pondělí 23. listopadu 2015

Chanel's short film 'Once & Forever': BTS videos

Ahoj ahoj ahoj, jak se dnes máte moji drazí v tento překrásný den? Já, abych byla naprosto totálně upřímná, tak se mám dost na nic. Poslední dobou nemám zrovna moc dobrou náladu, souvisí to se vším možným, jsem hodně unavená a tak vůbec, ve škole toho mám hodně a upřímně mě dost vyčerpává úplně všechno, i vyjít do schodů je problém, tudíž mám opět podezření, že se mi hodnoty ASLO vrátily zpátky tam, kde byly řed trháním mandlí, z čehož vážně radost nemám. Bojuju aktuálně s trochu melancholickou, možná až maniodepresivní náladou, která doufám, že mě brzy přejde, ale aktuálně to vypadá, že se z ní spíš zblázním ještě víc. Nebudu vás ale obtěžovat svým životem. Sněžilo tam, kde bydlíte? V Praze ráno sněžilo, ale bohužel nebyla dostatečná zima na to, aby to vydrželo, hned to roztávalo. Bohužel myslím vážně, protože já narozdíl od většiny lidí na planetě miluju zimu. A to nejen roční období zimu, ale já mám ráda ten pocit zimy. Nemyslím ten pocit zimy, kdy sedím doma ve vytopeném baráku, ale stejně se pořád klepu jak ratel. Ale ráda cítím zimu na rukách, pokud není mínus 30, je mi příjemně, když je venku chladno. Miluju sníh a většinu věcí, které jsou se zimou spojeny. Třeba miluju, když stojím ve tmě na autobusové zastávce a je taková zima, že vidím svůj vlastní dech. Trochu mě štve, že je tma už v půl páté, ale to je asi jediné negativum. Doufám, že bude letos lepší zima, než vloni. Tudíž doufám, že bude víc sněhu. Rodiče budou sice nadávat, ale já sníh zkrátka miluju. Ale teď už ke Kristen. Slibovala jsem vám nějaká ta videa a tak je konečně zveřejňuji. Máme teď doma problémy s internetem, což už mě fakt rozčiluje, ale co s tím nadělám. Kristen, jak už víte, natočila krátký film pro Chanel ve spolupráci s Karlem Lagerfeldem, ve kterém hraje Gabrielle Chanel, zvanou Coco. Ze zákulisí filmu již byly zveřejněny nějaké fotografie, které najdete v předchozím článku a také tato dvě kraťoučká videa, ze kterých to vypadá, že to opravdu bude zajímavé a moc se na to těším. Ta videa se mi trochu sekají, ale to jsem zjistila je asi tím videem a ne mým internetem, ačkoliv jistá si tím být nemůžu. Trailer na tento krátký snímek by měl být zveřejněn tuším někdy za dva dny, nebo tak nějak a moc se na to těším :)
* * * * * * * *
Hello hello hello my dear friends. How are you in these marvelous days? I am feeling terrible last few weeks and today wasn't different. I do not have good mood, I am very tired all the time and I feel once again like nothing makes sence. Which might be true. I will not talk about how today was better, because it wasn't it was worse, I thought I will die in the shool, I slept till 10 a.m., but I was so tired, I couldn't get up. I arrived late in the school and then I spent there 5 hours during which I almost fell asleep and not just once. Today was a weird day. Very weird day. And yesterday? Well, Thuesdays are terrible, but I will try to make it better. I am sad, because it was snowing in the morning, but it didn't last on the ground. I love winter and snow, I know I am weird, but I really like being cold. Sometimes. Not freezing, obviously, but I really like the cold on my hands and when it's so cold I can see my breath in dark and the snow and everything... I hope this winter will be whiter than last year. Anyway, enough of talking about my depressive self, I have for you an article I promised you few days ago, but then I had problems with the internet. Which I actually still have, I will probably take that thing and crash it with a hammer. I have for you two videos from behind the scenes of Chanel's short movie Once and Forever. The trailer should be published in few days and I cannot wait for it. These videos are very short, but still it looks interesting.


0 komentářů:

Okomentovat