pátek 11. srpna 2017

Gallery update 66.9: New/Old photos from 'Just One of the Guys' music video


Ahoj ahoj ahoj. Jak se máte? Já jsem momentálně v Brně, takže tenhle článek je přednastavený. Teda takhle, momentálně jsem v obýváku u nás doma a je úterý dopoledne, ale v momentě, kdy tenhle článek vyjde, jsem v Brně. Je mi aktuálně pěkně blbě a vůbec nikam se mi nechce, ale v momentě, kdy tenhle článek vyjde, budu nejspíš spokojená, protože budu s partou lidí, které mám neskutečně ráda. Jen doufám, že letos se to obejde bez zánětů v uších. No nic. Mám pro vás jednu takovou dost starou novinku. Jsou to fotky, které byly nafoceny už před 3 lety (což je šílený, že je to tak dlouho, přijde mi to nedávno), ale zveřejněny byly až teď. Jsou to nové stillsky z klipu zpěvačky Jenny Lewis, 'Just one of the Guys', ve kterém si zahrála naše Kristen. Kromě ní tam byla také třeba Anne Hathaway. Mně osobně se ta písnička moc nelíbí, ale ten klip je boží, koukám na něj dost často :D I vy si ho můžete připomenout zde. Jsem ráda, že se nové fotky objevily a to hned ze dvou důvodů. 1. se konečně něco děje v Kristenlandu za posledních pár dnů :D a 2. jsou fakt skvělé. Miluju hlavně tu na úvodce, ta je prostě boží :D #BieberStew
* * * * * * *
Hello hello hello. I have for you another news that showed up in Kristenland during last few days. I have for you 4 new photos from Jenny Lewis' music video 'Just One of the Guys'. It was filmed in 2014, so it's already 3 years, which is totally insane by the way, I cannot quite believe it. You can remind yourself of the video here. I don't like the song that much, but I personally LOVE the clip and I watch it quite often. Mostly because of Kristen and Anne Hathaway. I love these new pictures and I am glad they were published, despite the fact they are three years old.

1cae1d572966503.jpg 13151a572966543.jpg e941e2572966663.jpg BtG2kOQIUAAYXqn_28129.jpg

3 komentáře:

  1. ultimate-lilycollins12. srpna 2017 v 9:12

    Ten klip jsem si kdysi pouštěla snad dvacetkrát za den, úplně v něm Kris miluju, vždy mi přišlo, že toho "muže" umí imitovat ze všech nejlépe To není snad vůbec možné, že je to už tak dlouho a o to víc mě udivuje, že se fotografie objevily až teď, ale strašně ráda jsem si to připomněla
    V Brně si to pořádně užij :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to mně se ta písnička docela líbí I když jsem ji už dlouho neslyšela. A taky se mi nechce věřit, že už jsou to tři roky, co ten úžasný videoklip vyšel Mně to přijde teprve jako včera, co jsem ho viděla poprvé. Kristen v něm vypadala fakt parádně! Souhlasím, ta první fotka s knírkem je naprosto dokonalá ♥ Ale líbí se mi i třeba ta poslední. To úplně působí, jako by šlo o promo fotku k novému albu nějaké dívčí kapely

    OdpovědětVymazat