čtvrtek 1. září 2016

Certain Women: First official trailer

Tohle bylo nečekané. Celé odpoledne přemšlím nad tím, jak se mnou vyjebalo o2, že nejsem nějak schopná se soustředit na nic jiného, ale tohle mi tak trochu zvedlo náladu. Mimochodem, máte někdo zkušenosti s rušením nějaké služby u nich? Mám z toho dost strach. No nic. Mám pro vás něco dost překvapivého, protože jsem vůbec nevěděla, že se má něco takového objevit. Mám pro vás první oficiální trailer k dramatu Certain Women, který režírovala Kelly Reichardt, ve kterém samozřejmě hraje Kristen. Ten trailer je takový velmi intimní a tichý a takový nejspíš bude i ten film. Musím uznat, že mě nijak zvlášť nezaujal, ale je to rozhodně role, v jaké jsme Kristen ještě neviděli a na ni jsem zvědavá. Na ten zbytek už míň :D Tak uvidíme, co z toho vyleze. Tak koukněte a dejte mi vědět, co si o tom myslíte.
* * * * * * * *
This was unexpected. Like really, I didn't know anything about it before it showed up. I was thinking whole day about those motherfuckers in o2 and about how stupid I am that I let them to fuck with me like this... so I wasn't quite in "blog mood". Whatever. I have for you something really surprising, I have for you first trailer to one of Kristen's newest movies, independent drama directed by Kelly Reichardt, Certain Women. It is very quiet, intimite trailer, probably because it is a very quiet and intimite movie. Well I will be honest, I am not as excited as usually, because I think this movie will be kind of one of those that I will not be excited about that much and that I will watch just because Kristen is in it... But check out and tell me what you think.

4 komentáře:

  1. Máš pravdu, atmosféra traileru a určitě i filmu nejspíš bude taková intimní. Četla jsem si o čem film je a nejvíc mě zaujal příběh právě Kristen. Mám ráda i herečku Michelle Williams, takže to vypadá rozhodně zajímavě. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Film mě z ukázek moc nezaujal :/ Tak uvidíme co z toho nakonec bude no. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak s O2 tu budu držet palce. Já naštěstí tohle řešit nemusím, protože my máme nějaký výhodný rodinný účet u T-Mobile, který nám zajistila firma, ve které taťka pracuje...
    Co se traileru týče, tak mě teda tenhle film taky moc nezaujal. Kristenina role ale vypadá zajímavě a jak píšeš, zase je to něco jiného :)

    OdpovědětVymazat
  4. Upřímně mě tyhle filmy moc nebaví.Máš pravdu, že je to takové hodně intimní a ze života, ale mě tam prostě chybí nějaký zajímavější děj no Trailer mě taky moc nezaujal.Uvidíme no, každopádně jestli se na tenhle film někdy kouknu,  tak to bude jenom kvůli Kristen ♥

    OdpovědětVymazat