sobota 12. března 2016

Gallery update 52.8: New portraits for Chanel make-up collection

Ahojte všichni, jak se máte? Zmínila jsem se o tom, že jsem nemocná? Vlastně tuším, že jsem psala, že mám teplotu. Začala jsem i kašlat jak tuberák a jsem taková... přejetá. Snad to ale nebude nic vážnýho, protože musím v pondělí do práce a do školy. Jupí. No nic. Každopádně mám pro vás 4 nové fotky, které vznikly pro novou kampaň Chanelu, pro kterou je Kristen tváří. Jde o kampaň propagující nové líčení očí. Tyhle fotky jsou zaměřené především na to, aby byly výrazné oči, které jsou naprosto úžasné. Kristen má nádherné oči, všichni to víme, každopádně pro tuhle kampaň je ještě obzvlášť zvýraznili a úplně září, jsem z těch fotek unešená a upřímně doufám, že se jich objeví ještě mnohem víc :)
* * * * * * *
Hi guys, how are you? I am ill, did I mentioned that. I did have fever when I wrote that I think I have fever. Whatever, shit happens. I have for you today four new photos from Chanel 'Collection Eyes 2016' campaing. Kristen is face of this campaign and these four photos showed up few days ago. I think they are very beautiful. Kristen is just beautiful, I love her eyes, these pictures are wonderful! I really hope more are going to be published! :)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

10 komentářů:

  1. Já už se necítím týden a pořád se z toho nějak nemůžu vyhrabat... Snad to u tebe bude mít rychlejší průběh :)) Fotky jsou úžasné! Kristen má opravdu krásné oči - vždycky se mi líbila ta zelená barva ♥

    OdpovědětVymazat
  2. jednoznačne sú to nádherné fotografie to je bez debaty a najme aspoň mne sa veľmi páči na tretej fotografii, tá ma zaujala asi najviac, má tam krásny výraz tváre

    OdpovědětVymazat
  3. krásné očička má krasotinka

    OdpovědětVymazat
  4. Uzdrav se brzy! :) Jinak ty fotky mě hned okouzlily, to líčení je perfektní, krásně oči vyniknou :) <3

    OdpovědětVymazat
  5. prajem skoré uzdravenie :) krásne portréty Kristen :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak doufám, že budeš co nejdříve zase fit! :) ♥ Jinak ty fotografie.. jsou tak dokonalé, naprosto jsem se do nich zamilovala! Jsou krásně přirozené, jednoduché. ♥ Moc se mi líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem taky nemocná Doufám, že ty už jsi zdravá a můžeš být ve škole a práci.. i když to neni něco skvělýho, ale pokud musíš Ty fotky jsou boží ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Brzo se nám uzdrav :) .. Ty fotky jsou perfektní! Má naprosto užasný oči!!

    OdpovědětVymazat