pondělí 3. dubna 2017

POTM: May 2017

Ahoj ahoj, no konečně jsem se dokopala k tomu, abych napsala i článek s druhou anketou. Koukáme s mamkou na Marley a já na Joj Plus... už se to pomalu blíží ke konci, tak se chystám na hysterák :D No nic. Každopádně... což o to, napsat ten článek není žádný problém, problém je to, zapnout ten photoshop a konečně něco udělat s těmi fotkami, a před tím ještě teda vybrat fotky, mezi kterými vám chci dát rozhodnout. Tentokrát jsem zvolila fotky z různých událostí uplynulých dvou týdnů. Konkrétně potom z TODAY show, z premiéry Personal Shopper v Los Angeles, z after party premiéry Personal Shopper v New Yorku a ta poslední je potom ze samotné premiéry. Jsem hodně zvědavá, kterou fotku vyberete, já sama bych se asi neuměla rozhodnout, i když favorita mám, o kterém si myslím, že vyhraje.
* * * * * *
So, well, finally, yeah. I have for you the second poll of the month. I chose various photos from last couple of week. From TODAY show, Los Angeles premiere of Personal Shopper, after party after New York premiere of Personal Shopper and the last one is from the New York premiere itself. I am really curious which one will you choose. I have my personal favorite, but I love them all, so I don't know which one is going to win. So it's up to you.


Poslední kolo nakonec nebylo tak jednoznačné, jak to zezačátku vypadal. Nakonec to byla remíza, kterou jsem musela rozseknout já. Bylo to mezi 1. a 2. fotkou, no nakonec jsem se rozhodla pro tu první fotku, protože o té jsem si celou dobu myslela, že vyhraje a také je to moje nejoblíbenější fotka z toho photoshootu hned po té hlavní, která je teď na layoutu. Tak snad se nezlobíte, že jsem to rozhodla takhle :D
* * * * * * *
Last round wasn't so obvious. Actually, it was a tie between the first and the second one, so I had to be the one to choose. I've chosen the first one, so it is the winner. I actually expected this one to win, it is my favorite one, so I am glad it's going to be in menu this month.


6 komentářů:

  1. Na Marley a já se nemůžu dívat, vždycky mě to dostane na několik dní.. :( Jinak tady jsem moc dlouho nepřemýšlela a hlasuju pro fotku číslo jedna, nejvíce mi padla do oka. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Marley a já to je kapitola sama o sobě Já si pamatuju, jak nám tenhle film pouštěli v autobuse, když jsme jeli z Edinburghu do Londýna Fakt "super" nápad! Ale k anketě. Fotky jsi opět vybrala suprové, ale já měla víceméně jasno - jednička ♥ Ta se mi tak nějak líbí nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se moc líbí ta 4. fotka. Moc krásně se tam směje.

    OdpovědětVymazat
  4. ja som teda za štvorku lebo je tam proste úžasná a vyzerá strašne rozkošne a ako sa tam smeje je proste skvelé takže som ani inak hlasovať nemohla

    OdpovědětVymazat
  5. Je to pro mě pořád těžké zvyknou si na ty kraťoučké vlasy, ale ono to půjde. Hlasuji pro druhou fotku, protože je tam bezvadně nalíčená a k těm krátkým vlasům vypadá jako rebelka :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hodně těžké... Ale nakonec number 2. :)

    OdpovědětVymazat