sobota 22. dubna 2017

Gallery update 64.8: Kristen at Coachella 2017


Já vážně nevím, co to se mnou tenhle rok je, ale už jsem zase nemocná. Dneska jsem celej den spala a jsem úplně nechutná, protože furt kejchám a smrkám a je mi zle. Bolí mě hlava a jsem strašně unavená. Včera jsem si stáhla k večeru Personal Shopper, už je na uložto, tak se chystám si ho pustit v rámci marodění, ale zítra už zase musím něco dělat, protože je toho teď moc hlavně kvůli erasmu. No každopádně... ještě než si to pustím, tak chci napsat aspoň něco, protože jsem tu zase docela dlouho nebyla. Má to jednoduchý důvod, zkrátka se nic neděje, protože Kristen stále natáčí v New Orleans ve studiu ten film Underwater a tudíž se moc neobjevuje na veřejnosti. A když náhodou jo, tak jssou to candids, který jak víte, nepřidávám. Ačkoliv teď mě to začíná trochu štvát, protože bych aspoň měla co přidávat, kdybych se tohohle svého pravidla nedržela :D No mimochodem se chystám udělat nový design. Tenhle už tu nějakou dobu straší, ale ještě nějakou dobu tedy bude, protože mi není dobře, tak nechci moc koukat do počítače a přemýšlet... :D Tak doufám, že vám nebude vadit, když ho změním, sice je super a mám ho ráda, ale už je tu fakt dlouho... No. Co pro vás dneska mám vlastně? Jenom jednu jedinou fotku z letošní Coachelly. Objevilo se jich teda víc, ale jsou to fanouškovské fotky z dálky, které jsou nekvalitní a hraničí to s paparazzi, tak mám pro vás jen jednu. A k tomu ještě tedy jedno osobní video. Kristen na festivalu asi ještě nikdy nechyběla, tedy alespoň v posledních letech, a tak si udělala pauzu od natáčení a jela i tentokrát. Video pochází prý z koncertu Lady Gaga jsem někde četla, ale nezní mi to úplně jako Gaga, tak nevim :D Kouknout se na něj můžete kouknout tady, pokud stále nefungují videa na blogu.
* * * * * * * *
I really don't know what's with me, but I am ill again. I really hate it. I sleep whole day and it is that disgusting kind of illness, when you have runny nose, headache and you are so tired that you cannot do almost anything. It started yesterday and now I don't feel very well. I slept a lot today, I was lying most of the day, I really didn't imagine my weekend like this... I really need to do something tomorrow, so I am giving myself one day off but tomorrow, the work starts again. I wasn't here for a while again, it has a simple reason. There are absolutely no news about Kristen. Well, today something showed up, but nothing I couldn't live without. I don't publish those articles about who said something about Kristen, I find them kind of boring... But I have for you today at least one personal photo and one personal video from this years Coachella Music Festival. Kristen gave herself a break from filming Underwater to go there. She never misses it. There were more pictures from last year, but this year, Kristen didn't visit any of the official events there like for example Sophie Turner did, so I unfortunately have just this. I am also thinking about making new layout. I love this one, but It's been here for a long time. But since I am not feeling good, it will stay here for a little while. So check out the photo and you can watch the video here, if it's still not working. I was supposed to be Lady Gaga concert.

imagebam.com

5 komentářů:

  1. To je mi líto, že jsi nemocná. Vždycky to stojí za prd, když je člověk nemocný. Tak budu držet palce, aby se tě ty viry, co nejrychleji pustili! Taky už jsem viděla, že Personal Shopper je ke stažení, ale já si asi počkám, až k tomu někdo udělá titulky Nicméně jsem na ten film dost zvědavá a doufám, že na něj potom napíšeš recenzi A těším se na nový layout. Určitě bude zase senzační a jsem zvědavá, jaké fotky použiješ!
    Jo, je to děsně na prd, když člověk chce přidávat, ale nemá co. Jako na fan-of-celebrities si nemůžu momentálně stěžovat, protože ta můžu přidat několik článků za den. Pořád se něco objevuje Ale u Jennifer mě to štve. Dřív měla docela dost novinek, ale poslední rok a něco to stojí docela za prd -_- Proto tě tak obdivuju, že se pevně držíš svého rozhodnutí nezveřejňovat candids fotky. To by většina z nás nezvládla Jinak tvé kamarádce budu držet palce, aby Jennifer potkala. Ačkoliv nevím, jestli tam byla jen tak na výletě nebo tam natáčí "Red Sparrow" A děkuju za tvou podporu ohledně Emily. Já zrovna nedávno koukala na "Ďábel nosí Pradu" - ona je tam prostě fantastická ♥ Jedna z jejich nejlepších rolí! Jo a taky vždycky nechápu, co s těmi photoshootovými fotkami dělají Třeba mi přijde vtipné, když se po několika letech k nějakému photoshootu objeví 50 nových fotek To je na facku
    Ale asi bych měla napsat i něco ke Kristen, viď? Je docela škoda, že letos se Coachelly zúčastnila víceméně inkognito. Teda jí to přeju, ale je to tak trochu škoda pro nás. Nicméně ta fotka je vydařená a pobavil mě ten její výraz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ti přeju ať se uzdravíš. Já byla minulý týden.
    Jinak nevim jestli si toto video neviděla. Kristen ram stejně není, ale parodují ji. Z části se mi to líbí a z části ne. Narazila jsem na to díky tomu, že tam je Harry Styles.

