pondělí 5. září 2016

Potřebuju si odpočinout.

Ano. Nejsem tu. Alespoň ne moc. Je to i trochu tím, že nejsou moc žádné novinky. Hlavně ale tím, že nic nestíhám a jsem hrozně vyčerpaná. Psychicky i fyzicky. Včera (v neděli, já mám pořád pondělí) jsem byla na koncertě Red Hot Chili Peppers a tam jsem se dorazila po fyzický stránce. Po psychický mě dorazili v O2, v práci a u doktorky. V práci jsou v klidu, tam je to spíš tím, že mě to nebaví, ale jinak? To se k sobě lidi už vážně neumí chovat hezky? Kde to jsme??? Jsem fakt unavená z toho všeho a tak se náramně hodí, že jedu pryč. Odlítáme zítra s rodičema na Korfu a já už chytám jako klasicky cestovní horečku. Dneska nechci moc spát, abych usnula v letadle... Každopádně ale doufám, že si tam odpočinu a tak trochu uteču od toho všeho. Omlouvám se všem, že to tak flákám, ale nešlo to lámat přes koleno. Až se příští týden vrátím, tak se vám to pokusím vynahradit. Snad se i objeví nějaké novinky. Nakonec jsem nic nepřednastavila, nebyl na to čas, tak snad mi to odpustíte. A mějte se tu famfárově!

Pozastavení: 6. - 13.9.2016

11 komentářů:

  1. Tak to je mi líto, že se ti to tak všechno sešlo dohromady. Doufám, že si na té dovolené odpočineš a nabereš plno síly! Hlavně si to užij a odpočiň si :) Vyčistíš si hlavu a pak se na všechny ty věci budeš dívat zase trochu jinak ;)

    OdpovědětVymazat
  2. nooo tak to je teda len dúfam, že ti tento výlet od toho všetkého trochu pomože a bude dobre, dúfam, že aj napriek tomu, že si bola po koncerte vyšťavená dobre si sa zabavila , je to všetko v poriadku už sa teším keĎ sa vrátiš

    OdpovědětVymazat
  3. To mě mrzí, ale tohle se prostě stane člověku, když je toho na něho moc. :( Je možná dobře, že odlítáš na Korfu, vyčistíš si tam hlavu a snad odpočineš. :) Těším se až se vrátíš v plné síle. ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Tak si to na dovolené moc užij a načerpej nové síly, fyzické i psychické, já se ti ani nedivím, že tě to úplně vyčerpalo, stojí to za prd, tyhle problémy :(

    OdpovědětVymazat
  5. Tak si to tam užij a hlavně si pořádně odpočin věřím že se vrátíš s plno sil a bude vše v pořádku :)

    OdpovědětVymazat
  6. Je mi strašně moc líto, že to teď máš také hektické. Doufám, že si pořádně odpočineš a vrátíš se v plné síle. Budeš  mi moc chybět na blogu, ale doufám, že si to na dovolené s rodiči pořádně užiješ. Jsem ráda, že se dovolena tak dobře načasovala. Jinak lidi v dnešní době jsou fakt hnusní. Nwm proč se někteří neumí chovat. Mi to stačilo jednou v obchodě. Už jsem měla sto chutí něco te paní říct...

    OdpovědětVymazat
  7. Tak si to hlavně užij a odpočiň si. A vrať se, až si budeš jistá, že ti je nejlépe :)

    OdpovědětVymazat
  8. Samozřejmě to chápu, pořádně si užíj dovolenou a hlavně se nám vrať

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to mě vážně mrzí a doufám, že si na dovolené pořádně odpočineš a nabereš novou energii:) Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  10. netrap se blogem, hlavně ať si spokojená v osobním životě!

    OdpovědětVymazat
  11. Tak snad sis to užila a odpočinula po všech stránkách :)

    OdpovědětVymazat