úterý 7. května 2013

MET Gala 2013

Ahoj lidi. Na tohle vážně nemám vůbec čas a neměla bych na to mít ani pomyšlení, ale přišla jsem prostě domů s tím, že včera bylo Met Gala a že já prostě musím přidat alespoň něco. Nedalo mi to. Většina těch fotek je z kris-rob.tumblr.com, což je boží tumblr, určo se koukněte. Viděla jsem všechny fotky, to nezabralo tolik času, ale na ukládání každé jedné vážně nemám čas, ale aspoň takhle. Kristen se jako i tři předchozí roky Met Gala zúčastnila, stejně jako tři předchozí roky, její outfit není zrovna něco, co byste nazvali... obvyklé... a stejně jako tři předchozí roky, ani letos se mi nelíbí :D Ale ne, to trochu kecám... líbí se mi moc ta barva... líbí se mi celkem make-up, líbí se mi ten účes, i když nevím, jestli Kris úplně sedí, na některých fotkách mi připadá, že je to až moc spláclé... nebo jak to říct :D líbí se mi moc ta výšivka po stranách, to je vážně překrásný, ale fakt se mi nelíbí.. ta forma toho overalu. Tenhle druh oblečení se mi nikdy moc nelíbil. Když už kalhotovej styl, tak ne v jednom kuse. No, každopádně můžeme říct, že je to rozhodně něco, co se jen tak nevidí... :D a abych nekecala, vloni se mi ten outfit celkem líbil, předloni jsem ho žrala a ten 2010, ten byl faaakt divnej :D takže asi tak... už musím jít, takže aspoň takhle...:
* * * * * * *
Hi guys. I don't have time for this. I actually have fucking little time for all that learning, but I just had to publish this. It's not much photos, just some of them, mostly from kris-rob.tumblr.com. I have seen all, but I don't really have time for saving tham now, I am just so excited that I can tell you that Kristen was finally at some event. Like three previous years, she's visited MET Gala. And like three previous years, her outfit is not very... usual... And like three previous years... I don't really like it :D Well, I do actually, I loved that one last year, I loved that dress from 2011, but this year... I don't. I can't help myself. I love that color, but the whole overall is just weird. I like her make-up, I like her hair-style, but I think that it was not the best choice for her. But I don't like what she wears, I'm sorry, this time, I don't. Well, gotta go... I will update it after my maturita exams...:




9 komentářů:

  1. Já myslím, že Kristen tu vypadala naprosto fantasticky! Dokonale dodržela celé to téma punku :) Její kostýmek se mi moc líbí ♥ Myslím, že za ty 4 roky, co na MET Gala chodí, letos vypadala nejlépe :)

    OdpovědětVymazat
  2. podle me jsou ty vlasy fakt hrozny a a ni ty saty se mi nelibi

    OdpovědětVymazat
  3. Čo sa týka témy, tak sa Kristen trafila. Ale celkovo ma sklamala. Čakala som niečo iné :/ Keby mala namiesto toho aspoň šaty... Ale tak nie vždy sa človek trafí. Na jednej strane, bola originálna :)

    OdpovědětVymazat
  4. Fantááástik, dokonálik, peckooovik!!! To je prostě úžasný!! Konečně nové fotky!! Jako Tuck byl fajn, určitě byl i sexy, ale  FDR je přece nejlepšííí!!! Toho jsem si zamilovala nhorázně, i když to byl děsný pako

    OdpovědětVymazat
  5. Já si teda nemůžu pomoc, na první pohled mi to přišlo divný, ale nehorázně to žeru.. mě se to fakt líbí!!

    OdpovědětVymazat
  6. Jako líbí se mi ta barva, ta jí sluší, ale ten outfit jako takový vůbec.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj. Máš ode mě zprávu na e-mailu. Jde o rozhodnutí...
    Děkuji moc každému ze přečtení!
    Rose*PS: Omlouvám se za zkopírovanou zprávu!

    OdpovědětVymazat