pondělí 20. května 2013

Gallery update 14.1: MET Annual Costume Institute Gala 2013

Všichni z mojí třídy zatím maturitu udělali. Pár jich ji bude dělat ještě zítra, ale většina už to má za sebou a většina s fakt dobrejma známkama.. s tou jednou trojkou patřím k těm horším zatím, to je co říct :D Jako docela hustý :D Asi jsme vážně prestižní škola :D Jsem na nás vážně hrdá. No jsem zvědavá na ty, co to dělají zítra. Pak máme zakončení a asi půjdeme někam chlastat no :D Jinak mám pro vás dneska konečně nějaký ty fotky a taky nový design :D Já ani nevím proč, ale ten předchozí jsem začala fakt nesnášet :D Já vážně nevím proč, hrozně moc, štval mě, nelíbil se mi. Tenhle není o tolik jiný, vlastně je ještě jednodušší, ale mně se hrozně líbily dvě fotky z Met Gala a tak jsem je prostě použila a udělala nový, který se mi líbí o hodně víc. Ale asi to chce něco světlýho pro příště, ještě uvidím :D No a druhá věc, mám pro vás konečně fotky z MET Annual Costume Institute Gala 2013. Já už jsem svůj názor řekla. Líbí se mi barva toho modelu, co měla Kris, líbí se mi ta výšivka, líbí se mi to líčení, miluju ty boty, ty jsou vážně dokonalé a fakt PUNK, ale jako celek se mi to zkrátka nelíbí, nelíbí se mi střih toho overallu. A nelíbí se mi ani ten účes. Jako takový je hezký, ale myslím, že Kristen moc nesluší. Takže je to takové napůl... každým dnem se mi to líbí víc, ale pořád se mi to moc nelíbí no... :D Fotek je 166, tak doufám, že to oceňujete, ukládaly se na imagebam asi dvě hodiny :D
* * * * * * * * *
Everyone from my class passed maturita exam. Some people will be examined tomorrow, but everyone who already was, passed. And we have very good marks. I am one of a small group of people who has got something worse than 2. It's so cool. We'll see tomorrow after all of them. Anyway, I have for you today gallery update and layout update. I don't know why, this new design is not much different from the previous one, but I just started to hate it. I stoped like it. I can't help myself. And I just loved those two black-and-white photos from Met Gala, that I just made a new one. And to say something about photos.. they are from MET Annual Costume Institute Gala 2013. I already said, what I think about Kristen's look. I love that color, every day I see that again, I like it more, but I still dont like it very much... :D But I love her shoes, these are really PUNK! Love it! Sooo... here they are, enjoy, you all have probably already seen them, but still enjoy...:

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.com

10 komentářů:

  1. Kristen v šíleném, ale za to úžasném outfitu = Met GalaJak jednoduchá rovnice, proč nemůže být matematika tak lehká?

    OdpovědětVymazat
  2. Ten nový design je naprosto fantastický! A to mně se tu Kristen zase líbila úplně maximálně moc :)

    OdpovědětVymazat
  3. Outfit byl zajímavý. ta barva jí sedla. Lay se teda povedl!! Skvělý

    OdpovědětVymazat
  4. Je super, že si zatím maturanti vedou tak dobře! U nás na škole jsou zatím taky moc pěkný známky:) Jinak Kristen se mi tady nijak zvlášť nelíbí. Teda jako sluší jí to, ale mohla zvolit něco lepšího:)

    OdpovědětVymazat
  5. Slušelo jí to a měla vážně zajímavé boty :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ze začátku se mi ten outfit Kristen nelíbil ale teď se mi to líbí a myslím,že téma bylo splněno :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nevím proč, ale tenhle outfit se mi nějakým podivným způsobem líbí A Kristen moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  8. Nechlastej, nemáš na to věk Tak so to ižíííj :)*Moc jí to slušelo, díky těm vlasům vím, že nevypadám nejhůř A tím nemyslím že by Kristen hůře vypadalanadalistas.com

    OdpovědětVymazat