středa 25. listopadu 2015

Praha, Personal Shopper a šílenství.


Tahle situace s tím, že je Kris v Praze se šíří jako mor. Včera se objevily první paparazzi fotografie [x], dneska další [x] a od té doby se začaly objevovat další a další články, dokonce i televizní noviny, takovej ten topstar nebo co, na Primě o tom mluvili nebo psali a tak vůbec. Prásk, Blesk... všichni. Stále ale NIKDO netuší, kde že to teda je, jelikož ti, co to fotili, to neřekli, nebo to neříkají média, toť otázka. Velkou otázkou je také to, ve kterém hotelu Kristen zůstává? Těžko říct. Kolují teorie, že by mohla být na Praze 1 ve Four Seasons, potom jsem taky našla informaci, že by měla být někde na Praze 6. Na Primě jsme se zase dozvěděli akorát to, že v jednom z nejlepších pražských hotelů. A to je jako kterej hotel sakra? Oni to ví, ale nepoví! Hrábne mi :D To je jedno. Teď jsem zjistila, že vím, kde natáčeli dneska. Bylo tam u těch pásek datum 25.11.... mě nenapadlo, že je to kvůli tomu, já jsem tamtudy v pondělí prostě jenom prošla a nevěnovala jsem tomu nijak zvlášť velkou pozornost, protože tam nikdo jinej nebyl. A dneska jsem nešla do školy, takže jsem tam nebyla, když oni tam byli a asi se zastřelim. Nebudu to přehánět, ale hodně si teď nadávám. Protože jsem byla líná a nešla do školy, takže jsem neměla šanci tam na ně narazit, já bych totiž jinak šla okolo. Zítra tam půjdu okolo znova, ale to už tam nebudou. Ale třeba jo. Bylo to v ulici Na Příkopě, hned vedle Slovanského domu. Tam jsem nedávno viděla Seana Beana, co možná nebyl Sean Bean, je to oblíbené místo. Točila jsem se kolem myšlenky, že budou natáčet tam, od začátku. Už od první chvíle, co jsem věděla, že tu Kris bude, jsem si myslela, že to bude částečně i tam. Teď jsem se dozvěděla, že jsem sice měla pravdu, ale prosrala jsem to vlastní leností tím, že jsem se vykašlala na přednášku a nešla jsem okolo a tím, že jsem si nespojila datum s tím, co bylo na tom papíře u toho místa. Takže dneska 25.11. jsem tam mohla být, když tam byla Kris, pokud to nebyl nějakej hoax, ale já jsem tam nebyla. A zítra už tam nebudou. No potěš koště.

Z toho, co tu píšu, jste s mohli odvodit dvě věci. Zaprvé, solidně mi z toho hrabe. A zadruhé mi to není souzeno, protože jsem dneska měla asi největší šanci, jakou kdo kdy mohl mít a já jsem jí posrala, protože jsem na to, co jsem tam minulej tejden viděla, úplně zapomněla, než to dneska bylo v té reportáži v Top Star magazínu. Zatřetí je tedy možnost, že se ještě dozvíme o dalších místech, kde by na ni člověk mohl narazit. Já určitě zítra půjdu na to dnešní místo a třeba budu mít ještě štěstí, i když pochybuju. Zároveň je tedy možné, že bydlí ve Four Seasons, tudíž možná, že bych se mohla ukázat i tam, ale musím zítra do práce, takže to nebude na dlouho. Ztrácím naději, že ji potkám a snažím se sama sobě namluvit, že je mi to jedno, ale dneska byl tak divnej den, že to, že jsem ji mohla vidět a neviděla kvůli vlastní blbosti, je taková třešnička na dortu. Zato jsem v tramvaji viděla českou herečku Hanu Maciuchovou. Z toho ale tak odvázaná nejsem. Upadám do deprese. Dobře, trochu přeháním, ale prožívám to víc, než bych si bejvala přála, ale tak... co se dá dělat. Není mi to souzený, tak nemá cenu se kvůli tomu trápit. Každopádně štěstí můžete mít do 1. prosince. Potom už totiž Kristen opouští Prahu a natáčení se přesouvá do Ománu. To, že to má být 1. je tedy taky diskutabilní. 1. je datum, které někdo někde uvedl, jinde jsem zase četla, že je tu pouze do konce týdne. Tak si vyberte. Na letišti asi kvůli tomu stanovat nebudu... Zítra risknu příkopy a když to nevyjde, tak to holt nevyjde. Ale za tohle si budu nadávat ještě hodně dlouho. Mám to pod nosem a nespojím si to. Blbec! :D Já už radši půjdu, mějte se.

