čtvrtek 26. listopadu 2015

'American Ultra' Gag-Reel

Ahojte všichni. Cítím se totálně vyřízená... fakt totálně, jsm hrozně unavená a hodlám jít spát nejpozději v deset. Do té doby chci napsat tenhle článek, kouknout na Big Bang a najíst se. A ak půjdu spát, protože jinak asi umřu :D Musím vstát v půl osmý. Dneska jsem taky musela vstát v půl osmý, místo toho jsem vstala v osm a přišla jsem pozdě. No nic. Dneska jsem málem umrzla, když jsem čekala na Kristen, která se neobjevila :D Jak jsem přidala jako edit k předchozímu článku. Dost možná to byl i jiný film, takže jestli někdo víte o nějaké zrzavé herečce, která by tu měla natáčet nějakej film, tak mi dejte vědět, protože jsem jí viděla :D No nic. Nebudu to řešit, už jenom to, že je ve stejném městě jako já mi stačí. Kecám. Nestačí. Je nejblíž za celej můj minulý i budoucí život nejspíš a já jí prošvihnu, já se z toho potentočkuju... :D No nic. Nebudu to řešit. Mám pro vás teď jedno video, pochází z Blu-raye American Ultra, který zrovna vyšel, a je to sestřih nepovedených scén, nevím, jestli celý, ale každopádně je to vtipný a určitě stojí za to se na to podívat. Natáčet takový film musí být sranda :D
* * * * * * * *
Hello everybody. I feel totally wasted and I didn't even drink alcohol :D I am really tired and I want to go to sleep soon, after I write this article and after The Big Bang Theory. I almost froze today, because I was waiting for Kristen to show up but she didn't. I didn't even go to work because of that.. and all for nothing :D Like I wrote as a edit in the previous article, it might be even a different movie. So if you know about someone famous, who is a woman and has red hair and is filming in Prague, I've seen her. But not Kristen. WHATEVER. It's nice to know she's in the same city anyway, I don't need to see her, I have never expected I would... but... still. Come on! :D Okay, I have for you video. It is a Gag-Reel from American Ultra, that means that it is a 3-minutes-and-something-long video with scenes that weren't successful and some funny situations came out of it. It's brilliant, so check out :D

4 komentáře:

  1. tak to sa pekne vyspinkaj aby si bola oddýchnutá a mala si silu a aby sa ti ju podarilo zazrieť alebo sa k nej nedaj dostaneš    to bi bolo určite skvelé a milujem tieto videá vždy si ich rada pozriem je to skvelé a teda pozerám, že sa na to poriadne pobavili a nasmiali

    OdpovědětVymazat
  2. Vítej v klubu! Jsem na tom poslední dny podobně, jak musím chodit po úřadech, doktorech a všechno vyřizovat. -_- Jako o Kristen mi ani nemluv, až teprve teď se dozvídám, že tam byla už v polovině listopadu! Jako proč, proč Kristen, nemohla si počkat až do ledna, jak tam přijedu? Oh ano, jak už jsem jednou psala, jsem ten "šťastný" člověk, co bydlí na opačné straně republiky. o.O Takže myslím, že  ses asi jako jediná dostala tak blízko ke Kristen. Jinak je zajímavé, číst si pak ten tvůj překlad v angličtině. I didn't even drink alcohol.
    A k videu. Nepovedené scény mě vždy bavily. Ty jeho falešné zuby, jak mu vyletěly. Ani nechci vědět to číslo, kolikrát to museli zkoušet, než bylo vše OK. Chtěla jsem se kouknout na ten film a napsat o něm, diskutovat, jenže to asi nechám na zítra, protože můj ultra rychlý počítač to chce stahovat krásných šest hodin.

    OdpovědětVymazat
  3. "...už jenom to, že je ve stejném městě jako já mi stačí. Kecám. Nestačí." Ani si nevieš predstaviť, ako strašne ťa chápem Ale tak, aspoň nachvíľu si mala pocit, že si k nej blízko (nie som si istá, či týmto vôbec pomáham ). Bloopers inak vždy zbožňujem, takže si ich už aj idem pozrieť :) Mimochodom, aj napriek mojim pár dňovým prázdninám (vďakyvzdanie) som totálne vyčerpaná, takže sa celkom viem relate-ovať (nie, neviem rozprávať normálne po slovensky )

    OdpovědětVymazat
  4. Hlavně abys nám neurzla! I když za tu Kristen by nějaká ta omrzlina asi i stála! Pořád moc doufám, že ji někde vyčmucháš... Moc bych ti to přála:) Já se musím smířit s tím, že je ode mě 110 kiláků:))

    OdpovědětVymazat