středa 16. srpna 2017

Gallery update 67.1: New promo picture for Chanel 'Gabrielle' fragrance campaign


Když jsem se zmínila, že Kris má novinky, nebylo tím myšleno, že jich má nějakou ultra nálož, ale pár jich je. Já už jsem nadšená ze všeho. Aktuálně jsem v Kodani, takže tento článek je prednastavený. Mám pro vás novou oficiální fotku ž nejnovější kampaně Chanelu na novou vůni Gabrielle, jejíž je Kristen tváří. Kampaň startuje ofiko až v září, ale dvě fotky už byly zveřejněny. Tohle je ta druhá z nich. Libi se mi, jak je to hodně přirozená, čistá fotka. Kris tu nemá nijak výrazný make-up, ale to vůbec nevadí, naopak. Je tu nádherná. Tak snad se fotka líbí í vám. Pokud je v článku nějaká blbost, můžete to T9... píšu totiž ž mobilu :D
* * * * *
When I said Kristen has news do not expert 30 articles, but the has some. I am in Copenhagen right now, so this article is pre-written. Í have for you new official promo picture for Kristen's newest Chanel campaign. 'Gabrielle' Chanel fragrance campaign starts officially in September, but two pics were already published. This is the second one and I maybe like it even better than the first one. Kristen is so beautiful here. Like seriously, pure beauty. I love it.

3 komentáře:

  1. Fotka je krásná a přirozená, moc se mi tu Kristen líbí :)
    A jiank doufám, že si to v Kodani užíváš, už jsem viděla nějaké fotky na instagramu a vážně ti závidím

    OdpovědětVymazat
  2. Páááni, tak ta fotka je naprosto úžasná! Hrozně moc se mi líbí ♥ Nejen, že na ní Kristen vypadá překrásně - jsem ráda za to přirozené líčení a super účes - ale taky se mi líbí ten její pohled. Ten je senzační :)

    OdpovědětVymazat
  3. mno ale je to ešte furt viac ako to bolo predtým, a na fotke vyzerá naozaj skvelo ako si sama povedala prirodzene, takto jej to najviac pristane a je proste krásna aj keď sa na fotke tvári tak vážne a neusmeje sa je krásna, mohlo by och byť ešte viac   

    OdpovědětVymazat