čtvrtek 24. března 2016

Gallery update 53.1: New personal photos

Ahoj všichni, já vím, slyším vás. Zase jednou jsem tu byla o víkendu a potom? Potom ticho po pěšině. Ale abych teda taky měla nějakou výmluvu, tak i po Kristen se aktuálně tak trochu slehla zem, takže kromě toho, že jsem absolutně neměla čas ani náladu, tak ani nebylo co přidávat, tudíž jsem se nemusela cítit tak špatně, že tu nic není. Nicméně, zítra odjíždím na road trip s kamarádkou do Německa a nejspíš tu nebudu celý víkend. Vracíme se buď v neděli nebo v pondělí, ještě ani samy nevíme. Možná, že se vrátíme už v sobotu, kdo ví. Každopádně jsem vám to chtěla oznámit a taky napsat tenhle článek, abyste věděli, že pořád ještě žiju. Upřímně po těch útocích v Bruselu se mi do Berlína vlastně ani moc jet nechce, ale už jsme domluvené, takže to platí. Hotovo. Těším se hlavně na sever, kam se chystáme jet, bude to parádní, alespoň doufám. Ještě než odjedu, mám pro vás alespoň jeden článek. Objevily se nějaké fotky, které bych mohla přidat, tak aspoň něco. Jsou to dvě osobní fotky. Poslední dobou se objevuje nějak víc osobních fotek Kris, přijde mi, že ačkoliv teda její vlastní instagram je stále soukromý, tak už tolik nebazíruje na tom, že se její fotky nesmí nikam dostat, že je to moc osobní. A jako chápu to, přece jen, mě samotnou štve, když nemůžu dát na instáč fotky se svými kamarády, protože si to nepřejou, a to ani nejsou KStew, že... :D Každopádně tu první fotku zveřejnil brácha Soko den před tím, než ty svě opustily Paříž a vrátily se do Los Angeles. Napsal k tomu komentář, že mu tyhle dvě kočky budou moc chybět. Kris už tedy i zná rodinku, nejspíš, a zřejmě si i sedli, což je moc fajn :) Každopádně na té fotce je Kris se Soko a je moc pěkná :) Z druhé jsem ale ještě nadšenější. Na té je Kris se svým vlasovým stylistou Adirem Abergelem a kromě toho má na fotce i rudou rtěnku... z čehož se dá poměrně jasně odhadnout, že se fotil nějaký nový photoshoot, z čehož jsem nadšená a nemůžu se ho dočkat! :) A k tomu jsou na té fotce oba rozkošní a Kris to opravdu moc sluší :)
* * * * * * * * *
Hello everyone, I know, I hear you. Once again, I was here on Saturday and then? Quiet. It is not exactly just my fault. I have quite a lot of things in school and I am very busy. Or at least I was last few days. There also weren't any news going on around Kristen, so I didn't even know what to write about. Considering the fact that I also didn't have time... I didn't write anything since Saturday. And I am acutally leaving tomorrow and coming back on Sunday or even Monday, so I will not be here durin the Easter holiday. But before I go, I have to do couple of things, and one of those things was to tell you I'm not here, and the second one is publish these photos. Both of them are new personal photos, I am very excited that it started to be more liberal with Kristen's personal photos, I don't know, I feel like she doesn't care that much anymore if someone sees it or not. Depends on what kind of picture, of course. The first one comes from Paris and you can see Kristen in it with Soko. This picture was published by Soko's brother the night before they left Paris and went back to Los Angeles. The second picture showed up yesterday, I think. It is from March 22, 2016 and it was published by Kristen's hair-stylist Adir Abergel. I love this picture so much, it is so cute! And it also means for sure, there is some new photoshoot coming! I am so excited to see it! :)

imagebam.com imagebam.com

8 komentářů:

  1. Road trip po Německu? Tak doufám, že si to užijete a hlavně se v pořádku vrátíte :) Už se těším na všechny tvé instagramové fotky - doufám, že nás budeš zásobovat :)
    Jinak obě fotky vypadají skvěle. Moc se mi líbí ta první - te mi přijde taková umělecká a krásná :) Ale i ta druhá je skvělá. Líbí se mi, že jde Kris vidět jen část obličeje a ta rudá rtěnka jí skvěle sedla!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, chtěla bych tě pozvat do soutěže ,,Best song ever", kde můžeš vyhrát grafické ceny, pokud bych měla zájem přihlášku nalezneš zde: http://punchline.blog.cz/1603/competition-best-song-ever-prihlaska
    Budu ráda, když se přidáš :)

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda že nemůžu jet s vana holky ..stýská se mi po Kristynce

    OdpovědětVymazat
  4. no tak ja zase mám toho teda dosť a nestíham to dávať na blog a ani nedám všetko čo chcem a vypúšťam   , tak si to všetko pekne užite a dúfam, že sa nič nestane a bude to pekný výlet
    mno a fotografie sú pekné a je super, že sa zoznámili

    OdpovědětVymazat
  5. Na té druhé fotce jí to moc sluší. :)
    -CrazyJull

    OdpovědětVymazat
  6. Týjo, tak to se máš, tak doufám, že si tam užíváš! :) Hned bych jela taky, ale taky mě trošku zastrašuje to co se teď ve světě děje. :/ Ty fotografie jsou skvělé, hlavně ta druhá nemá chybu! ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Ona má instagram? To jsem ani nevěděla   
    Užij si výlet do Německa :)

    OdpovědětVymazat