pondělí 28. března 2016

Gallery update 53.2: New 'Equals' stills + new/old picture from Rome

Ahoj všichni. Jak se máte? Jsem zpátky doma. A jsem naživu. Přežila jsem road trip s kamarádkou po Německu. A bylo to super. Jely jsme společně na sever na ostrov Rujána, který se s pevninskou částí Německa spojený mostem, tam jsme strávily sobotu a část neděle a dneska jsme přijely někdy kolem jedný hodiny ráno. Cestou domů jsme se ještě stavily v Berlíně, ale jen na velmi krátkou návštěvu, v podstatě jsme jen doběhly k Braniborské bráně a zpátky a prošly pár ulic. Je to škoda, ale holt někdy jindy si najdeme víc času. Některé část naší cesty nebyly tak fajn, ale celkově to fajn bylo. Těším se, až zas někdy pojedu na nějaký další výlet tohohle typu. Je to finančně poměrně nenáročná záležitost, platí se akorát benzín, sem tam něco k jídlu... Spaly jsme v autě, což se dalo přežít v okamžiku, kdy jsme si daly tři piva, každá půl flašky vína a panáka bechera :D Já normálně moc nepiju, ale tohle byla nutnost, jinak bych se podělala strachy v tom autě :D Mohly jsme si dělat co jsme chtěly, jet kam jsme chtěly, na cestě domů nám málem došel benzín, moře bylo ledové, až z toho bolely kosti :D ale tahle část Německa je opravdu krásná. Jen ta komunikace v němčině příliš nefungovala... Na Rujáně totiž lidi moc neumí jinak než německy, teda aspoň v supermarketu ta paní neuměla... :D A bylo tam fakt hodně lidí, až mě to překvapilo. Hrozně to uteklo teda musím říct, to bylo celkem na nic. Ale dost už o mém výletu na Rujánu. Kdo by se chtěl podívat na nějaké fotky, tak jsem jich pár hodila na instáčgram a nejspíš ještě nějaké fotky přibudou, až se tím nějak proberu. Teď mám pro vás taky něco, co se týká Kristen. A potom vás taky po nějaké době zase obejdu, flákám to, až hanba. Bylo zveřejněno 8 nových stillsek k filmu 'Equals'. Jen dvě z nich jsou s Kristen jako Niou, ale uložila jsem i ostatní, protože je zkrátka žeru. Hlavně se na tenhle film těším tak nehorázně, že vám zkrátka musím zprostředkovat veškeré informace a ne jen ty vybrané. Ty první dvě jsou teda s Kristen, očividně dost emocionálně vyčerpávající scény. Třetí je důležitá, protože je to poprvé, co můžeme vidět Guye Pearce v tomto filmu. Guy mimochodem aktuálně čeká prvního potomka s herečkou Carice Van Houten, na což jsem narazila, když jsem hledala, jak se jmenuje ta postava, kterou v Equals hrál :D Takže k tomu mu gratuluju :) a ta postava se jmenuje Jonas. Posledních pět fotek už je jen s Nicholasem Houltem jako Silasem, ale jsou skvělé, i když na nich není Kris. Hrozně se těším na tenhle film! No... a kromě stillsek z Equals mám pro vás ještě jednu staronovou osobní fotku. Byla zveřejněná až včera nebo kdy, ale pořízena byla už před několika měsíci v době, kdy se natáčel Personal Shopper a Kristen se stavovala v Římě na jednu módní akci Chanelu. To bylo tuším někdy v prosinci. Kristen si tehdy zašla v Římě na kurz vaření, což mi samo o sobě přijde neskutečně cute :D a vznikla z toho tahle skvělá fotka. Na té můžete vidět spolu s Kris i její kamarádku Suzie Reimer, která Kris při natáčení Personal Shopper doprovázela v Evropě a v Ománu. Jsem ráda, že ji nakonec někdo zveřejnil, protože je skvělá :)
* * * * * * * * *
Hello everyone. How are you? I am back home. And I am alive. I've survived our road trip to Germany and it was great. Some parts weren't that great, but most of them were. We went to Rügen on the North coast of Germany and during our way back we stoped in Berlin, but just for a moment. I definitely want to go again to another trip like that, it was fun. We were sleeping in the car, we could go wherever we wanted, we almost run out of benzine on our way back home, the sea was cold as fuck, but this part of Germany is really beautiful, it reminds me of Sweden a lot. I don't remember much from Sweden, I was really small but the beached are very similar. You can check some photos on my instagram if you want, more to come, probably. Right now I have for you new stills pictures from the 'Equals' movie. I really can't wait to see this film and these photos make me want to see it even more. The feels, I'm shaking. I saved not just photos with Kristen, but also the other ones, because I love them all. Kristen is just in the first two. The third one is very special, because for the first time ever, we can see Guy Pearce, who plays Jonas. And who is expecting his first child with Carice Van Houten, so congratulation to that. The other 5 are with Nicholas Hoult as Silas. This movie will have such a strenge atmosphere and I kind of can't wait to see it. I also have for you one old personal picture of Kristen from Rome with Suzie. They attended together a cooking course and this picture was taking during that, but it was published months after it yesterday. But I am glad it showed up in the end.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com

