úterý 29. srpna 2017

Layout no. 36

imagebam.com
May 1, 2017 - August 29, 2017

Upřímně jsem ten předchozí layout milovala. Fakt že jo. Hrozně se mi líbil, hrozně jsem si na něj zvykla a to i přesto, že jsem ho dělala já :D To se nestává. Ale prostě musel jít. Ne proto, že by se mi přestal líbit, ale zkrátka a dobře budu teď 5 měsíců pryč a nejspíš nebudu mít photoshop, což znamená, že nebudu moct vyměnit layout. Sice tu budu asi během listopadu jeden týden, ale nevím, jestli budu mít myšlenky na dělání layoutů. Taky je možnost, že se mi ještě podaří nějak přijít na to, jak si cracknout photoshop, ale nejsem si jistá, jestli to zítra všechno stihnu. Nemáte někdo nějaký typ, jak bych to měla udělat? Já totiž vůbec netuším. Před lety mi ho nainstaloval táta, ale teď se cuká, že to nechce udělat a já jsem v koncích :/ Brácha mi něco radil, tak to zítra asi zkusím, ale trochu se bojím, abych si nestáhla do PC virus :D Ale pokud to vyjde, budu mít místo verze 2 verzi 6... a z toho se asi zblázním, než se s tím naučím zacházet :D Jsem zvyklá na svou stařičkou verzi :D Jinak... K tomu layoutu. Vybrala jsem opět modré odstíny v kombinaci s tmavě červenou, tuhle kombinaci mám ráda. Popisky v menu ještě zítra dodělám. Použila jsem dvě fotky z photoshootu pro Chanel z Aubazine ve Francii a dvě fotky z nejnovějšího photoshootu pro Harper's Bazaar, jak jsem avizovala, protože do toho jsem se naprosto zamilovala. Doufám, že se vám layout alespoň trochu líbí a že vás nezačne štvát moc rychle, protože já se dost bojím, že mě ano :D
* * * * * * *
I loved this layout so much. But since I am leaving for five month and I probably won't have photoshop on my new computer when I leave, I decided to make a new one today. I still loved the previous one, but it was here for a really long time. Longer than any other before. I hope that you like the new one. I kind of used similar style, but not exactly... it's a bit like combination of both, the old and the new. I used two photos from the Chanel promotional photoshoot from Aubazine and I also used two pictures from the new Harper's Bazaar photoshoo that came out recently. I also used the blue x red combination I do very often, I kind of missed it. So... what do you think? I am not sure if I will be able to have it here for so long, but I will be home for a while in November, so I might make a new one. I might get the photoshop in the end, but I don't believe it, because I am leaving on Thursday and I have far more important things to do.

1 komentář:

  1. Mně se tenhle tvůj nový layout hrozně moc líbí! Je parádní a musím říct, že to bylo příjemné překvapení :) Moc se mi líbí zvolené barvičky, které jsou velice příjemné a záhlaví máš opět na jedničku! Já tě vždycky obdivovala za to, jak krásně si to záhlaví vždycky umíš udělat :) No pokud jde o photoshop tak to ti bohužel neporadím... Mně to taky vždycky dělal taťka a já už tu jednu verzi photoshopu mám tak dlouho, že už si ani nepamatuju, jak jsem k ní přišla
    No k té škole. Jako asi budu teď přehánět, ale jak jsem na to tak koukala, tak budu asi ráda, když nasbírám za první semestr aspoň 20 kreditů, protože tam hodně těch předmětů nebudou ani otvírat... Teď ještě doufám, aby lidi z vyšších ročníků všechno nezabrali , ale přijde mi, že na tom pedáku zase tolik lidí není no... Pokud jde o tu fildu, tak já právě čekám, že mi pošlou nějaký dopis s tím, že mě vyloučili, protože jsem nesplnila počet kreditů. Znáš to? V prváku jich musíš mít 40, já jich měla 16. Asi by to měli poslat někdy po 31.8., protože to jakoby končí ten školní rok. Tak asi počkám příští týden, jestli něco přijde a když tak skočím na studijní. Já jsem tam právě nechtěla nosit ten papír o ukončení studia už někdy v květnu, protože pak bych přišla o status studenta... Tak trochu lajdácky spoléhám na to "dopis s vyhazovem" , ale taky mě to trošku znervózňuje. No snad s tím žádné velké problémy nebudou. Mně celkově přijde, že jim je fuk, jestli tam jsi nebo ne -_-

    OdpovědětVymazat