neděle 26. května 2013

On the Road: New Featurette

Ahoj lidi. Není toho moc co přidávat poslední dobou. Alespoň na o Kristen, nic moc nového kromě paparazzi fotek a vy víte, že ty já prostě nepřidávám. Takže se asi vrátím k přidávání starých věcí a asi teda zase zkusím najet na systém fotky a animace dne, když mám teď ty prázdniny :D Ale já furt akorát dělám kulový a koukám na seriály nebo jdu s mámou do kina, s rodičema na tří hodinovej oběd a tak :D Takže nevím, jak to se mnou a tím starým režimem přidávání bude, musím se zkusit nahodit do starých kolejí :D No, jinak mám pro vás teda alespoň jednu věc relativně novou... nevím, jak je to dlouho, co tohle video dělali, ale zveřejněno bylo až před pár dny. Je to nové video s Garrettem Hedlundem a Kristen, které se týká jejich filmu Na cestě, který jsem stále neviděla, protože jsem tu knížku stále nečetla, ale je v pořadí :D Tak se koukněte :) Pár scén z filmu, je to fajn:)
* * * * * * * *
Hi guys. There is nothing I could write about this time. Nothing new really, so I will probably come back to publishing old stuff. This video I have for you today is officially new, I have no idea when it was made but it was published just few days ago, so I have for you new featurette with Kristen and Garrett Hedlund promoting On the Road movie, which I still did not see because I still didn't read the book by Jack Kerouac, but I am working on it:D There are some scenes from the movie and Garrett and Kris are talking about the movie, so check out:)

1 komentář: