sobota 3. září 2016

POTM: October 2016

Takže... v předchozím článku jsem naznačila, že se mi něco stalo. A tak bych ráda řekla, co to bylo. Vlastně se mi o tom mluvit moc nechce, ale vylíčím vám to, protože chci, abyste o tom věděli a abyste si na to třeba dali sami pozor. Stalo se zkrátka to, že mě podvedli v O2. Šla jsem si tam koupit sluchátka a ten kokot, co mi je prodával, na mě vyběhl s nějakou ultra výhodnou akcí a zkrátka mě podvedl, protože mi neřekl, co to obnáší a já jsem to zjistila, až když už bylo příliš pozdě. Vrcholem všeho bylo, když jsem volala na infolinku a tam jsem se dozvěděla, že jsem prý podepsala smlouvu na dva roky závazku. To bylo tak. Mladý pán, kterého kdybych ještě někdy potkala, rozbiju mu hubu, mi řekl, že ten podpis, který dávám, je potvrzení, že to předávají mně. Ve skutečnosti to byla smlouva. Dával mi takhle i ta sluchátka, řekl mi, že takhle evidují ty prodeje. Na sluchátka teda snad nic nevzniklo, to už bych ho asi zabila. No zkrátka mi nepřišlo divné podepsat mu, že jsem to opravdu já a že tu akci nedali někomu cizímu. No jenže jsem netušila, že mi drahý pán podstrčil smlouvu, o které jsem nevěděla... nenapadlo mě to, protože ještě říkal, že žádná smlouva na to nevzniká, že to jen zaevidují do té staré, že jsem si to převzala ten jejich "dárek". Takže až vám budou ti zmrdi v O2 někdy nabízet nějaký úžasný hrozně výhodný dárek, tak je pošlete do prdele, radím vám dobře. Takže jsem se ocitla doma v pokoji, brečíc v koutě, protože mě podvedl a podstrčil mi smlouvu na dva roky, ze které se podle slov slečny nejde vyvázat. Nakonec jsem zjistila, že to lze tak, že doplatím tu slevu na ten tablet a oni vypoví tu smlouvu, která mě nutí platit nějaký internet či co. Takže jsem vyrazila do O2... kde jakmile jsem se zmínila o tom, že bych ráda něco zrušila, ten chlap na mě totálně nasraně vyjel a začal na mě štěkat. A to už na mě bylo moc, já jsem ho tam seřvala, že se s nim nebudu dohadovat, že to mají na netu napsaný takhle a tak to prostě bude a ať mě spojí s někým, kdo to má na starost. Takže já se během 6 týdnů vyvážu z té smlouvy, zaplatím 3 a půl tisíce za tablet a co bude dál? No moje drahé O2 pošlu z vysoka do prdele a přejdu k T-Mobilu nebo Vodafonu, to ještě nevím, ale rozhodně pryč od těhle zmrdskejch praktik. Kdyby to byl jenom ten, co mě podrazil... ale ten nejspíš dostane ještě pochvalu za to, co mi udělal, protože tam je nejspíš normální, že se k zákazníkům chovají jako ke kusu hadru. Za těch 15 let co u nich jsem nebo možná tak 13 ať nežeru, jsem s nimi měla problém už několikrát, ale tentokrát pohár trpělivosti přetekl. Možná si teď strčí tři a půl litru do kapsy, ale přijdou o stálýho zákazníka, takže si můžou pogratulovat. Máte někdo zkušenosti s T-Mobilem nebo Vodafonem? Jaký mají podmínky pro zákazíky a tak? Takže já jsem přišla během dvou dnů o nervy, o asi tak 30 litrů slz a taky o iluze, že lidé jsou ve své podstatě dobří. Lidé jsou totiž ve své podstatě svině. Ne všichni, ale hodně velká část, protože vidí akorát prachy a nic jinýho. Nevidí to, že můžou někomu ublížit a je jim jedno, že se chovají jako zmrdi. To bylo hodně sprostých slov, já vím, ale bohužel to slušně říct nedokážu. Mám štěstí, že jsou doma vážně hodní, že mě podrželi, jsem si jistá, že někdo by byl schopný za tohle svoje dítě ještě seřvat... mě naštěstí ne. Dokonce i táta mi řekl, ať si z toho nic nedělám, že se napálili i zkušenější lidi než já... a od něj to znamená vážně hodně. Nevím, co bych bez nich dělala. V takových chvílích si připadám zase jako dítě a dost nesvéprávně. A jsem naštvaná na sebe, připadám si jako blbec, že jsem se nechala takhle blbě podfouknout. Člověk o tom čte furt, jak se někdo napálil, ale říkáte si, že vám se to stát nemůže, že jste dost chytří na to, abyste to poznali. Jenže já to nepoznala. Nepoznala jsem to kvůli důvěřivosti, která je součástí mé osobnosti. Kvůli tomu, že jsem do čtvrtka nevěřila, že by mě někdo mohl chtít takhle hnusně podvést. Můj mozek tuhle variantu nikdy nezahrnoval, protože lidé přeci nemůžou být takové svině. Akorát, že jsou. Dejte si pozor, jestli máte někdo O2.. ale kdekoliv, dejte si pozor... a i když vám řeknou, že podepisujete jen potvrzení o převzetí nebo něco nedůležitého, řekněte jim: "já ale chci vědět, co podepisuju". Na jednu stranu jsem ráda, že se mi to stalo. Respektive nejsem ráda, že se mi to stalo, ale když už se to stalo, jsem schopná si z toho odnést něco dobrého. Už nikdy se mi něco takového nestane. Teď šlo o blbý tablet, který můžu prodat, až bude úplně můj a nejde o život nebo o existenci. Příště si dám alespoň pozor. Vím, že už se mi to nestane. Je to cenná životní zkušenost. A co vás nezabije, to vás posílí.

