čtvrtek 13. dubna 2017

Another directorial project + news about JT Leroy & Come Swim


Ahoj ahoj ahoj. Dneska hodně dlouhý osobní výkec, jsem nějak v náladě :D Chtěla jsem tenhle článek zveřejnit už předevčírem, ale pak jsem se k tomu nějak nedostala. Neměla jsem zrovna dobrý týden... začalo to už pondělím, zkrátka špatný den, byla jsem unavená a trochu mě naprdla kamarádka... úterý taky nic moc, protože jsem četla jednu strašnou knihu, na kterou jsem měla další den referát v italštině. No a další den jsem měla ten referát, kterej byl katastrofickej a katastroficky pokračoval i zbytek dne, takže už jsem vůbec nepsala. Chtěla jsme, ale nešlo to. Místo toho jsem dělala... vlastně ani nevím co. Asi nic. Nemám tušení, co jsem dělala. Stejně jako v podstatě nevím, co jsem dělala dneska dopoledne. Jsem mimo. Ale tohle se mi občas stává, je to prý normální, když je člověk hodně ve stresu a má nějaký úzkosti... ale mně to teda normální nepřipadá a fakt se mi to nelíbí. No nic. V rámci zlepšení nálady (ha ha ha) jsem začala koukat na nový seriál Netflixu s názvem 13 reasons why. Kdo o tom seriálu něco slyšel, tak chápe tu silnou ironii v prohlášení, že jde o zlepšení nálady. Asi budu trochu spoilerovat, tak když tak přeskočte...

Jde totiž o hodně zajímavý seriál a chcete koukat pořád dál a dál a dál, ale je to o holce jménem Hannah, která chodila na střední a z nějakého důvodu spáchala sebevraždu. Nenechala ale dopis na rozloučenou. Místo toho nahrála svůj hlas na několik kazet, kde na každé kazetě z každé strany je jeden důvod, proč spáchala sebevraždu... těmi důvody jsou lidé z její střední školy a věci, které udělali, způsobili, nebo jim nezabránili. Hlavním hrdinou seriálu je Clay, který Hannu dlouho miloval, ale nejspíš jí to nikdy neřekl. K tomu se teď dostaly nahrávky a on zjišťuje, kdo všechno je za smrt Hanny zodpovědný a že možná i on nese kousek viny. I když je ten seriál fakt hodně dobře natočenej, zajímavej a hrozně chytlavej, tak musím upřímně přiznat, že po 4 epizodách jsem se nějak nedokázala propojit s tou Hannou... a s tím, proč se zabila. Já mám dost vyhraněný názor na sebevraždu a myslím si, že vždycky existuje jiný způsob, jak to řešit. Bohužel spousta hlavně mladých lidí si to neuvědomí a berou sebevraždu jako jediné východisko, na což chce tenhle seriál očividně upozornit a ten záměr chápu, ale ta hlavní dívčí postava mi zatím nijak moc sympatická není. Respektive ano, byla by mi sympatická být s ní na střední, ale z těch nahrávek prostě ne. Ano, ostatní decka na střední jí způsobily nějaké nepěkné věci, ale zatím nic, za co by se měl jeden zabít. To možná přijde v dalších dílech... Zatím mi upřímně Hannah přijde spíš krutá, protože poslala nahrávky lidem, které viní ze své smrti... ale přijde mi, že si neuvědomuje, co tím může způsobit. Zatím mi to tak připadá. Prostě to, co udělali Alex a Jess... je sice na nic, ale nepřijde mi to jako věc, kvůli které by si měli až do smrti říkat, že jsou zodpovědní za její smrt, protože to, že se rozhádají kamarádi, to se prostě stává, jakkoliv je to na nic. Koukáte se někdo taky? Když tak mi sdělte své myšlenky na toto téma. Teď už ale ke Kristen.

Kristen vlastně pořád natáčí film Underwater, takže se toho nijak moc neděje. Teď někdy začíná hudební festival Coachella, na kterém Kristen nikdy nechybí, ale pochybuju, že se tam letos ukáže... i když možná ano, ale z toho jsou stejně skoro vždycky jenom paps, takže se nás to stejně netýká :D Teda tohohle blogu rozhodně ne. Každopádně mám pro vás al tři krátké zprávy, které se Kristen týkají. První z nich je ta, že se Kristen znovu postavila za kameru a zrežírovala další hudební klip. Po Sage + The Saints je to hudební skupina Chvrches. Tato skupina se totiž zapojila do projektu s názvem 7-inches for Planned Parenthood a je to na podporu této organizace, kterou podporuje i Kristen a kterou hodně nepodporuje prezident Trump. Na podporu se spojilo mnoho hudebníků, včetně této kapely nebo třeba zpěvačky St. Vincent. No Kristen je součástí tohoto projektu díky klipu, který režírovala kapele Chvrches. Nevím, kdy přesně by to mělo být zveřejněno, ale snad brzy. Druhou novinkou je to, že do projektu o JT Leroy, který by se měl začít natáčet v léte, se před několika dny až týdny připojila herečka Laura Dern. Ta s Kristen spolupracovala už ve filmu Certain Women, který vyšel v minulém roce. Třetí novinkou je to, že Kristenin krátký film Come Swim bude promítán na filmovém festivalu v Cannes. To vlastně novinka není, ví se to už dlouho. Ale teď jsme se dozvěděli, že bude součástí speciálních oslav na počest 70. výročí tohoto festivalu. Letos se bude konat mezi 17. a 28. květnem a já doufám, že se tam Kristen ukáže. V té době by už Underwater měl být dotočený, takže by snad mohla :) Teď nezbývá, než doufat. No holka rozhodně nezahálí, to se musí nechat. Nechápu, kdy stihla natočit ten klip, bez toho, abychom se to dozvěděli :D
* * * * * * * * *