    OdpovědětVymazat
  3. Hey what? Personal Shopper už je ke stažení? No tak to musím zítra stáhnout a pak na to buď kouknu nebo až o víkendu se ségrou teda... ale juchůůů, to se těším :)
    Jinak ta fotka je úžasnáááá.. Kristen to fakt sluší i když je skoro plešatá

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda, že Kristen dodržuje tradici v návštěvě Coachelly, i když mě trochu mrzí, že je toho teda tak málo:// Ale jako to video mě pobavilo, Kristen je tam rozkošná a je i z té chvilky vidět, že si to užívala naplno. Lady Gaga jde úplně mimo mě, takže já ani náhodou nepoznám, jestli je to ona Ale já mám letos celkově pocit, že novinky u celebrit nějak ubývají. Teda alespoň mi to tak přijde, když projíždím blogy, tam všichni zmiňují nedostatek novinek, je to divný až podezřelý U Emmy je už skoro dva měsíce holé nic, ale já si vystačuji na štestí pořád s tím málem, co nemám doplněno, díky bohu za blogovou krizi v tuhle chvíli
    Jinak Angie., co pak to slyším? Ty nám mizíš na Erasmus?:) Já jsem měla být od února v Bristolu v české škole bez hranic na stáži, ale kvůli nemoci jsem všechny mé plány zrušila, tak ti děsně závidím! No jinak u mě není nic nového, můj život je momentálně šílená nuda, neboť nedělám absolutně nic, už mi to leze na mozek, ale zase bude za chvíli líp, to mě drží nad vodou    A tenhle víkend jsem se byla na chvilku vyvětrat na Majálesu v Plzni, kde se mi podařilo vyfotit s Jeleny, takže tento splněný sen mě nabyl na následující měsíce
    Přeji brzké uzdravení, být nastydlá stojí vážně za prd! Z člověka to vysává veškerou chuť do života a zmůže se na absolutní nic! Bohatě stačí s tím povinně projít jednou za rok! Opravdu je mi tě líto, že si to prožíváš už opakovaně, hodně síly Angie. přeji!
    Jinak Angie., co pak to slyším? Ty nám  mizíš na Erasmus?:) Já jsem měla být od února v Bristolu v české škole bez hranic na stáži, ale kvůli nemoci jsem všechny mé plány zrušila, tak ti děsně závidím! No jinak u mě není nic nového, můj život je momentálně šílená nuda, neboť nedělám absolutně nic, už mi to leze na mozek, ale zase bude za chvíli líp, to mě drží nad vodou    A tenhle víkend jsem se byla na chvilku vyvětrat na Majálesu v Plzni, kde se mi podařilo vyfotit s Jeleny, takže tento splněný sen mě nabil na následující měsíce
    Přeji brzké uzdravení, být nastydlá stojí vážně za prd! Z člověka to vysává veškerou chuť do života a zmůže se na absolutní nic! Bohatě stačí s tím povinně projít jednou za rok, opravdu je mi tě líto, že si to prožíváš už opakovaně, hodně síly Angie.!

    OdpovědětVymazat
  5. ho tak to nie si jediná u nás sa deje presne to isté a človek sa poriadne nemože ničoho sbaviť tento rok, ja som poriadne zdravá nebolo od týchto Vianoc, odvtedy sa to so mnou ťahá a pretrváva to doteraz a je mi z toho už nanič, lebo keď to nie je hrdlo tak to je zase noc a to všetko okolo toho, už mám na to nevry a som z toho vyčerpaná, už aby to prestalo lebo ma asi porazí      mno a to je mi teda ľúto, dúfam, že sa dáš čoskoro doporiadku a ja tiež
    mno a tie novinky hm to je teraz skoro asi všade čo je tiež des, ale aspoň niečo sa objavilo, mne teda nejde sa prekliknúť na video takže neviem posúdiť či je to Gaga alebo nie ale fotky je parádna, škoda, že len jedna

    OdpovědětVymazat