Ale teď už k věci. Už jsem toho řekla až dost. Mám pro vás i druhou anketu, tentokrát tedy fotku měsíce říjen. Byla jsem s tímhle poměrně předvídatelná, protože tyhle fotky jsou ty téměř nejnovější, které jsou a netajím se tím, že zbožňuji ten photoshoot pro Elle China. Zvolila jsem tedy do ankety dvě fotky z tohoto photoshootu a pak dvě fotky z photoshootu pro The New York Times a jsem moc zvědavá, kterou z nich si vyberete za fotku měsíce října. Já svého favorita mám, ale můj hlas propadá jen v momentě, kdy je to buď jasné nebo je plichta a je třeba to rozhodnout. Tak mě překvapte!
* * * * * * * *
So... what happened to me? I talked about it in the previous article, that something bad happened, so I'm going to tell you. I was tricked by O2 on Thursday. Terrible tricked and it costs me my nerves and it costs me my money. And I lost all my illusions. That belief that people are actually good on the inside... died with this. You read about these kind of things and you say to yourself, that can never happen to me, you are clever enough to realize what's going on when someone is trying to trick you. But I wasn't smart enough to see it on Thursday and it happened. That guy lied to me, he didn't tell me everything he should and that leads to another round of comunication with those assholes in O2. I really don't know how could he do something like that to me and I am quite sure that he was even rewarded for it. O2 will get their 4 thousand they tricked me for... but they will loose their 15 year old customer by this. As fast as I can handle this, I am leaving to T-Mobile or Vodafone, because I don't want to have ANYTHING to do with this bunch of motherfuckers. That is too maney swear words and I am sorry for that, but I wanted to explain, why I wasn't here and why I might not be here too much in the future, because I am just out of any mood, I am just so exhausted, angry at myself, that I got tricked by them, but also kind of glad it happened just with this and not anything more important like a house or something. It is an experience. And what doesn't kill you, makes you stronger. And I am sure now, that nothing like this will ever happen to me again, because of this jerk, who made my life a hell for few days. But he also showed me, what I didn't want to see. Don't trust anyone. I will leave it like this, I don't want to talk about it, but it is really hard right now, I am trying to deal with it and my parents are really supportive, my mom gave me some of the money I need to pay, I really don't know what would I do without them. Even my dad told me that it's ok, nothing terrible happened, we will handle it and it will be fine. More experienced people got tricked. Which ment so much to me. But I am just so sick because of all of it. I'm a mess even without situations like this. Well...

