pátek 16. září 2016

'Certain Women' official clip 0.1

Opravdu bych měla něco udělat s rubrikami na tomhle blogu. Pořád jsem se nedokopala k vytvoření kategorií pro ty novější Kristeniny projekty, tak to všechno házím, kam se mi to zrovna hodí a je v tom vážně bordel :D Co se dá dělat. Možná se k tomu časem dostanu. Jak se máte? Já pořád dost na nic... taťka je v nemocnici a zatím neví, co s ním je, ale snad se jim podaří to zjistit. No uvidíme. No nic, mám pro vás teď nový oficiální klip z filmu Certain Women s Kristen. Je to scéna, kdy Beth a její studentka, kterou hraje Lily Gladsen, zašly na večeři, přičemž teda jí akorát postava Kristen a přijde mi takové trochu vtipné, když vidím drobounkou Kristen jíst ten obrovitý hamburger :D ale úplně jsem na něj dostala chuť :D No každopádně Beth mluví o své práci, jak se dostala k tomu, co dělá a postava, kterou hraje Lily, jen sedí a poslouchá a na konci, se jí Kris zeptá, jak vlastně skončila v její třídě ona a ona na to říká jen: "Viděla jsem, jak jdou lidi dovnitř." Což mě docela pobavilo, ale ta postava Lily mi nějak není moc sympatická, abych pravdu řekla. Mně teda hlavně Lily není zrovna moc sympatická, mrzí mě, že to říkám, ale je to bohužel tak. Ale třeba se to po shlédnutí tohohle snímku změní. Plánuju přeložit jeden rozhovor dneska, ale je jen italsky, tak nevím, jestli nenarazím na něco, přes co se zkrátka se svou ne zrovna dokonalou znalostí italštiny nedostanu. Uvidíme. Možná se spíš vrhnu na ten rozhovor pro Elle.
* * * * * *
I really should do something with categories at this blog. I still didn't do new categories for some of the recent movies that I wanted to do during summer, but then I didn't have time. I don't have a good mood. My dad is in hospital and doctors still doesn't know what is wrong. He will probably be ok, but it always suck when someone this close is sick. Well, whatever. I have for you now one new clip from Certain Women movie. This film doesn't seem that interesting to me as some others that are coming out soon, but I will definitely watch that because of Kristen. Her character Beth seem a lot different from characters she usually plays. I don't find the Lily Gladstone's character very likeable... but it is maybe just my problem. In this scene, Beth, played by Kristen, talks to Lily's character during dinner, about her job. I am also thinking about translating one interview, but it is just in italian, so I am not sure if I will make it.

9 komentářů:

  1. Podívej se prosím do spamu komentářů :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, moc se mi líbí tvé designy a chci se zeptat jestli by jsi nebyla ochotná mi udělat na amandaseyfried.blog.cz ? S těmito fotky http://seyfriedgallery.sosugary.org/thumbnails.php?album=10

    OdpovědětVymazat
  3. Bordel na blogu dost dobře znám   Taky mám problém s rubrikami, nechtějí se mi vytvářet u psaní článku, takže je neudělám a naivně si myslím, že je pak dodělám a že si budu pamatovat jaké všechny články tam patří,což se samozřejmě nikdy nestane, a tak pak hledám jak šílenec různé články, které vím, že jsem zveřejňovala a nikde nejsou a než je v tom archivu najdu, chytají mě nervy...
    Každopádně k té ukázce, já jsem se dokázala soustředit jen na to jídlo, i když je ráno a snídám tu, tohle vypadá mnohem lákavěji Nechápu, že si ta holka nic nedala Já tu herečku teda vůbec neznám a ta její postava vypadá hooodně nesměle a nervózně, jsem na ten jejich příběh zvědavá. Já se na ten film těším moc už od traileru, bude to zřejmě takový tichý a komorní film, ale líbí se mi hlavně to, že v něm hlavní slovo budou mít ženy   

    OdpovědětVymazat
  4. Kristen mi v tom filmu přijde taková divně jiná, je to prostě něco zcela odlišného od toho, co jsem s ní viděla, takže jsem na to docela zvědavá
    Jinak držím palce s taťkou, ať se na to, co nejdříve přijde a hlavně ať je v pořádku. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jak si Kristen rozpůlila ten hamburger! Z toho nemůžu Upřímně, zatím na mě ten film působí trochu zvláštně, skoro až nudně.Nevím no, je to zase úplně jiný žánr než na jaký jsme u Kristen zvyklí, ale tak třeba se z toho ještě něco vyklube Každopádně Kristenin talent se nezapře, ani v takovémhle "odlišném" typu filmu.Ona je opravdu schopná zahrát cokoliv ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Mám z té ukázky vážně radost, těším se na každý film s Kristen, i když musím říct, že mě ukázka zase tak nezaujala, ale rozhodně tím nebudu nic kritizovat, to až ho uvidím. Ale podle mě bude skvělý, když je tam taková herečka jako Kristen, těším se. :)

    OdpovědětVymazat
  7. ha botdel, to poznám, v hlave  mám tiež niekoľko rubrík ktoré by som chcela spraviť ale ešte zatiaľ ostali v hlavé takže asi tak, mno a dúfam, že sa to s tbvojim tatkom vyrieši a dozvedia sa čo mu je je to strašné, že musel až do nemocnice
    po zliadnuti mi to príšlo tak príjemne vtipné ako sa na to človek pozeral aj ke´d je to len časť filmu a je pravda, že to bol obrovský tanier ale čo mňa dostalo ako si utrela ústa obrúskom do ktorého bola zabalená ešte vidlička   

    OdpovědětVymazat
  8. Neee nekončím Jen jsem měnila design

    OdpovědětVymazat