neděle 1. listopadu 2015

POTM: December 2015

Ahojte všichni. Jak se máte? Mně pořád není zrovna nejlíp. Včera jsem byla na koncertě Our Last Night a jsem z toho docela zničená. Bylo to naprosto ultrahustokrutěmegapřísný, ale byla jsem celej tejden nachcípaná, takže to, že jsem šla na hardrockovej koncert mi zrovna dvakrát se zdravím nepomohlo :D Skoro nemůžu mluvit a jsem celá rozlámaná a utahaná. No. Protože je dnes 1. listopadu a začal nový měsíc, což je mimochodem dost strašný :D tak mám pro vás znovu anketu o fotku měsíce, tentokrát jde tedy o hlasování o nejlepší fotku prosince. Minulé kolo jste říkali, že bylo na rozhodnutí těžké, jak byly všechny fotky dost podobné. A nakonec to bylo poměrně těsné, vítězná fotografie vyhrála o jedný hlas. Tak jsem se rozhodla, že vám to tenhle měsíc udělám ještě těžší :D Vybrala jsem 4 fotky z propagace filmu Equals. Na všech fotkách je naše trio, Kristen, Nicholas Hoult a Drake Doremus, kteří film propagovali a já osobně sama nevím, která z fotek se mi líbí nejvíc. Proto si svůj hlas nechám až na přelom měsíce listopadu a prosince v případě, že by to byla plichta :D
* * * * * * *
Hello everybody. How are you? I am still sick. I was at Our Last Night's concert yesterday and I am dead. I am really tired whole day and I can barely talk. I screamed too much yesterday. Well, the new month has started, which is terrible by the was. The time just runs so fucking fast. But I have for you another round of Photo of the Month, this time for December. November's poll was quite hard because almost all four photos were pretty similar. I think this month is even harder :D I've chosen four photos from Equals promotion, photos of the trio, Kristen, Nicholas Hoult and Drake Doremus. I personally love all these pictures, so I really don't know for what I am going to vote, but I will keep my vote till the end, in case it's going to be tie or something. So which one do you like the most? The result of last poll is in the whole article.




A vítězem fotky měsíce listopad se stáváááá... fotka č. 3!
Aaaand photo of the month November iiiiiis... picture no. 3!


5 komentářů:

  1. Mě se hodně zalíbila 2 přijde mi taková bláznivá, spokojená a Kristen to tam moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tady to u mě vyhrála usměvavá jednička :)

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že se v těch anketách a hlavně v tom následném mučení, které způsobuješ hlasujícím, začínáš vyžívat! Kvůli tomu priceless výrazu Kristen jsem nucená dát hlas dvojce, to jinak nejdeA jinak držím palce se zotavováním a rekonvalescencí, prožívám si to podobné Přežila jsem náročnou návštěvu bratránku a snažím se potlačit projevující se příznaky zápalu průdušek, který si každý rok stejně prožiju

    OdpovědětVymazat
  4. mnoo tak teda neviem sa rozhodnúť medzi jednotkou a štvorkou aaaaaaaaale tak dám asi no nie asi ale určite dám štvorku tám sa mi Kris páči asi najviac a hlavne tam má perfektný účes

    OdpovědětVymazat
  5. dávám 2 protože je prostě boží

    OdpovědětVymazat