I have for you another poll of the month. Photo of the month for October 2016. It was quite obvious what photos will I use. I decided to choose between those for Elle China and I used my two favorite pics from The New York Times. I have my personal favorite, but I will leave that vote to myself in case there is a tie in the end, as always. So which one do you chose? Which one do you like the most?



Vítězem minulého kola o fotku měsíce září se stala fotka č. 4. Osobně jsem si myslela, že vyhraje jedna z těch z tohoto roku a ne ty z Elle UK September Issue 2015. Ale co se dá dělat :D Ty fotky pro číslo září 2015 jsou skvělé a konkrétně tu 4. mám taky velmi ráda. Zvolili jste si ji rozdílem 2 hlasů. Tentokrát hlasovalo 17 lidí a bylo to vcelku vyrovnané.
* * * * * * *
The winner of Photo of the month September is....... picture number 4. I thought another one will win, I believed in the second photo, which is my favorite, but you've chosen the last one from Elle UK September Issue 2015.



10 komentářů:

  1. Ty jo, tak to je sakra těžký výběr, protože všechny fotky jsou naprosto fantastické a Kristen vypadá božsky. Nicméně jsem dala hlas fotce č.3, ale váhala jsem ještě mezi čtvrtou. Moc povedené fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Týjo, to je příšerná story! Ale já jsem teda jako taky měla nějaký problémy s O2, ale za to spíš může moje vlastní blbost a taky mě bylo snad 15, prostě mě na ulici zastavil chlap od O2, že má výhodnej paušál a blabla a já se mu asi nějak upsala nebo nevim, naštěstí to teda dopadlo dobře, tehdy mi s tím snad pomohl táta a zařídil to, protože já z toho byla děsně vyšoklá. Jinak jako asi nějakých snad 12 let používám T-Mobile A s tím jsem problém snad nikdy neměla. Zkoušeli tam na mě nějaký smlouvy, ale já se na ně (po té zkušenosti z O2) vyptávala i na takový drobnosti, prostě jsem vyžadovala všechno, a když se ten člověk začal chovat vyhýbavě, utla jsem to. Tohle manipulativní chování mi je proti srsti, jak ti lidi můžou se sebou žít? Hlavně si z toho nic nevyčítej, to nebyla tvoje chyba, ten člověk byl totální kretén, že prostě ti neřekl všechno a takhle to zmanipuloval..ježišmarja bych mu dala pěstí a takovejm lidem obecně. Já bych tohle za práci dělat nemohla .Jinak k anketě. Vybrala jsi nádherné fotky a pro mě je fakt těžké rozhodnout. Nakone po dlouhém rozhodování teda hlasuju pro čtyřku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle by mě naprosto dopálilo! To si snad vážně dělají legraci ne? Jediné pozitivum na O2 je to, že mají signál i na místech, kde od ostatních operátorů není, ale tohle teda je moc. Já jsem u T-mobile a jsem tam spokojená. Mám smlouvu na 2 roky a mám studentský tarif za 399,- měsíčně. Mám neomezené psaní sms do všech sítí a 300 minut volaní zdarma taky do vše sítí a k tomu tam mám internetová data , zapomněla jsem kolik ale bohatě mi to vystačí, takže doporučuji :)
    Jinak hlasuji pro třetí fotku, i když to bylo teda těžké rozhodnutí!

