úterý 17. listopadu 2015

Kelly Richardt's movie finally has a name

To, že je Kristen v Praze a já naprosto netuším, kde, je asi ta nejhorší věc, jaká mohla nastat. Myslím to vážně, vím, že je v Praze, vím, že tu někde je a já jsem tu taky, ale není prakticky žádná možnost, jak bych mohla zjistit, kde přesně. Žádná možnost, jak bych mohla zjistit, jestli tu pořád ještě je. Hrábne mi z toho. Ale tak co, je mi to fuk. KECÁM. Není mi to fuk, ale jsem tak nějak smířená s tím, že s tím nic nenadělám, i když mě to sere. Třeba budu mít štěstí, zítra se jdu projít po Praze dopoledne, jestli nebude nějak moc pršet... Ale pochybuju o tom. Moc se toho teď kolem Kris neděje, abych pravdu řekla, tak mě to trochu začíná štvát, nějak moc žádnénovinky, snad se to už brzy zlomí. (Tím, že si stěžuju, že nejsou novinky, samozřejmě očekávám, že hned, jak nebudu mít čas, tak se jich objeví horda). Každopádně jedna novinka se přece objevila a týká se jednoho z nejnovějších projektů Kristen, které natočila v tomhle roce, a to konkrétně bezejmenného projektu Kelly Reichardt. Takhle informace se původně objevila pouze na IMDB.com, ale tahle stránka je mnohdy plná trolů, tudíž jsem tomu nevěnovala nijak velkou pozornost. Už i na twitteru se ale objevila informace, že tento film konečně dostal své jméno. Kristen v něm hraje postavu Beth Travis a natáčela ho v první půli tohoto roku. Snímek by se měl jmenovat "Livingston". Osobně jsem čekala něco trochu poetičtějšího, ale tak co, na tom názvu zase tolik nesejde, nebo alespoň mně ne. Jinak samozřejmě sejde, protože i název může nalákat diváky. Tak třeba tenhle název naláká, to uvidíme. Já doufám, že tenhle snímek naláká diváky díky Kris, Michelle Williams a Lauře Dern, tak budu držet palce.
* * * * * * *
Kristen being in Prague and me not knowing where the heck she actually is, that is the worst thing ever. Like literally, she is in Prague, she's there, somewhere, but there is no chance of meeting her, because I have no idea where are they filming. Fuck it :D Whatever. I don't care. LIE. I do care, but what can I do? Nothing. Whatever. There are not many things to write about these days, because there are no photos of Kristen or something, but I have for you at least some news. This one is about one of Kristen's newest projects, the Untitled Kelly Richardt project. It seems like one of the untitled projects finally got a name. The title was first changed on IMDB.com, so I didn't really think about it that much, because IMDB is full of trolls, but then I found that this tweet appeared on Twitter, so it might be a reason to believe it. According to this information, Kelly Reichardt's movie in which Kristen plays the role of Beth Travis, should be called "Livingston". I kind of expected something a bit more poetic to be honest, but it is the director's choice.

4 komentáře:

  1. Tak já hlavně děkuji za info, že už je Kristen u nás v Praze, to by bylo na ni narazit, když se půjdu třeba projít, chjo, chjo, ale moc tomu šance nedávám :) Jinak ten název je docela zajímavý :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak to dúfam, že sa čoskoro niečo objaví či už to budú nejaké fotografie alebo aspoň to video by bolo fájn tak dúfam a škoda, že sa takto krátko zdržala

    OdpovědětVymazat
  3. Ach jo, teď mě vážně štve, že v Praze nebydlím. :( Strašně doufám že se objeví nějaké fotografie nebo alespoň informace, to bych byla opravdu ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Michelle a Kristen spolu! Už se nemůžu dočkat! :)

    OdpovědětVymazat