sobota 14. listopadu 2015

Článek, který nepotřebuje název.


Cítím skutečně hlubokou a silnou bolest ve svém srdci. V noci ze včerejška na dnešek jsem v přímém přenose české televize sledovala ty hrůzy, co se děly v Paříži a nejsem nějak schopná se přes to přenést a přestat na to myslet. Jsem vyděšená, je mi z toho na zvracení a zároveň neustále přemáhám pláč. Jsem z toho zničená, což je pravděpodobně naprosto logická reakce. Nejsem nějak schopná přenést přes srdce fakt, že je ve světě tolik nenávisti a tolik zla. Jistě víte, že včera došlo k několika teroristickým útokům v Paříži... což je strašlivé a děsivé... Kristen naštěstí v Paříži už nebyla. Podle nejnovějších informací je možné, že už je totiž v Praze. Je v ní totiž její kamarádka Nettie, což sice neznamená, že tu nutně musí být i Kristen, ale byla by to dost zajímavá náhoda, abych tak řekla. V podstatě ale neexistue žádný důkaz, že by Kristen už v Praze byla. Zároveň není jisté, zda se natáčení vzhledem k událostem třeba neposune. Musíme si uvědomit, že pro Oliviera to musí být ještě intenzivnější než pro zbytek světa, který nepochází z Francie. V tuhle chvíli mám ale pocit, že nedokážu myslet pořádně na nic jiného než na to, co se stalo. Doufám, že mě tahle nálada brzy přejde, ale aktuálně jsem z toho dost v prdeli. Což znamená, že nemám ani náladu ani sílu na to hledat novinky, vymýšlet články či složitě zjišťovat, kde že to vůbec bude Kristen natáčet... Českou produkci zastupuje společnost Sirena film, která má pod palcem množství lokací. Mám dokonce i pár tipů, kde by natáčení v Praze mohlo probíhat. Problém je ovšem v tom, že je od začátku známo pouze to, že v Praze by měli natáčet interiéry. Z čehož v podstatě plyne to, že klidně může Kris přiletět, natočit a odletět bez toho, abychom vůbec zjistili, kde je. To mě samozřejmě tak nějak vnitřně dost štve, ale ve své podstatě zrovna v tuhle chvíli mi je to skoro až jedno. Já jsem byla hlavně ráda, že je v pořádku, samozřejmě jsem měla strach, jestli pořád není v Paříži. A samozřejmě stále převládá ta radost z toho, že má v Praze natáčet, ale nálada na blog aktuálně není žádná, nálada na to cokoliv dělat aktuálně totiž není žádná. Nenapadají mě způsoby, jak zjistit, kde se Kris nachází a nemám ani vůli to dělat. Nejspíš mě tahle nálada přejde rychle, ale aktuálně zkrátka a dobře nejsem zrovna ve své kůži... Za což se vám všem, kteří spoléháte na moje informace omlouvám, ale nic s tím nenadělám. Jednou z možných lokací je dům, který se nachází v ulici Na Příkopě, kousek od Slovanského domu. Tam jsem jednou viděla Seana Beana, který možná nebyl Sean Bean, ale já z toho mám zážitek, takže mi to nikdo neberte :D Já nejspíš půjdu slídit, i když momentálně nemám chuť do ničeho. Tak kdybych něco zjistila, dám vám vědět. Aktuálně jsou ale moje myšlenky se všemi oběťmi Pařížských útoků, s jejich rodinami a přáteli a se všemi těmi, kteří byli zraněni.
* * * * * * *
I feel deep pain in my broken heart. I was here yesterday, watching all the news online. I was scared and I still am and I cannot even express the sadness I am feeling right now. I am devastated. Kristen was not in Paris yesterday, no one from Personal Shopper production was, but that doesn't change that what happened is terrible. And terrifying. Kristen is probably already in Prague, but no one actually knows for sure. I have no idea where are they supposed to film this movie, but I think the filming will be probably postponed because of what happened. We cannot forget that Olivier is French and for him it has to be even more devastating than for other people around the world. I have no news about Kristen and I actually don't even look for anything, I cannot think about anything else, just those attacks in Paris. I am so glad, so glad Kristen is ok, I was really afraid that something might has happened to her. She was safe, which is important, but right now, I don't feel like I could write anything else guys. I just... I don't know if I can bear it. I don't have any friends in Paris, but that doesn't change the fact that it is horrifying. How is something like this even possible... I am really out of my mind right now, I cannot concentrate, I cannot think about anything else, I cannot even breathe. There is a huge possibility, that Kristen will film her scenes here even without any information where she is. They are supposed to film scenes inside... But right now I don't feel like I am strong enough to try find out. I just feel like shit because all what has happened. I'm sorry.

2 komentáře:

  1. Já jsem nic z přímého přenosu nezaregistrovala, protože jsem už dávno spala. Dneska ráno jdu na Instagram a vidím, jak všichni postli nějaké obrázky s hashtagem #PrayForParis a tak jsem si říkala, co se stalo - jediné, co mě napadlo byl další teroristický útok a bohužel můj odhad byl správný. Je to fakt hrozný! Prý to byl nejhorší teroristický útok v historii Evropy. No nejvíc mě ale děsí, že pokud země brzo nezačnou jednat a nespojí se a nepůjdou do války s Islámský státem, tak Islám bude naše budoucnost :( Dneska jsem měla takovou debatu s taťkou a nedovedu si představit, že by mi někdo podřezal hlavu, že bych měla utéct ze své země, protože ti, co nás měli chránit na to kašlali a mluvili akorát o toleranci a respektu. Tohle ale musí co nejdřív skončit a oplatit jim to stejnou mincí. Jasně, násilí nic neřeší, ale mám takový dojem, že IS nic jiného než násilí nezná a s nikým mírová jednání dělat nebudou. Doufám, že se všichni ti politici konečně proberou než bude fakt hodně pozdě na to, aby se s tím něco udělalo...

    OdpovědětVymazat
  2. je to opravdu hrozné, pořád čtu nejnovější články a nemuzu tomu porád uvěřit, sestra v sobotu odjížděla do londýna a měli jsme strach aby se jí neco ve francii nestalo, naštestí to projeli v pohodě. Strasne moc je mi líto tech lidí. Na to opravdu neni co říct. Ještě že už tam Kristen nebyla

    OdpovědětVymazat