středa 14. září 2016

Chanel Rouge Allure Ink Ad

Ahoj všichni, jak se máte? Konečně jsem se vrátila z Řecka, ale nemůžu říct, že by mi bylo líp. Táta je zase nemocnej a já vážně nevím, co se z toho vyklube tentokrát. Je mu zle a zvrací, respektive spíš se o to pokouší, protože můj táta neumí zvracet, takže jsme z toho všichni na prášky. Nejhorší na tom je, kromě toho, že si tedy přivezl z Řecka nějakou salmonelu nebo něco, je to, že moje máma je z toho naprosto na prášky. A já mám být nejspíš ta, která bude silná a bude ji uklidňovat, jenomže já to prostě neumím. Já jsem z toho na prášky úplně stejně jako ona... a co jí má člověk říct na otázku, že už fakt neví, co dělat? Nebo na to, když táta ráno začal kašlat a ona prohlásila, že se asi přestěhuje? Co jí má na to člověk říct? Já bych nejradši utekla někam hodně daleko, abych tohle nemusela poslouchat, protože mě to ničí. Vím, že je smutná a unavená, ale to, že netuším, co s tím mám dělat, mě ničí ještě víc, než už jsem zničená byla. Kromě toho, že toho mám hodně do školy, musím do práce, musím řešit to posrané O2, ještě musím po roce opět cítit ten strach kvůli zdraví milovaného člověka... nejsem připravená na dospělácký život a zrovna teď se mi chce akorát tak někde zdechnout v houští. Nejradši bych šla spát k babičce do bytu, ale nemůžu, protože kdyby něco, musím tátu odvézt do nemocnice. Což samozřejmě udělám, pokud to nedej bože bude třeba, ale nevím proč mám pocit, že všichni předpokládají, že jsem v pohodě... To proto, že já brečím jen, když mě nikdo nevidí, když nepočítám filmy. Abych lidem nepřidělávala starosti. Dnešek ale nestál jen a pouze za hovno, i když značná část z něj ano. Viděla jsem se po dlouhé době s mou milovanou Rosie, která se na chvíli objevila v Praze. Měla u nás původně spát, ale to se bohužel kvůlil té eskapádě s pravděpodobnou salmonelou nekoná. Co se dá dělat. Už vás přestanu štvát svými problémy a přejdu alespoň k věci, ke Kristen. Před nějakou dobou jsem vám psala článek o nové kolekci make-upu od Chanelu s názvem Chanel Rouge Allure Ink, které je Kristen tváří. Kromě propagačních fotografií vzniklo i propagační video, které bylo zveřejněno v průběhu minulého týdne, kdy jsem byla v tahu. Je to jen krátká reklama, ale mně se opravdu moc líbí. Kris v ní mluví francouzsky! Respektive říká akorát Chanel, rouge, allure a ink, ale francouzským přízvukem, takže francouzsky :D Několikrát to v tom videu pak opakuje a já bych si to asi mohla pouštět pořád dokola :D
* * * * * * *
Hello everyone, how are you? I am finally back from Greece, but I cannot say I am feeling well. My dad is sick again and I really don't know what is coming out of it. We will see what's going to happen next. The worst part is not the fact that dad is sick, he will hopefully be allright, the worst part is seeing my mom how she's still worrying about something. She is a control freak, she needs everything under control and she is tired of situations like these. Last year made her so much older, she's always so sad and I don't know what to say or do. Well, I am taking it back, the worst part is that my dad is sick, because it is a nightmare, but the part with my mom is also pretty fucked up. I am pretty tired myself, but I am supposed to be strong... but I feel that the breakdown is coming. I hoped I will get better during the holiday in Greece, but it became even worse. It is not about my mistakes and my responsibilities, it is about the health of someone I love and I really don't know what to do. I am not ready for the adult life, not yet. Probably not ever. Whatever. I have for you short video from that Chanel Rouge Allure Ink collection. Kristen is face of this make-up collection and they finally published something else than just photos. Short advertisment, that I really like and Kristen is talking French in it. Well, she's saying just Rouge Allure Ink two or three times, but it is French. And I could watch it over and over again.

4 komentáře:

  1. ow tak to sa teda nepekne vyvŕbilo ako naozaj je to dosť blbé, ako sa ti to už raz stalo a stalo sa to opať, tomu teda vravím šťastie, a vobec ti to teda nezávidím a musí to byť sakramensky ťažké a to hlavne pre teba keď ako si tu opísala by si mama byť ta sinlá práve ty, no dúfam, že sa tvojmu tatkovi čoskoro polepší a nebude to až tak vážne
    reklama sa mi tiež páči aj keď tam toho teda veľa nehovorí ale tiež to rozpráva pekne aj mne sa páči ten prízvuk

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že se táta brzo uzdraví a všechno bude zase v pohodě :(Jinak reklama je docela zajímavá, pěkne zpracovaná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je mi moc líto, že tvůj táta onemocněl. Já taky nesnáším, když musím poslouchat, jak třeba bába, co s námi bydlí, jde na záchod zvracet. Já to totiž z kuchyně vždycky všechno slyším a chce se mi z toho zvracet taky. Nehledě na to, že to pak na chodbě smrdí zvratky -_- Takže tuhle stránku věci chápu - je to fakt hodně nepříjemné. Budu držet palce, aby se tátova nemoc zlepšila. A tobě budu držet pěsti, abys byla silná. Je mi líto, že se teď tak trápíš a všichni od tebe očekávají něco, co nedokážeš splnit. Snad se to brzy zlepší...
    Jinak to video bylo super. Škoda jen, že bylo tak krátké. Nicméně se mi líbil ten detail na pusu Kristen - když už jde o ty rtěnky, že jo? A ten francouzský přízvuk byl naprosto parádní! Kristen by si někdy v budoucnu klidně mohla zahrát ve filmu Francouzsku!

    OdpovědětVymazat
  4. Teda tak to je pěkně na hovno! Koukám Angie, že si zrovna teď vybíráš pěkné krizové období, pěkně se to na tebe valí:/ Já bych se z tohodle všeho asi už vážně rozsypala, hlavně kdyby byl někdo z mých blízkých nemocný, to je bez debat to nejhorší na světě! Já si před pár lety prožila rakovinu u babičky a od té doby mi stačí jen sebemenší náznak toho, že by někomu mohlo něco být a už se klepu. Držím palce a pěsti a vše, co jde, ať se to zlepší!    Dej pak prosím vědět!
    K tomu videu...úplně si dokážu představit, jak to běhá někde na velkých obrazovkách a billboardech a žekdybych to na nich viděla, tak se asi zblázním vzrušením Kristen tu působí fakt dost sexy a to je tam pěkně prosím jen takovou chviličku, ale i to jí stačí, aby nás okouzlila! Ten její úžasný francouzský přízvuk, červená rtěnka a jsme z ní mimo!

    OdpovědětVymazat