- Angie.

P.S./Edit: Dneska, 26.11. jsem se vrátila na místo činu, Na Příkopy. Tam jsem měla štěstí, před Obecním domem na Náměstí Republiky stála halda filmařských aut a vypadalo to, že je tam dokonce i šatna a tak. Bohužel jsem ale Kristen neviděla. Otázkou ovšem i nadále zůsstává, jestli šlo vůbec o natáčení Personal Shopper. Z dneška se zatím žádné fotky neobjevily a tak nevím, jestli to bylo to správné místo nebo ne. Jediný, koho jsem viděla, byla jen nějaká zrzka na vysokých podpatcích, která v tom nejspíš hrála, ale netuším, kdo to byl, Kristen určitě ne. Možná, že kdybych tam vydržela dýl, štěstí bych měla, vzhledem ale k tomu, že na autech bylo Mia Film a PS by měl podle původních informací dělat u nás Sirena Film, tak jsem se po té, co mi umrznul zadek i nohy rozhodla zamířit domů :D Uvidíme, co přinese zítřek. Mějte se famfárově a lidem, co hledají, držím palce. Kiko, natáčeli v Dejvicích, v Technické národní knihovně, otázkou je, jestli tam budou natáčet i něco jiného. Kdo ví. Třeba ano, neztrácej víru! :)

22 komentářů:

  1. Pořád tomu nemůžu uvěřit, že je Kristen tak blízko od nás, moc ti přeju abys jí alespoň zahlédla, i když to musí být v Praze dost složité :( těším se na další informace! :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je v piči a já jak debil chodím po Dejvicích

    OdpovědětVymazat
  3. Tak nejprve chci říct, že jsem trochu sobecky ráda, že se objevili nějaké paparazzi fotky. Aspoň už konečně víme, kde Kristen vlastně je :) Co se týče tvého vlastního dilematu, tak tě chápu. Já bych taky ráda potkala Jennifer, když v Praze natáčela Serenu, ale to jsem tehdy ještě její osobě nepřikládala takový důraz Určitě si myslím, že by ses tím neměla tak trápit. Přeju ti, abys měla dneska štěstí, ale ono to natáčení je takové nevyzpytatelné a myslím, že normální smrtelník (co nemá styky nebo štěstí) na ně prostě nenatrefí. Ale třeba budeš mít někdy kliku a dostaneš se na premiéru některé z Kristeniných nadcházejících filmů do Londýna :) Kdo ví :)

    OdpovědětVymazat
  4. Fakt je tu jen do neděle? sem o víkendu mimo prahu tak sem neměla moc šanci ji hledat.. jen včera neuspěšně a dnes taktéž.. byla sem na příkopě.. všude samej američan, dodávka na stěhování filmů, nějaká zrzka a kristen nikde lol.. ale ti co o to nestáli ji potkali viz moje kámoška co ji nenávidí.. to je nespravedlnost   

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: To nesnáším, když se lidem, kteří o to nestojí, něco takovýho povede... a pak lidi, kteří by si to přáli víc než cokoliv jinýho... respektive takhle, je to jedna z věcí, který by fakt hodně chtěli, tak se jim to nepovede... asi i proto, že to tolik chtěj no... Není to fér.. :/ A hele prej je tu až do 1., ale nevím, co je na tom pravdy... kdo ví...

    OdpovědětVymazat
  6. Bylo by dobré mět psa co umí vystopovat právě jen ji

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Ona ji jenom viděla nebo něco víc - foto, podpis... Dík za odpověď.

