neděle 1. listopadu 2015

Outfit Duel no. 2

Stejně jako minulý měsíc, i tentokrát jsem vybrala dva outfity z premiér. První outfit pochází z roku 2014, a to konkrétně z loňské premiéry filmu Clouds of Sils Maria na New Yorském filmovém festivalu. Kristen ten večer měla šaty Chanel, do kterých jsem se zamilovala na první pohled. Kdo by mi nevěřil, může si přečíst text u gallery updatu k této akci. Vypadala tu skutečně nádherně a když jsem tak přemýšlela, jaký outfit vyberu a narazila na tyhle fotky, byla to jasná volba. Potom už ovšem bylo těžké najít nějaký outfit, který by mohl konkurovat, protože já osobně tenhle outfit považuju za jeden z nejlepších ze všech akcí loňského roku. Nakonec jsem zabrouzdala trochu dál, do roku 2012, konkrétně do prosince, kdy proběhlo soukromé promítání filmu On the Road v Los Angeles. Ten den měla na sobě overal Jason Wu a boty od Barbary Bui. A i tenhle outfit považuji za skutečně povedený, tak jsem zvědavá, jaký vyberete tenhle měsíc. Za listopad nakonec mám vítěze, nebyla to plichta, ale bylo to skutečně těsné, rozdíl pouhého jednoho hlasu. V anketě hlasovalo celkem 17 lidí, což mě skutečně potěšilo a moc vám za to děkuji :)
* * * * * * *
As last month, I picked two events, one more recent then the second one. The first picture comes from last year's Clouds of Sils Maria premiere at New York Film Festival on October 8, 2014. I really loved Kristen's outfit at this first event, I truly did, you can find it here :D Kristen was wearing Chanel dress that I fell in love with for the first sight, so, I had to choose this outfit for this months outfit duel. It was quite hard to choose something that would make a competition from this, because the first one is one of my favorite Chanel dresses of all time, one of my favorite Kristen's outfits from last year's events. So I chose what I chose. The second outfit comes from year 2012, from "On The Road" Private Screening in Los Angeles on December 6. She was wearing Jason Wu short jumpsuit and Barbara Bui shoes. And I totally adore this outfit, so the choice is pretty hard, I think.




The winner of November poll iiiiiiis outfit no. 1!

5 komentářů:

  1. Původně jsem si myslela, že dám hlas těm šatům, ale pak když jsem detailněji koukala na ty fotky, musela jsem dát hlas kompletu od Jasona Wu, který se opravdu moc povedl :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je fakt těžké, ty šaty se mi děsně líbí a málokdy se stává, že by se mi líbilo něco od Chanelu, ale tady ach, dávám hlas druhé fotce, hrozně se mi líbí účes a i ten komplet :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to já jsem se tedy okamžitě zamilovala do toho overalu od Jasona Wu a má bez debat můj hlas! No myslím, že si Angie. s tím výběrem vhodného konkurenta odvedla dobrou práci, zatím to vypadá, že možná Chanel ještě porazí, ale nebudu předbíhat

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jo, z druhého outfitu jsem naprosto paf! Kristen tam je tak nádherná, souhlasím se susan! :) Moc jí to seklo a ještě k tomu ten účes, pro mě jasná volba. ♥

    OdpovědětVymazat
  5. kurnik tak to je ale strašná dilema lebo aj na jednej aj na druhej fotografii sa mi niečo páči ach mmmmmmmmmmm tak to je strašné ale ... musím porozmýšľať ... dobre dobre nebudeme to naťahovať budem hlasovať za dvojku a nebudem nad tým rozmýšľať lebo by to nedopadlo bore     

    OdpovědětVymazat