pátek 25. srpna 2017

Gallery update 67.4: New magazine scans


Dneska jsem se probudila a hráblo mi... Prostě jsem si ostříhala vlasy. Měla jsem jednu stranu o hodně kratší než druhou a hrozně mě to rozčilovalo. Včera jsem si musela ustřihnout takový velký dred, protože nešel rozčesat a prostě to začalo bejt neskutečně otravný. Chtěla bych mít zase dlouhý vlasy, ale nemohla jsem čekat, až mi ta druhá strana doroste, prostě mi z toho šibalo. A tak znova :D Na instáči se můžete kouknout, jak to dopadlo, kdyby vás to zajímalo :D No nic. Ke Kristen. Už týdny doufám, že se tenhle photoshoot objeví i nějak jinak, než jako součást nějakýho článku, ale tak co se dá dělat :D Časem to snad přijde. Mám pro vás scany z časopisu Elle Singapore, ve kterém vyšel i rozhovor s Kristen. Zrovna pracuju na jeho překladu, tak uvidíme, jestli ho i dokončím :D Snad ano. Druhý je pro L'Officiel Lithuania, to jsou pouze dva scany, ale s jednou novou fotografií z photoshootu pro Chanel, který byl nafocen před několika měsíci ve Francii. Jinak tu teď dva dny zase nebudu, takže tu nic nepřibude, ale v neděli jsem zase zpátky :) Mimochodem... někdo mě nominoval na summer blog awards v kategorii nejmilejší blogger a za to chci hrozně moc poděkovat. Vim, že určitě nevyhraju, je velká konkurence, ale ta nominace mě hrozně potěšila. Děkuju!!!
* * * * * * *
I woke up today and I went crazy... I just cut my hair. You can check it out at my instagram... I think it's ok, but I have never cut my hair before, so that's new. I was complaning about it, so my mom told me to cut it off. But she probably didn't expect I would do that... :D But I did. Whatever. To Kristen. I am still waiting for this photoshoot to be published officially and not just as part of some magazine issue and still nothing. But I hope it will show up soon. I have for you now new magazine scans from two magazines with this amazing photoshoot for Chanel that was made few months ago in France. I love every single one of these pictures and I hope you do too. The first one is Elle Singapore and there is also an interview with Kristen. I am currently working on translation, so it will probably come out next week or on Sunday. I am leaving in few hours, I go to Hrady.cz festival, I am coming back on Sunday and then I have last few days in Prague. It is really scary...

4ab7b8584827223.jpg 4dd56a584827243.jpg56e460584827263.jpg b33b91584827303.jpg db23d5584827323.jpg
61ac56585110703.jpg 775fce585121773.jpg

4 komentáře:

  1. Páni, tak to tě obdivuju Já bych sama do stříhání vlasů nešla, ale protože jsem líná jít ke kadeřnici, tak moje vlasy po ročním zanedbávání vypadají příšerně Ale tobě se to povedlo :) A ke Kristen, ten photoshoot v časopisu je luxusní a už se těším na překlad rozhovoru :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ja keď som videla fotky tak som si popravde myslela že si išla do kaderníčky lebo to vyzerá dosť dosť dobre ♥ Mne vôbec nevadí že sa stále objavuje nejaké článok s týmto photoshootom lebo je dokonalý a Kristen je tam tiež krásna. A nomináciu v BSA si určite zaslúžiš lebo fakt si jedna z najmilších bloggeriek ♥

    OdpovědětVymazat
  3. jukla som sa teda na tvoje vlasy a myslím, že to ako aj napriek tomu, že sú krátke dopadlo v pohode, nie je to nič strašné, ja sama som rozmýšľala či sa neostrihať na takto krátko a to mám vlasy takmer do pása     , nemaj stres určite vyzerá to dobre, mno a to s fotkami, držím palečky prekrížene s tebou aby sa objavili aj samostatné fotografie, ako musím povedať, že čím ďalej sa na ne pozerám tým viac sa mi páči Kris takto s tou čiapkou, vyzerá proste perfektne

    OdpovědětVymazat
  4. Ráda spřátelím a to na obou blozích kdyby ti to nevadilo ♥ Sophie i Kristen miluju :)

    OdpovědětVymazat