    OdpovědětVymazat
  8. Jedné holčině se dneska poštěstilo, ale jen ji viděla, protože hned běžela schovat se dovnitř, prý je nemocná a není jí dobře. Přesto jí ale podepsala fotku, kterou dotyčná dovnitř nechala donést securiťákovi...

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: O Anet vím. Já jsem měla na mysli tu nenávistnou kamarádku - jestli ji jenom viděla nebo se opovážila dostat foto nebo podpis. Předpokládám, že ne, když jí nemá ráda, ale lidé dělají i takové věci, aby se mohli chlubit.

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Oh, promiň. Já jsem myslela, že reaguješ na mě. Teď vidím, žes to psala jako informaci. Ještě jednou se omlouvám.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: V pohodě :) Jinak co se týče té kamarádky Kiky, tak to nevím no, ale předpokládám, že jí to tak nebralo, když ji nemá ráda no, a jestli jo, tak budu zlá
    Bohužel ale musím s politováním oznámit, že Kris dneska opustila Prahu a přesouvá se na další místo natáčení, nejspíš Omán, ačkoliv momentálně je v Římě. Moc mě to mrzí, ani mně to nevyšlo, jsem ráda za každého, kdo štěstí měl :) ale přeci jen to zamrzí :/

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Mě by zajímalo, jestli se jí tu líbilo, když tu měla Suzie, CJ i Gabby nebo jestli jen tvrdě pracovala a navíc byla nemocná. Moc by mě mrzelo, kdyby měla na Prahu špatné vzpomínky.

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Já si nemyslím, že by byla nemocná celou dobu, co tu byla. Určitě dost pracovala, ale podle mě si i sem tam vyrazila. Podle všeho se Suzie, Gabby a CJejem oslavili Díkůvzdání a snad se podívala i někde po Praze, aby to neměla spojené jen s prací a ničím jiným. Těžko říct. Každopádně se to možná časem dozvíme, jsem si jistá, že se o Praze někdy v nějakém rozhovoru zmíní, tak snad v dobrém :) Myslím, že jí muselo být příjemné minimálně to, že u nás nejsou tak dobří čmuchalové a neotravovalo jí moc paparazziů a ani moc fanoušků, protože nebyla k nalezení, což je ale na druhou stranu i škoda, chtěla bych, aby věděla, že i v ČR jich má spoustu... ach jo...

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Přesně - ráda bych, aby věděla, že jí tu taky fandíme. Ale bojím se, že podle výsledků pokladny American Ultra (jeden z nejnižších ze všech zemí) to tak moc nevypadá.

    OdpovědětVymazat
  15. Ach jo, mě moc mrzí, že jsem tyhle tvé informace a žhavé novinky nesledovala:/ Jsem teď hrozně zpožděná! Je ta Kristen vůbec ještě dneska v Praze?

    OdpovědětVymazat
  16. uděláme spolek, vezmem koštata nymbus krisbo 3000 a poletíme do říma pro autogram    ne taky mě to mrzí ale stejně naivně věřím, že jednoho dne ten autogram budu mít

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Ani jí nemusíme unášet hele, podle všeho se Kristen z Říma přeci jen ještě vrátila do Prahy, nejspíš jen na pár dní a není to úplně 100% potvrzená informace, ale šance ji potkat se znovu otevírá...

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: No prý by tu teď už měla být, otázkou je, na jak dlouho a nejsou to nějaký jistý zprávy, ale zdá se, že by to mohla být pravda no... faktem zůstává, že stejně furt vím kulový, kde natáčí...

    OdpovědětVymazat
  19. Co kdybysme ju šly hledat? at nejsem jediný šílenec

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: Já bych jí i klidně hledat šla, ale už mám jiný plány na dnešek no, jsem nepočítala s tím, že se vrátí...

    OdpovědětVymazat
  21. Né dneska sem hotová z práce ale třeba zítra nebo pozétři pokud tu lady stewart ještě bude..

    OdpovědětVymazat