Hello hello hello... So I had pretty hard week even though I went to school just two days actually. But it started on Monday, I have these really weird moods recently and no, I am not pregnant, I am just fucked up. So I wasn't feeling very well on Monday and it didn't get better the other days either. And yesterday was the worst. I want to quickly forget about yesterday. It will bother me for a while, but I will get better again, nothing terrible is going on, just weird period of my life. Whatever. I started watching this new Netflix series, it's called 13 reasons why, and it is really interesting, but to be honest, I am not quite able to connect with the main character of Hanna. I really like Clay, but... This series is about a girl, Hannah, who committed suicide and made this tapes, where she is talking about 13 reasons why she did what she did... I just finished episode 4, but right now... It just seems to be quite cruel from her to do this to those other kids. Yes, some of them were cruel to her too, but she could tell somebody, her parents, anyone... but she didn't. She rather killed herself and made these tapes to... do what exactly? I don't really get it now, maybe there is more to come, but right now, I just don't find her reasons any good reasons to end her life. I understand what the show is trying to say by this, but I just probably don't feel it the way I should. And I really don't get the connection between Hannah and Tony, Tony is really pisses me of to be hones. Well, I know, first world problems :D To Kristen.

I wasn't here for a while and I am sorry. I wasn't in a mood, like I said. I wanted to publish this article yesterday, but then I started watching that show and I just forgot about everything. I may not be connected to that character, but it is really catching, I kind of cannot stop watching. There is not much to write about in Kristen's life, so I was thinking about finally translating some interesting interview, I will see. But I have for you few news all together in this short article, because I think it is pointless to write three of them. So first of all, as you all know, Kristen is a ninja. She was working on another directorial project without anyone knowing. So she filmed another music video as a director for a project that should support Planned Parenthood organization. The project is called "7-inches for Planned Parenthood" and it contains I think various songs from various artists, including Kristen's ex-girlfriend, St. Vincent, and also band Chvrches, with whom Kristen filmed that music video I am talking about. I am not sure when it's supposed to be released, but probably soon. The second news is about that JT Leroy project. It was announced few days or a week ago, that Laura Dern is about to join the cast of this movie, which is set to start production this summer. Laura Dern previously worked with Kristen on Certain Women. The third and the last news is, that Kristen's short film, Come Swim, will have a screening at this years Cannes Film Festival. But we now know, that it will be part of the special 70th anniversary events and that the Cannes Film Festival is this year from May 17th to May 28th. So that's it from me for now. See you hopefully soon.

4 komentáře:

  1. mno tak to je teda poriadne na prd, nie je to tak hrozné ako u teba ale od minulého týždňa je to na prd u mňa, som unavená aj napriek tomu sa mi nechce poriadne spať a potom som aj z toho unavena     , no je to strašné, dúfam, že sa to konečne zlepší, seriál som teda nevidela vobec ale ako keby som si prečítala obsah tak by ma to určite zaujalo aj z tvojho písania, mno možno si ho pozriem keď bude čas , a Kristen má toho tiež teda veľa na robote, je skvelé, že sa objaví v tom klipe, na to by si určite našla čas vždy, a na festivale by bola naozaj škoda keby tam nebola a jej prvotina áno, určite tam bude to by si nemala nechať újsť

    OdpovědětVymazat
  2. Je mi líto, že jsi měla tak blbý týden. Tak teď si aspoň o tom volnu trochu odpočineš - aspoň teda od školy ;) A snad ten další týden už bude lepší! O seriálu 13 Reasons Why jsem četla a dokonce se jedna kamarádka zmínila, že se jí to hodně líbilo. Já momentálně koukám na The Night Manager - ještě mi zbývají dva díly - a pak se na ten seriál asi vrhnu Ačkoliv to téma teda je trochu depresivní, ale co se dá dělat. Hlavně aby to člověka bavilo
    Je super, že se Kristen dál pouští do režie. Na klip jsem opět zvědavá, i na samotnou písničku :) A taky mi udělalo radost, že se letos objeví na Cannes. Tentokrát by tam měla být i Jessica Chastain (o té bloguju na fan-of-celebrities, ale to asi víš ) jako součást nějaké tamní poroty. Já už jsem hrozně zvědavá, jaké si tam obleče šaty! I u Kristen mě to teda zajímá! A jsem zvědavá, jestli bude mít pořád ten krátký sestřih nebo ty vlasy bude mít o trochu delší a jestli bude pořád blond

    OdpovědětVymazat
  3. Nedavno jsem narazila na ten seriál, ale ještě nebyl na stránce, kde koukám na seriály, tak jsem si řekla, že počkám a úplně na to zapomněla.. Tak se k tomu vrátím asi, teda ten spoiler část jsem nečetla, ale docela mě nadchl, takže si říkám, že na něj kouknu taky, ale trochu se bojím, abych až začnu udělala něco jiného, než jen na něj zírala.. Co se Kriten týče, já jsem jen ráda, že se ponořila do své práce.. Posledních pár let fakt natáčí hodně a má tolik projektů, no jen tak dál.. já jsem ten na druhém konci, co odčítá čas do vydání nového filmu, kde bude Kristen.. momentálně se šíleně těším na Personal Shopper..
    Co se Coachella týče, kéž bych tam sama mohla být, kam se hrabou Hrady CZ což je jediný festival letní, který si já můžu dovolit..

    OdpovědětVymazat
  4. Zajimavý film. Možná se na něj kouknu, třeba mě to bude bavit, ale taky mám na sebevraždu podobný názor.

    OdpovědětVymazat