čtvrtek 30. května 2013

It seems like I'm ill again.

Zdá se, že se můj imunitní systém rozhodl, že po matuře prostě začne stávkovat.
To je tím, že jsem s teplotou 39 chodila do školy v době uzavírání známek... a možná je to i trochu z toho, že jsem vyběhla bosá na ulici, když lilo jak v konci, páč mi pes proklouzl mezi dveřma a rozhodl se, že půjde na vycházku sám, když ho nikdo nechce vzít, když tam leje jak z konve... já chtěla jenom vynést koš... :D Každopádně za dva dny mám přijímačky a dneska jsem naměřila teplotu a kolem pátý jsem se málem zadusila, jak jsem kašlala. Bolí mě z toho na prsou a nemám z toho vůbec dobrý pocit. Trochu se bojím, abych nelehla úplně. Zatím jsem jenom unavená a kašlu. Nemůžu potřebovat nic horšího. Fakt ne. V tuhle dobu před přijímačkama všeho druhu vážně ne. No... uvidíme, jak to dopadne. Všdchno nějak dopadne.. každopádně jsem tu teď moc nebyla i kvůli tomu a asi ještě chvíli moc nebudu, takže toho moc nečekejte, kromě těch fotek a animací dne, které jsem nastavila dopředu. Takže se opět omlouvám, ale zdraví je přednější a počítač mi nepomáhá, jen mi to zvyšuje teplotu. Takže asi tak. Snad to bude brzo lepší.
-Angie.

3 komentáře: