úterý 22. srpna 2017

Gallery update 67.3: First stills from 'JT' + BTS pics


Ahoj všichni, jak se dneska máte? Já jsem upřímně dost ve stresu kvůli tomu mému odjezdu příští týden. Musím toho hodně řešit, ale jsem ve stavu, kdy bych nejradši neřešila vůbec, ale vůbec nic, takže mám takovou divnou náladu a jsem na nervy. No co se dá dělat. Není to zrovna nejpříjemnější pozice. Mimochodem jsem viděla nový díl GoT už v neděli teda a musím vám říct, že tahle série je fakt krutá a že se bojím každého dalšího dílu. I když... teď už bude jenom ten poslední. A další série až kdo ví kdy, asi se střelím :D Jinak tedy, kdybyste náhodou někdy chtěli jet do Kodaně, mám pro vás dva tipy. 1. si s sebou vemte hodně peněz, protože Kodaň je drahá jako prase. A 2. navštivte místo jménem Papirøen, kde mají stánky různé národy s různými jídly a s různým pitím, od džusů až po alkohol a je to úplně perfektní místo na trávení času. Dávala jsem tuším na insta nějakou fotku. Můžete si tam sednout ven k vodě a schází se tam halda různorodých lidí, od místních až po turisty. Něco jako Náplavka v Praze, akorát lepší :D Ale dost už o Kodani, mám tu pro vás nějaké fotky, které se týkají nového projektu Kristen. Natáčení filmu 'JT' už před pár dny skončilo a s koncem natáčení bylo zveřejněno celkem 8 fotek. 5 z natáčení filmu a další 3 už jsou první oficiální stillsky z filmu. JT je natočený podle vzpomínek Savannah Knoop, která 6 let vystupovala pod jménem JT LeRoy a předstírala, že je někdo jiný a spolu se svou švagrovou a bratrem tak vytvořili dlouhotrvající hoax o tom, že tento transgender muž skutečně existuje. Kristen hraje právě Savannah, která se nechala zatáhnout do celé této situace a film by měl vyprávět její příběh. Já osobně jsem opravdu hodně zvědavá na to, jak bude film vypadat a co z něj nakonec vyleze. Na fotkách můžete kromě Kristen vidět i Lauru Dern a Jima Sturgesse a také režiséra filmu. Tak to určitě omrkněte.
* * * * * * *
Hello my friends, how are you today? I am actually pretty stressed out, because I am dealing with some stuff because of my departure next week, so I am kind of freaking out. I am in the state of mind, when I don't want to deal with anything, but I have to and that's not the best position to be right now. Whatever. If you are ever planning to go to Copenhagen, I have two tips for you. First, take a lot of money with you, because Copenhagen is very expensive. Second, go to Papirøen. It's an amazing place, where you can buy drinks and food and spend time near the water, it's a really amazing place and I love it. Well, enough about me, my problems and Copenhagen. I have for you something about Kristen. Kristen filmed a new movie last couple of weeks in Winnipeg and the filming was finished few days ago. Alongside with the wrap of the filming, some photos were published. First 3 official stills photos and also 5 behind the scenes pictures. The 'JT' movie tells a story about a fake persona, JT LeRoy, that was created by writer Laura Albert and her husband and was performed for years by Savannah Knoop, Laura's sister-in-law. JT was the protagonist of Laura's books and Savannah presented herself as the author of these books and also as the protagonist, transgender male, that actually never existed. This film is about Savannah's journey, she herself wrote a memoir and is one of the creators of the film. Kristen plays Savannah a.k.a. JT LeRoy in this movie. So check out the pictures, I am very curious about what this film is going to be like.

001.jpeg 002.jpeg 003.jpeg
002_28629.jpg 003_28629.jpg 004_28429.jpg 005_28529.jpg 48f4b3580880163.jpg

4 komentáře:

  1. Já ti budu držet palce! Na tvém místě bych asi taky byla dost vystresovaná, ale neboj se, to přejde. A uvidíš, že se ti pak nakonec nebude chtít ani odjíždět Nová série GoT je opět parádní! Já vždycky ani nechci věřit, co tam vymyslí Hodně mě zaráží ten vztah mezi Sansou a Aryou - ten je takový zvláštní. Já si myslím, že Sansa možná začne být zase taková mrcha... No musí se hlavně zbavit Malíčka   O tvém výletu do Kodaně si přečtu třeba zítra. Musela to být opravdu skvělá zkušenost, ale naprosto souhlasím - na takové cestování si člověk musí fakt našetřit dostatek peněz. Ale ke Kristen. Na ten film jsem fakt dost zvědavá. Taky mě zajímá, jak se nakonec uchytí ;) Docela mě překvapilo, když jsem zjistila, že se objevilo hned několik fotek z filmu. Vypadá to, že Kristen bude mít ve filmu jak své vlasy, které už jí pěkně rostou!, tak i paruky. Ty bych teda řekla, že se zrovna moc nepovedly. Nebo nevím... přijde mi, že Kristen zase až tolik nesedly - navíc rudovlasá Laura Dern je taky hrozně zvláštní

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, píši ti, protože jsi byl/a nominován/a v jedné (nebo více) kategorii na Blog Summer Awards. Ode dneška probíhá hlasování a já ti přeji hodně štěstí k vítězství!Měj se krásně,
    s pozdravem Britt.(pravděpodobně už víš, že jsi nominován/a, ale tohle píšu všem nominovaným, aby se na někoho nezapomnělo :))

    OdpovědětVymazat
  3. mno tak celkovo cestovanie je stresujúce, aspoň teda pre mňa je to skoro stále hoc som až tak ďaleko necestovala     , ale tak dúfam, že to prebehne pre teba v pohode , mno a čo sa týka GoT tak ako páči sa mi to teda dosť, diel jeden lepší ako druhý a to, že ma být už len posledný diel, ako ja som z toho rozčarovaná, dúfam, že to ako fakt nespravia ako u Walking Dead lebo to bolo naozaj na prd, len sa modlím aby to nebola dlhá odmlka, to bý bolo naozaj škoda, mno a čo sa týka filmu, znie to naoyaj zaujímavo už len z toho ko si to tu popísala, zaujímavý námet, jednoznačne si ho pozriem , akurát sa mi dosť páči tá fotografia ktorú si použila aj za úvodnu, vyzerá tam zaujímavo takto nahodená

    OdpovědětVymazat
  4. Jooo, já věděla, na koho jsem zapomněla, omlouvám se, hned dopíšu

    OdpovědětVymazat