úterý 25. dubna 2017

Gallery update 64.9: New personal pics from Coachella & New Orleans


Tak no... viděla jsem Personal Shopper. Viděla jsem to už před dvěma dny a ano, začala jsem psát recenzi, ale pak jsem nějak nevěděla, jak to uchopit. Došlo mi, že si to musím nechat trochu rozležet a tak ji nejspíš dokončím až během víkendu. No v minulém článku jsem psala o tom, že letos nejsou žádné oficiální fotky z hudebního festivalu Coachella no a to jsem se měla kousnout do jazyka, když jsem to říkala, nebo spíš do prstů, když jsem to psala, protože asi půl hodiny poté, co jsem zveřejnila článek, se ofiko fotka objevila. Já jsem ji teda objevila až o několik hodin později a tak už jsem ji nepřidávala k tomu původnímu článku a místo toho mám pro vás dneska nový. Kristenina kamarádka Lindsey Byrnes je fotografka a občas se zadaří, že udělá nějakou fotku, na které je Kristen. Ta, kterou pro vás mám dnes já, byla dokonce focena oficiálně pro Nylon a ano, přestože ji většina zdrojů obrací, tak to je naschvál že je v originální verzi vzhůru nohama. Chtěla jsem ji tak nechat i v náhledu, ale pak měla Kris adresu blogu přes obličej a to mě štvalo. Nejspíš půjde o nějakou sérii z Coachelly, nebo to byl asi ten prvotní nápad, jestli to tak fakt bude, toť otázka. Trochu doufám, že se těch fotek objeví víc, ale těžko odhadovat. Ta fotka se mi hrozně líbí, Kris tu vypadá skvěle. Mimochodem mi přijde, že Kris začala trochu víc nosit nějaké líčení i normálně v civilu, poté, co si oholila hlavu, takže pořád nemůžeme s Katie zhodnotit, jak vypadá bez něj :D No nic. Druhá fotka, kterou pro vás mám, pochází z neděle, kdy byla Kristen, pár jejích kolegů z filmu Underwater a pár přátel Kristen, konkrétně Suzie, CeeJ Romero a Kristenina přítelkyně Stella Maxwell (nemůžu si pomoct, nemám ji ráda :D), na exkurzi v bažinách. To je asi nějaký New Orleanská záležitost :D Bažiny, krokodýli, a tak podobně. No z toho vznikla ta druhá fotka, tak určitě koukněte :)
* * * * * * * *
So... I've seen Personal Shopper. I saw it two days ago and yes, I did start to write review, but then I just felt so weird, I couldn't find the right words, so I decided to wait few days, just to think about it a little bit more and then finish it. Whatever. I wrote that there are no official photos from Coachella, so I should probably bite my tongue before I speak, because something showed up right after I published the previous article. Unfortunatelly, it's just one photos, but I love it. I hope that more photos will show up like last year, but I am glad for this one at least. This photo was taken for NYLON Magazine by Kristen's friend, photographer Lindsey Byrnes. And yes, that is on purpose that it's upside down. I love this picture, I really do, it is great. It is strange a bit, but great and I love it. Kristen looks amazing here. I feel like Kristen started to wear make-up a little more since she shaved her head even during personal events :D Whatever. I also have for you one personal photo from New Orleans. Kristen, her friends Suzie and CJ Romero, her girlfriend Stella and the cast of Underwater went to a swamp tour. Kristen doesn't seem very pleased by that picture, but maybe it's just my feeling. I cannot help myself, but I don't like Stella Maxwell... I am happy that Kristen is happy, they are together for quite a long time, comparing to St. Vincent or Soko for example, but I just don't like her... Whatever. Kristen's happy, I am happy, whatever. Enjoy photos.

imagebam.com
imagebam.com

3 komentáře:

  1. Tak z toho, co tu píšeš o Personal Shopper usuzuji, že to asi fakt nebyl tvůj šálek čaje. Ale na recenzi se těším a určitě si přečtu :) Taky jsem ráda, že se objevily aspoň nějaké nové fotky - já mám dokonce i nové fotky u Jennifer!! Je to k nevíře Akorát teda asi blbne ImageBam, protože mi ty fotky nejdou zobrazit -_- Tu první jsem si teda našla na googlu a je fakt moc povedená! Mně se hodně líbí :) Na tu druhou teda budu muset kouknout asi zítra. Každopádně mě by teda návštěva bažin asi moc nelákala

    OdpovědětVymazat
  2. Ta fotka z Coachelly je suprová.

    OdpovědětVymazat
  3. mno takto to vačšinou aj je, že sa niečo povie a ono sa to potom objaví ale je to skvelé, že sa objavila spoň táto jedna fotografia ktorá je naozaj suprová, ja len dúfam, že to nebude len jedna ale objaví sa ich kopec aby sme mali na čo čumieť      lebo by to bola naozaj veľká škoda keby nie, to by ma ja mrzelo, to maľovanie, tak možno sa takto cíti lepšie keď nemá tie vlasy, ale určite by to nebolo strašné aj bez make upu

    OdpovědětVymazat