středa 25. listopadu 2015

Chanel's "Once & Forever" short film: Official trailer

Ahojte všichni. Dneska je 25. listopadu 2015 a já jsem se rozhodla nejít do školy. Ano, jsem hrozná, já vím, ale jsem hrozně unavená a potřebuju jeden klidnej den. Večer jdu na italštinu, takže nebudu doma celý den, ale alespoň většinu. Mám dneska jen jednu přednášku, takže se zas tolik neděje. Docházka se tam nedělá, informace si doplním, tak co no. Každopádně mám pro vás dneska jeden trailer, bohužel tedy ne na Equals, na který čekám jako na smilování a ani na Anesthesia, na který se taky už třesu docela dlouho, ale i tak jsem nadšená. Jde o trailer na krátký film Chanelu, který má na svědomí Karl Lagerfeld a ve kterém Kristen hraje... no, z toho traileru to působí, že Kristen tam hraje samu sebe, která hraje Coco Chanel. Ten trailer vypadá skvěle a už se moc těším na film na celý 11 minutový snímek, který by měl mít premiéru na začátku prosince na módní show Chanelu. Určitě se na ten trailer mrkněte. Pod videem je i takový pokus o překlad, ale jak je tam ta podkresová hudba, tak si nejsem moc jistá, jestli správný :D
* * * * * * *
Hello everybody. It's November 25, 2015 and I have decided not to go to school. Yes, I am a terrible person, but I am so tired, I need a day of. I have just one subject today, so it's not any problem. Whatever. I have for you trailer to Kristen's new project. I am unfortunately not talking about Equals and not even about Anesthesia, but I am still very excited. I am talking about trailer to the Chanel's short movie directed and written by Karl Lagerfeld, in which Kristen plays herself playing Coco Chanel, or at least that's what I understood from this 40 seconds long trailer. I love it, I truly do, Kristen is amazing in it and I cannot wait for the full 11 minutes long shot that premieres in the beggining of December.


Kristen: "Jakej film? Nenatočili jsme film. Co takhle nejdřív natočit film, než ho prodáme?"
Producent: "Jde tu o reklamu."
Kristen: "Chceš z toho udělat komerční věc?"
Producent: "Lidi to milujou."
Kristen: "To si říkáš producent? To budeme jako předstírat, že natáčíme film?"
Geraldine Chaplin: "Chanel je styl. A styl je všechno."

2 komentáře:

  1. tak určite si to pozriem to nie je pochýb a je skvelé, že k tomu vyšiel aj trailer vyzerá to veľmi dobre hoc je to také krátke určite by to znieslo aj viac to by mi vôbec nevadilo

    OdpovědětVymazat
  2. Ta ukázka vypadá vážně moc dobře :)

    OdpovědětVymazat