to připomněla. Pamatuju si sama sebe, jak jsem psala článek o tomhle photoshootu, když vyšel. Bylo to tehdy ještě na starý blog a pamatuju si, jak hrozně se mi ten shoot nelíbil :D Přišel mi hrozně divnej a až moc uměleckej, ale postupem času jsem se do něj zamilovala až tak, že ho počítám mezi své fakt hodně oblíbené. A jelikož duben je měsíc mých narozenin, říkala jsem si, že by tu mohla viset nějaká fotka z mého oblíbeného shootu :D Já osobně mám svého favorita, ale tentokrát to možná bude trochu složitější, než minule. Minule to bylo vážně jednoznačné. Photoshoot je z roku 2011 a fotil ho Michelangelo di Battista. Tak co? Jaká fotka se líbí nejvíc vám? Zapomněla jsem dát na fotky čísla, takže je to jako vždycka, první řádek 1, 2 a druhý řádek 3 a 4.
* * * * * * * *
What I did this time was, that I've started to search for candids photos for outfit duel and then I decided, that I actually don't want candids photos and I've chosen Oscars' outfits and this photoshoot came to my mind few days ago and I decided to use it for Photo of the month - April. Why? Well... I remember myself the day I was writing about this photoshoot when it first came out and I was like... gosh, this photoshoot is really weird and I don't like it. But as the time came by, I started to actually LOVE it so much. So why not let you choose, which one is the best picture for you. The photoshoot doesn't have just 4 photos, but these are those I've chosen for this poll, so... what do you think? This photoshoot comes from year 2011 and was taken by Michelangelo di Battista. So.... photo number 1, 2, 3 or 4? I do have my favorite. Do you? I've forgotten to ad numbers, so it's like always:

1 - 2
3 - 4


Vítězem ankety o fotku měsíce březen se stala fotka číslo 1. Překvapivě. Bylo to poměrně jasné hned od začátku :D
* * * * * *
And the winner of March's poll iiiiiiiiiiis... photo number 1, of course. Others didn't have a chance :D



12 komentářů:

  1. Souhlasím že na první pohled se mi ty fotky nelibili, ale než jsem přečetla celý článek a podívala se na ně znovu, tak mi tak hrozné nepřijdou no Hlasuji pro jedničku, to je nejlepší fotka, z profilu vypadá bezvadně a na téhle fotce má luxus vlasy ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Fotka, která vyhrála je opravdu moc pěkná a Kristen je na ní kouzelná, ani se nedivím že vyhrála :) U nové ankety jsem dlouho přemýšlela, jelikož na všech fotkách to Kristen opět zase moc sluší a nakonec teda dávám hlas fotce číslo 3, protože mi přijde, že tady jí zrovna vynikly její krásné oči :) A ty vlasy ty jsou taky perfektní! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mě mrzí, že nemají se Sophie žádnou fotku, čekala jsem na ni!! Jinak fotka jednička asi:)

    OdpovědětVymazat
  4. Těžké rozhodování mezi jednoučkou a trojkou Ale nakonec to u mě vyhrála jednička :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se líbí trojka, ta je taková pěkná upírská

    OdpovědětVymazat
  6. Ach ta vítězná fotka! ♥ A ještě v tom menu! ♥ :)
    Jinak tenhle photoshoot je pro mě teda novinkou, myslela jsem, že je nějaký nový, než jsem započala číst tvůj komentář a teď teda zjišťuji, že mám pořádné mezery Ale zaujal mě a to hodně, i když mám většinou raději takové ty veselé, pozitivní, usměvavé fotky, ale jednou za čas je potřeba přijít s něčím jiným a tohle je vážně unikátné! Každopádně abych nekomentovala fotky a přešla spíše k POTM, tak u mě to bylo rozhodování mezi jedničkou a dvojkou, nakonec mi ta myš sklouzla k té jedničce, takže jednička a koukám, že výsledky jsou teda povedený, to jsem zvědavá, jak to dopadne

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mě nedošlo, že už je březen, po tom 29. jsem se divila a pak mi to docvaklo...Roxy je blesk Vybrala jsi úžasné fotky do POTM a vlastně jsem se tentokrát ani nemusela tolik rozmýšlet, protože ta jednička je naprosto úchvatná a prostě jí miluju a tak dávám hlas jí

    OdpovědětVymazat
  8. Což mi přopomíná, že bych taky měla udělat novou anketu.. Vybrala jsi opravdu nádherné fotky a hlasuju pro tu třetí:)

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem ráda, že vyhrála zrovna tato fotografie, je naprosto zlatá. ♥ ♥
    Jinak opět těžké rozhodování, ach joooo, jsi zloun! Nakonec mě nejvíce oslovila fotografie číslo tři. :)

    OdpovědětVymazat
  10. mno tak mne by sa to páči okamžite lebo ja som si tie fotografie jednoducho zamilovala a takéto umelecké sa mi strašne páčia
    a teraz prichádza problém lebo sa mi páčia všetky fotografie ktoré si dala a neviem sa rozhodnúť, vybrať len jednu ??      to sa proste nedá
    no po zvažovaní som dospela k tomu, že nakoniec vyhrala u mňa jednotka

    OdpovědětVymazat
  11. Hlasuji pro třetí fotku a mimochodem ten photoshoot je opravdu totálně boží! :)

    OdpovědětVymazat