5 komentářů:

  1. Jsem ráda, že jste s Německa přijely domů v pořádku a zdravá a užily jste si to :) Já se přiznám, že bych měla docela obavy z těch utečenců - vážně to tam je tak špatné ? Jinak mě pobavila ta historka ze supermarketu Příště pojedu s váma - já z němčiny maturuju Než bych byla úplně jednička, ale asi bych se domluvila ;)
    Co se týče fotek tak začnu asi tou z Říma. Moc se mi líbí, že Kristen využila svého pobytu tam  a zašla si na ten kurz :) Mně to trochu připomíná filmu Julie and Julia - vidělas? Je s Meryl a Amy Adams a Merylina postava tuším v Paříži taky začala navštěvovat kurzy vaření Je to super fotka :) Co se týče filmu Equals tak jsem moc ráda, že se objevilo tolik nových fotek. Na tenhle film jsem hrozně zvědavá a těším se - doufám, že se brzy dočkáme i nějakého traileru :) Ty fotky s Kristen jsou fakt drsné. Moc se mi líbí ta, kde je ve sprše. Tale fotka mi přijde taková umělecká :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak půjdem do toho kina spolu, když nenajdem "polovičky" který by s náma šli

    OdpovědětVymazat
  3. Teda mám radost, že ses nám v pořádku vrátila domů, přece jenom tě čekal docela dobrodružný výlet, spaní v autě je pro mě něco nepředstavitelného, takže klobouk dolů za odvahu a celkově za takový spontánní výlet, o tom ostrově slyším poprvé, ale hned jsem mrkla na fotky, jak u tebe, tak na googlu, něco jsem se přiučila a přidala si na seznam další místo k navštívení No musel to být pěkný výlet plný zážitků a jako bonus ses vyhla té dnešní velikonoční tradici
    Popojedu ke Kristen, ta fotka z kurzu...ježinkove, ta nemá chybičku Heh, to bych taky ráda absolvovala, i bych to potřebovala, ale netušila jsem nebo by mě spíš ani nenapadlo, že tohle Kristen láká, je fajn, že při natáčení stíhá i nějaké takové věci navíc a rozšiřuje si znalosti a dovednosti A k Equals, to je kapitola smaa pro sebe, už mě docela těmi fotkami a novinkami mučí! Takové vábení a napínání, ale kdy už sakra budu mít možnost ten film vidět?! Joo a jak tak koukám na ty dvě první fotky, tak si do kina vezmu nejeden balíček kapesníků

    OdpovědětVymazat
  4. to je teda skvelé, že si si takto výlet užila hlavné je že celkovo bol dobrý aj keď tam boli nejaké ťažkosti ale človek sa potom časom na tomto práve zasmeje a ké to bolo ale super, že to celkovo vyšlo dobre a uuuf spanie v aute tak to veľmi nemusím ale keď to nie je na dlho tak v pohode a to pitia tak to máš pravdu to by sa bez toho asi ani nedalo      takéto situácie si to niekedy proste vyžadujú
    stillky sú veľmi pekné a ako si popísala prvé sú dosť emocionálne no mne sa veľmi zapáčila tak de stojí pri šatníku žiaden stres čo si vyberie lebo všetko je rovnaké      ale film si určite pozriem

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to sis určitě skvěle užila, závidím ti, taky bych hned někam jela, ale jsem docela poseeroutka co se týká uprchlíků a teroristů. Tak ještě, že jste dorazily domů v pořádku! :) Jinak stillsky jsou opět skvělé! A ta osobka je zlatá, Kristen na ní vypadá úplně mile. :)

    OdpovědětVymazat