neděle 26. května 2013

Snow White and the Huntsman: Kristen & Chris - interview for Q13 FOX News

Když jsem si procházela celou tou mánií okolo Sněhurky a lovce, tak jsem ani nezveřejňovala všechny ty rozhovory, protože jich bylo vážně hrozně moc.. a já jsem furt zveřejňovala stillsky a fotky z premiér a videa z filmu a trailery a tak, ale některá videa jsem prostě házela do rozepsaných a nikdy jsem je nezveřejnila a to mě hrozně štve. Takže teď, když mám čas a k tomu nemám co přidávat :D tak přidám asi ta :D ale tohle teda není jedno z nich. Na tohle jsem narazila až dnes úplnou náhodou, když jsem ukládala fotky na fotky dne, tak jsem narazila na animaci z tohohle videa, z té poslední otázky, kvůli které jsem si to prostě musela pustit :D Takže tak. Je to skvělý, i když je dost starý, tak je to perfektní rozhovor :) Vy víte, jak hrozně SWATH miluju a jak miluju Chrise Hemswortha, takže asi tak. A jo, je to Thor a je to ten nejlepší Thor na světě! Miluju film THOR! :D Miluju všechny Marvelovky :D
* * * * * * * * *
When I came through all that Snow White and the Huntsman stuff, I wasn't even publishing interviews how much I was publishing all those trailers and photos from premieres... and I have some of them in broken downs still and I feel quite bad about that I've never published them. This one is actually not one of those in broken downs. It's one I found just today. Because of the last question, from which someone made an amazing animation, and I love this interview so much :) It's great and even that it's few months old, but still amazin'. You know, how much I love SWATH and you know how much I love Chis Hemsworth. And HELL YEAH, he's Thor! The BEST Thor ever! :D

1 komentář:

  1. Já zase ulítávám na jeho bráchovi Je to super rozhovor , v něčem jsem tápala,ale zase něčemu je skvěle rozumět :) Jsem ráda,že bude pokračování :)

    OdpovědětVymazat