středa 5. dubna 2017

CHANEL’s Gabrielle bag campaign film starring Kristen - videos


Ahoooj. Já jsem tak hrozně nadšená z novinky, kterou jsem se dneska dozvěděla, ale je zbytečné kvůli tomu psát vlastní článek a tak to jen napíšu sem. Je to něco, co bych vám mohla sdělit v jedné větě, ale to bych nebyla já. Kristen právě v New Orleans natáčí film 'Underwater', o kterém se toho zatím moc neví, ale co se ví je, že se k filmu přidal herec Vincent Cassel. A z toho jsem prostě nadšená jak malý dítě, protože já miluju Vincenta Cassela. Je to jeden z mých možná dokonce i dětských crushů :D Tohohle herce jsem milovala od chvíle, co jsem ho poprvé viděla v Dannyho Parťácích, což vyšlo někdy v roce raz dva (2004). A tak jsem samozřejmě hrozně nadšená, že bude hrát ve filmu s Kristen, to je prostě skvělý a mám z toho ohromnou radost. No... měla bych psát úkoly na italštinu, ale jsem z toho hrozně otrávená. Jsem hrozně demotivovaná... nějak se mi poslední dobou nechce psát nic. Na osobní blog už jsem nic nenapsala hrozně dlouho a to jsem tam dřív psala o všem možném. Nevím, co to se mnou je. No nic...

Mám pro vás dneska dvě zbrusu nová videa. Byla zveřejněna oficiální verze reklamy pro novou kampaň Chanelu jménem Gabrielle, která je zaměřená na kabelky. Já nevím proč, ale to video se mi upřímně moc nelíbí. Má takovou divnou atmosféru, moc mi to nepřijde jako reklama na kabelku... moc to nechápu. Ale tak to je asi můj problém. Je v tom Kristen, což je vždycky super, hrozně jí to tam sluší... a je to vizuálně rozhodně zajímavé, tak se určitě koukněte. Kromě té oficiální reklamy mám pro vás ještě video z natáčení videa, ve kterém Kristen mluví o tom, co má to video vyjadřovat, že se snaží objevovat toho ducha Gabrielle Chanel a jsou tam záběry z toho, jak reklama vznikala, tak to je taky zajímavé. Hrozně mě štve, že stále nefungují ta videa. Někomu z vás možná ano, ale mně stále ne, takže pod tím prostorem, kde mají být videa, se nachází odkazy. Objevily se i nějaké nové fotky, ale ty vám přidám až někdy výhledově. Možná zítra, ale spíš asi až v pátek, uvidíme.
* * * * * * *
Hello. I am soooo excited, oh my god. I don't want to write special article because of it, because it's just a really short information that I can tell in one sentence, but I am so excited about it. Vincent Cassel joined the cast of the 'Underwater' movie that Kristen is filming right now in New Orleans. And I love Vincent Cassel. I had enormous crush on Vincent Cassel for years. He is already 50 years old, but gosh, he's amazing. I loved him probably in everything he played in and I am so excited Kristen is going to work with him. I should do something to school but I am so demotivated right now. I should write a movie review, but I just have this period when I don't want to write anything at all. But I have for you at least this article. I have for you finally official advertisment video for Chanel's new bag campaign called "Gabrielle". The video gives me strange vibe for some reason, I don't know why. I just don't feel it, it is weird. Well it is great, because Kristen is in it and visually it's really nice, but I am probably missing the point, 'cause I don't really care about the bag in it, I am more interested in the other parts of clothing :D like the shoes, for example. But whatever. I also have for you behind the scenes video, that is shorter, well Kristen talks about the meaning of the short film or ad or how to call it, where she explains that in the video it's about searching for the spirit of Gabrielle Chanel. By the way, I am very pissed of, because videos are still not working on blog, or at least I don't see them, it makes me crazy, they could finally fix that, or I don't know...


BTS:

2 komentáře:

  1. O obsazení Cassela jsem dneska četla na instagramu a taky mě to potěšilo :) Já ho taky znám z pár filmů, ale nejvíc si ho pamatuju právě z Dannyho parťáků - úplně se mi teď vybavuje ta scéna, kde tancoval mezi laserovými paprsky Takže tahle zpráva mě taky potěšila :)
    Pokud jde o videa tak mě se ta samotná reklama taky moc nelíbí. Zpracované je to hezky, ale spíše než reklama na kabelky mi to přijde něco na styl hudebního klipu. A moc se mi nelíbí, jak tam Kristen různě poskakuje. To se mi tam nějak nehodí...
    Jinak ráda slyším, že aspoň někoho rodiče podporují Mně kamarádka poradila, abych to taťkovi řekla, až budu mít všechno hotové - odchod ze školy a sehnanou nějakou brigádu - a prostě ho postavit před hotovou věc ;) Ale stejně se bojím a jsem z toho nervózní Nakonec jsem zjistila, že jsem se koukla na trochu jiný obor a ten můj berou nějak 60 lidí - co se týče angličtiny, na němčinu se jich hlásí docela málo, takže to snad bude v pohodě Jako jo, lidi mi říkají, že když jsem se dostala na tu filologii, tak pedák dám levou zadní. Snad mají pravdu

    OdpovědětVymazat
  2. ho tak ja som ho videla asi tiež v tomto filme po prvýkrát ale mne sa to teda nestalo ale vo filme bol teda perfektný a hlavne ta čať kde boli tie lejzrie tak tá bola bomba      tak toto je obľúbená časť s ním , mno ale je skvelé, že sa tam prikmotril a spolu si zahrajú
    jop súhlasím s tebou je to teda trochu pre mňa čudné ale aj zaujímavo spracované a dynamicke čo teda človeka zaujme a aj za pesnička ale nikdy by ma nenapdlo, že je to na kabelku to teda nie ale tak určite to má svoj zámer ktorý sme zatiaĺ poriadne neodhalili     

    OdpovědětVymazat