    OdpovědětVymazat
  4. To snad ne?!! To je snad jejich povinnost ti říct, že si podepsala nějákou smlouvu na dva roky!! Ty vole, ted nasrali i mě :/ Doufám, že to dobře dopadne. U O2 jsem naštěstí nikdy nebyla, takže vidím, že jsem udělala dobře. Mám t-moile a jsem spokojená :))Hlasuju pro trojku :)

    OdpovědětVymazat
  5. ow tak to je teda poriadný hnusák, ako spraviť toto dokáže len nejaká hnusná osoba ktorá chce len hrabať a hrabať, človek by sim myslel, že takto ľudí práve tam nebudú oblbovať ale je to tak, ja radšej takéto ponuky odmietam či telefonické, radšej poviem nie, a dávam si na to strane bacha, ale každémiú sa to može stať aj keď si priste dáva bacha, no a to nadávanie to je ešte slučné to ja by som bola ešte horšia na tvojom mieste, veď je to celkom dosť peňazí, je skvelé, že si to mohl vyriešiť aspoň takto, ale ako ten debil sa ti neobťažoval povedať čo všetko to obnáša, jednoznačne na tom chcel zarižovať, a tiež je super, že ťa vaši podržali to je tiež veľmi doležité v takýchto situáciach :)
    no a teraz k hlasovaniu ako bolo to teda dosť ťažké lebo sú to krásne fotografie ale nakoniec som sa rozhodla pre jednotku

    OdpovědětVymazat
  6. No ty vole, tak to je hustý a hnusný!!! Upřímně mě to, bohužel, ani nepřekvapuje, zvlášť když jde o 02, to jsou největší šmejdi ze všech a paradoxně u nich mám smlouvu Podepsala jsem ji za podobných okolností jako ty, ani jsem netušila, co chlápkovi na ulici podepisuji a byl to super drahý tarif, který jsem si doposud nebyla schopna zrušit, protože jen při představě, že tam za nimi jdu, je mi zle Možná bych mohla poprosit taky taťuldu, ještě že ty naše rodiče máme, nedokážu si představit, jaké to jednou bude, až se osamostatním, i když vím, že mi budou krýt záda neustále:) Jsem ráda, že ti to takhle dobře dopadlo Angie a přesně jak píšeš, takové chvilky člověka hodně posílí, i když v ten moment má spíš pocit, že se z nich zhroutí
    Tak a popojedu k tomu příjemnějšímu, k samotné anketě, kde jsem měla hned jasno, že dám hlas trojce a koukám, že je to velký favorit

    OdpovědětVymazat
  7. Některým lidem se nedá říkat nijak jinak než idioti.Jsem ráda, že to bereš tak, že si z toho něco vezmeš a poučíš se, protože tak by to na druhou stranu mělo být. Přeji ti pevné nervy a ať se to vyřeší. :)
    Já jsem u Vodafonu a jsem spokojená. Lidi jsou na prodejně vždy milí (nemůžu ale zaručit) a mám i dobrý tarif, ale zařízený přes dědovu firmu, takže to bude něco jiného. Rodiče jsou ale normálně u Vodafonu a jsou také velmi spokojení. :)
    Jinak můj favorit je určitě fotka n.3, hlavně proto, že se mi líbí Kristenin pohled a vlasy! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já sem taky u O2, tak to si teda budu dávat majzla Lidi jsou svině no Ale jak říkáš, alespoň ses z to poučila a příště jim nakopeš zadek až na tebe něco takovýho vytáhnou Jinak hlasuju pro třetí fotku.Rozhodně.Protože je prostě dokonalá! ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  9. Fůůů, tak to je teda děs! Já jsem vážně hrozně ráda, že se mi nic podobného nikdy nestalo... U O2 jsem byla jen chvíli, teď mám T-mobile a jsem spokojená.
    Naprosto jsem si zamilovala tu třetí fotku, takže má můj hlas ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Hlasovala jsem pro první ale úžasně vypadá teda na všech ♥

    OdpovědětVymazat