pondělí 23. listopadu 2015

This blog reached 30 000 visitors!


Čekala jsem na tenle moment celý minulý týden, až jsem to nakonec prošvihla. Chtěla jsem stihnout 29 999 a 30 001, což se nepovedlo, ale je mi to vlastně úplně jedno. Dostávala jsem se k tomu číslu krůček po krůčku každý den a dneska se hranice konečně přehoupla přes magické číslo 30 000 návštěv tohoto blogu. Což je naprosto úžasné a šílené zároveň! Nemůžu svůj blog srovnávat třeba s tím Ajjinky, přeci jen má i lepší adresu a lidé většinou spíš zkusí to, než aby naháněli nějaké jiné adresy, ale i tak si myslím, že je číslo 30 000 naprosto úchvatné a jsem z něj naprosto nadšená. Nemůžu uvěřit, že se tenhle blog dostal za ty roky tak daleko. Zase jednou zapisuji důležitý mezník a doufám, že brzy oslavím dalších 10 000 navrch. Já jsem ráda za každého jednoho návštěvníka tohohle blogu, i kdyby sem chodil jeden člověk, který by to tu komentoval nebo četl, byla bych nadšená, ale fakt, že sem někdo přišel 30 000x, je prostě šílený. Vím, že nějaká ta stovečka jsem i já, protože chodím na svůj vlastní blog, samozřejmě, ale za většinu vděčím vám a jsem vám za to neskutečně, neskutečně vděčná a miluju vás za to, že sem stále chodíte a že se díky vám podařilo dosáhnout takového nádherného čísla! Děkuju, jsem dojatá a nadšená a hned mám lepší náladu! Je to paráda, je to úžasné, miluju vás, děkuju vám a doufám, že 30 000 to neskončí :) Tenhle blog brzy oslaví své již 4. narozeniny a tohle je ten nejlepší dárek, jaký si mohl přát! Pořád nemůžu uvěřit, že jsem to s tímhle blogem dotáhla tak daleko, ale je to úžasné! :)

I was waiting for this moment whole last week. I felt it's coming, I knew it's getting closer and closer everyday, but I didn't know when exactly it will happen. And today, today is the day. Today is the day when this blog reached 30 000 visitors! Which is absolutely insane! Considering the fact most people go for information to Ajjinka's blog, also because of better domain, I find it pretty awesome, that people visited this blog for 30 000 times. Once a day it's me, moreless, sometimes more than once, because I go to check my blog from different ip adresses, but it doesn't matter. Inclueding me, this day I can write another important moment in the history of this blog. 30 000 visitors. Thank you guys so so so much, I cannot thank you enought for this, I love you, I love you, I love you. This is just so amazing. In few weeks, the fourth birthday of this blog is coming and this is the best gift I could possibly get. 30 000, that is hell of a number and I cannot express how happy I am that I got so far with this blog. Once more, thank you so much!

2 komentáře: