sobota 7. listopadu 2015

Gallery update 49.4: Big Seoul gallery update

Dooobře. Tak se na to podívejme. Postavme se pravdě. Jak jste si mohli všimnout, dost jsem tu na to tenhle týden prděla. Proč? No má to víc důvodů, tím hlavním byl fakt, že jsem byla naprosto vyšťavená. Jsem totiž nemocná a i teď nemám moc náladu a nemám moc energie, ale už jsem nechtěla, aby to tu bylo bez pořádného článku další den. Spíš dva, protože zítra se budu učit... Jsem nemocná a hrozně mě to štve, protože jsem měla jít večer na koncert filmových melodií, ale nemůžu. Takže nejdu. Což mě štve, samozřejě. No ale co se dá dělat. Po tom všem, co už letos nevyšlo, se vůbec nedivím, když se zas něco nepovede. To je holt život. Dneska jsem se ale konečně dokopala k tomu něco napsat. Dalším důvodem, proč jsem tu moc nebyla, byl fakt, že nám doma blbne internet. Včera jsem ho měla až úplně večer, takže jsem alespoň strávila celý den tím, že jsem nedělala vůbec nic a koukla jsem se na celou starou trilogii Star Wars :D (Ještě někdo se tak hrozně těší na nový film jako já?). Ve čtvrtek jsem net sice měla, ale zase poněkud blbnul. Stejně jako i zbytek týdne. Táta totiž koupil novej router nebo jak se to jmenuje, abychom měli doma rychlejší internet. Internet sice rychlejší je, ale co to nainstaloval, tak to pořád vypadává :D No, dneska to zatím jede bez větších problémů, tak snad mu to vydrží. Mám pro vás celkem dost různých scanů a fotek, které ale mají jedno společné. Všechny ty fotky, které jsou na těch scanech nebo samostatně, tak pochází ze Seoulu, z Jižní Koreje, kde byla Kristen už v květnu 2015 na módní přehlídce Chanelu, přestože všechny tyhle fotky, až na tu poslední, se objevily až teď. Respektive některé už jste mohli vidět v trošinku jiné podobě, tuším v září jsem vám sem dávala scany z Harper's Bazaar Australia, kde se tyhle fotky objevily poprvé, ale upřímně si nejsem jistá tím, kdo že je vlastně fotil, protože se objevují další, ale i stejné všude možně. Takže mám pro vás scany z italského Vanity Fair, brasilské Marie Claire a britského InStyle magazínu. Plus jednu osobní fotku, která se mi hrozně líbí a na které je Kris se svým týmem, který ji v Seoulu doprovázel. A pak jedna, která pochází právě z toho Harperu a která se objevila už docela dávno, protože ji můžete vidět na designu blogu, ale nikdy jsem ji nezveřejnila v galerii, jak jsem dnes zjistila, tak jsem to chtěla napravit :D Určitě se na všechny ty scany i fotky koukněte, stojí to za to, jsou skvělé :) Hrozně se mi tyhle fotky líbí hlavně tím, jak jsou takové přirozené, některé vyložené momentky, třeba ta fotka Kristen v obchodě u regálu... moc se mi líbí, tak snad budou i vám.
* * * * * * * *
All right. Let's face the truth. As you could notice, I pretty much wasn't here this week almost at all. Why is that? Well, it has got more than just a one reason, but the main is, that I was totally out of energy, because I am ill. I still am out of mood and energy, especially today, because I am still ill, I am still home, I was supposed to go to a concert, but I cannot go, because I am ill, so I am angry. But that's life. After all what already happened this year, I am not surprised that my plans didn't work out. I have for you now quite a log of things, all together in one article. I was without internet for few days. Well, not exactly. Yesterday, it wasn't working whole day, on Thursday I didn have an internet, but it stopped working so many times I thought I will crush it. There is a problem with a wifi connection, because my dad bought new whatever is that box called and it's not working the way we imagined. So I kind of... was doing nothing whole days, for example yesterday, I did watch whole Star Wars trilogy. The old one, of course. Is there anyone who's so excited about the new movie, or is it just me? :D Well, back to Kristen. I have no idea if she's still in Paris or already somewhere else, I really don't know, but the moment I know something, I'll tell you, I promise. Right now I have for you bunch of scans and photos. All of it showed up just recently, but they come from May 2015, when was Kristen in Seoul for a Chanel fashion show. These photos are used around all possible magazines, so I am not really sure about who was the first one. Who did actually took these photos? Who knows. Someone maybe does, but It's not me. I love all of them, I truly do, because most of them are photos of a moment, you know, like nothing prepared, just very natural and I love it. The last one is actually quite old, I used it for my design, but I never actually published it :D I love the one, that I published as personal one, because Kristen is there with her whole team that was with her in Seoul and I love it, it's great. These photos are all just perfect, so check them out.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com
imagebam.com

5 komentářů:

  1. Moc se mi líbí ta 10.fotka, Kristen je tam krásně namalovaná a moc se mi líbí i jak má udělané vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dnes si nám přidala opravdu moc krásné fotografie hlavně ta poslední je hodně zajímavá :) super..

    OdpovědětVymazat
  3. ta poslední fotka je naprosto dokonalá! jinak jsem ti Angie psala i na fb kdyby si po mně maximálně toužila, tak v dalších zprávách máš mě

    OdpovědětVymazat
  4. tak to dúfam, že čoskoro uzdravíš a potom to bude isť ako po masle a bude všetko ok a na film som jednoznačne zvedavá to určite lebo Star Wars to je proste moje takže sa teším
    jop tie fotografie so pamätám a veľmi sa mi na nich Kris páči, vyzerá super a potom som si zamilovala tú poslednú je fakt úžasná a veľmi sa mi páči ako má tie vlasy hodené dopredu

    OdpovědětVymazat
  5. Jee, tolik krásných fotografií! ♥ Kristen je všude tak nádherná, ani neumím určit, která je nejlepší, ale nejspíše ty tři poslední. ♥ a doufám, že se co nejdříve uzdravíš. :)

    OdpovědětVymazat