úterý 29. srpna 2017

Gabrielle: New Fragrance by Chanel


Ahoj ahoj ahoj. Jak se máte? Já se mám celkem fajn, jen tak trochu, teda tak vůbec nestíhám. V anglické verzi jsem včera měla trochu monolog o svých vlasech, ale na ten teď nemám náladu... protože už je o den později a mě už hovory o háru přešly :D Každopádně ale děkuji za pozitivní ohlasy :D Jináč tedy, kdo kouká na Game of Thrones? Pokud byste chtěli si zalézt někam na nějaké klidné místo a pokecat si se mnou o posledním díle, tak bych byla nadšená, protože mám potřebu do s někým řešit :D Poslední díl mě potěšil i naštval hned v několika věcech :D Ale o tom až někdy jindy a někde jinde. Teď mám pro vás nějaké novinky ohledně Kristen. Tak ze všeho nejdřív bych chtěla říct HAAALLELLUJAH! :D Kristen má víc jak jednu novinku!!! Zázrak. Málem jsem upadla :D Už teď mám v hlavě 4 články bez tohohle, takže pozor, to je fakt výjimečná situace :D Teď pro vás mám hned první, ale nějak se mi zadřel internet, takže ho nejspíš zveřejním až v úterý, ačkoliv jsem chtěla už dneska. No, každopádně mám pro vás dneska úplně skvělou záležitost. Oficiální reklamní video pro novou vůni Chanelu jménem Gabrielle, jejíž je Kristen tváří. Ta reklama je opravdu vizuálně úžasná a neskutečně moc se mi líbí. Hudba, která v reklamě hraje, je od Beyonce a Kristen e v tom videu úplně přenádherná. Hrozně by mě zajímalo, jak ta vůně voní, protože po shlédnutí téhle reklamy bych si ji nejradši snad šla i koupit :D
* * * * * * *
Hello hello hello. How are you? I have to tell you, that cutting off your own hair is kind of liberating. I was actually thinking about shaving my hair off few months ago, because I was in really bad state of mind and I just wanted to get rid of it, but luckily, I didn't. It's still on my bucket list, I want to do it one day, but I am not ready for it yet. But to take those scissors and start cutting just felt so good. I am so happy I did it, I wasn't happy with my hair, I wanted this lenght of hair for a long time. My mom still wants me to have long hair... and every time I go to my hairdresser, he tells me he won't cut it too much, 'cause I look good with long hair, but it's my hair, for the fuck's sake :D So I cut it off. Well, enough about my hair, let's talk about Kristen. But before that, Hrady.cz festival was great, I loved it. It was last time I saw my best friend before I leave Utrecht, probably, so in the end, it was quite emotional. I am kind of afraid of leaving, it will be terrible. But I hope I will make it. Whatever. News! Yes, you hear me right, Kristen has news. But first, did anyone see the last episode of Game of Thrones? Because if so and you would be willing to find a nice, quiet place to talk about it, I would be thrilled. To Kristen, finally. Kristen has news and not just one, but multiple news, which is quite exciting. The bad part is, that I actually don't have much time to publish those news, but whatever. I have for you now official advertisment video for Chanel's new fragrance named 'Gabrielle'. The video is very artistic, as fragrance ads usually are and Beyonce's song is in it, which is awesome. I really love it, it's beautiful, Kristen is beautiful and I would really like to know, how does the fragrance smell.


Preview:

3 komentáře:

  1. O Game Of Thrones mi ani nemluv! To finále byla prostě bomba ♥ Hned na začátku ta schůze všech hlavních postav! Já ani nedýchala, jak jsem čekala, až se Cersei sekát s Daenerys a Jonem A musím říct, že mě hrozně potěšilo, že Sansa se nakonec rozhodla zabít Malíčka. Ten mě tam tuhle řadu hrozně štval... No a pak samozřejmě to velké finále s drakem! Fakt by mě zajímalo, jak tam všechny ty lidičky ve Westerosu přežijou Ale ke Kristen. Jsem ráda, že se teď objevilo trochu víc novinek! Ta reklama je opravdu hodně zajímavá, ale mně se líbí :) Kristen to tady navíc moc sluší! Já teda doufám, že se u nás tahle vůně objeví v Sephoře - taky bych si k ní chtěla čuchnout

    OdpovědětVymazat