pátek 17. května 2013

Maturita... je sranda:D

Ahoj lidi!
To je takový krásný pocit, že jsem svobodná. Že už se nemusím nic učit (dokud nechytnu nerva z přijímaček), že už mám konečně pohov! A to proč? No protože jsem včera udělala maturituuuuuu!!!! Jo! Udělala jsem to! Odmaturovala jsem! A líp, než jsem čekala, měla jsem takovou hrozný štěstí... to ani nebylo štěstí, to byla z prdele klika :D A moje známky? No... trochu mě tam mrzí ta poslední známka, ale jsem hlavně ráda, že jsem to udělala, protože jsem se vážně hroutila, že nic neumím a měla jsem vážně pocit, že propadnu... což by na tom výsledku byla obzvlášť pěst na oko, vzhledem k tomu, že jsem měla 1, 1, 1 z těch zbylejch předmětů :D no z toho dějáku mám 3.. sice jsem si vytáhla docela dobrou otázku, ale měla jsem hrozný okno a byla jsem strašně nervozní... u ostatních předmětů se mi nestalo, že bych měla okno nebo panikařila, u toho dějepisu ano, byla jsem fakt na mrtvici. A jsem ráda za tu trojku. Sice nedostanu bony za vyznamenání na vejšku, ale to nevadí. Vůbec to nevadí, protože to mám za sebou. A nakonec to byla i docela sranda. Ale ne, fakt nebyla, byla jsem totálně na nervy, několikrát jsem se rozbrečela a bylo mi fakt špatně, ale třídní byl skvělej jako :D až na ten děják teda... :D furt tam chodil a nalejval nám pití a dával nám čokoládky :D no sranda.
Ale byla jsem vážně na mrtvici.
Totálně jsem šílela... ale pak?
Na státní jsem si vytáhla knížku Na Západní frontě klid od Ericha Marii Remarqua... to možná někomu z vás nezní jako výhra, ale já jsem si vytáhla to č. 14, profesorka řekla: Remarque a já úplně: JO! :D Protože to je moje asi moje nejoblíbenější knížka, co jsem na tom seznamu měla. Fakt, že jo :D Já byla úplně happy, najednou úplně klidná, naprosto, já byla fakt nadšená! Vážně :D To bylo prostě... uuuf, mně se tak ulevilo :D To byla taková klika! :D Ale všichni tak nějak měli štěstí s tou češtinou :D já jsem si vytáhla tohle, kámoš, kterej miluje Baudelaira, si vytáhla Květy zla... :D prostě mazec :D všichni jsme měli ze státní češtiny 1 :D Všech 7, co jsme včera maturovali.
Pak přišla ájina. Byla jsem vážně nervozní. Z ájiny fakt hrozně, protože přestože miluju angličtinu a píšu sem na stránky anglicky a tak. Ale nejsem si v tom jazyku prostě jistá... no vyfásla jsem téma č. 1... Praha :D to byla fakt haluz zase :D já jsem tu část, kdy má člověk mluvit sám, vůbec netušila :D Byla jsem příšerně nervozní a klepal se mi hlas, ale dopadlo to líp, než jsem čekala.. :D K tomu se ještě dostanu :D No pak přišel děják... vytáhla jsem si otázku č. 10 - Husitské hnutí... ty vado, já jsem myslela, jaký mám štěstí, ale pak jsem si sedla na potítko a zjistila jsem, že mám totální vokno :D No... takže tahle maturita byla fakt strašná asi desetrát jsem tam vzívala Ježíše Krista :D jak Husiti no... :D ale tak mám to, a dostala jsem 3. Takže to je super :D Kámoš měl teda 4, a nej kámoška W. měla dvojku, takže jsme to všichni dali :D Akorát jsem se po tom dějáku rozbrečela a ještě jsem musela jít na češtinu profilovou, že jo... :D Já byla fakt totálně rozložená, jsem se bála, že jsem ten děják neudělala, ale třídní mi pak řekl, že pětku nemám, tak to mě trochu uklidnilo. No... jenže jsem si začla myslet, že jak jsem se furt učila ten děják jako debil, že češtinu vůbec neumím :D Ale vytáhla jsem si opět č. 1... :D Což byly nejstarší literární památky a jako bavit se s našima zkoušejícíma z češtiny byla fakt i docela prdel :D ještě mi radily ne... prej kdy se recitujou žalmy - noo... a jedna ta profesorka: Jestli si vzpomenete na film Kolja.. :D No já úplně vyhrkla: Kolja! A pak ještě nějakej další film mi radila, ale to už nevim, co bylo.. :D Jsem nějak zapomněla, už to mám v mlze a to jsem to dělala včera :D A pak jsme dostali čtyřlístek pro štěstí :D A pak tam přišla přísedící a řikala, že jsme to měly s W. fakt pěkný :D Tak to jsme byly rády :D A pak přišlo vyhlašování...
No tak jsme si tam naše čtverka nastoupili, že se teda dozvíme ty známky... :D a já jsem se teda dozvěděla, že z češtiny státní 1, 9 bodů z 9... angličtina státní 37 bodů z 39... a já úplně v šoku! Jsem měla pocit, že tam melu hovadiny a přišla jsem jenom o dva body! Profesor se smál, když jsem po něm hodila takovej překvapenej výraz :D No a pak mi říkal, když nám gratulovali, že jsem byla sice nervozní, ale že jsem byla dobrá a že jsem ho příjemně překvapila :D To bylo fajn :D To mě hrozně potěšilo tohle, musim říct... no a z dějáku teda ta 3, a z češtiny profilový 1, to se tak nějak dalo poznat už před tim, že tu češtinu jsme měly s W. dobrou... vytáhly jsme si dobrý otázky :)
Už je to za mnou, to je taková úleva, už koukám na druhej díl Harryho Pottera za tenhle den a jsem happy, že nic nemusím dělat :D no zejtra jdu na Prčice, takže musim něco dělat, jdeme 30 a já tam asi zhebnu, páč jsem úplně zhnilá... :D ale to nevadí, už jsem to slíbila :D a taky jdu večer s kámoškou do klubu oslavit její maturitu :D takže teda fakt nevim, jak zejtra v těch pět ráno vstanu :D
Tak jsem vás o tom chtěla informovat, hádám se během víkendu zas hodim do starýho režimu blogování, ale dneska mám leháro, dneska nic nedělám a nikam nejdu až do večera :D
Pá pá!

9 komentářů:

  1. Tú maturitu ti teda nezávidím, aj ked aj ja o 3 roky maturujem -.-

    OdpovědětVymazat
  2. No vidíš to! Teď už si můžeš v klídku užívat leháro :) Já ti moc gratuluju ke všem těm známkám a že jsi to zvládla - říkala jsem ti, že jsi šikovná holka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, páni, páni... Moc gratuluji, myslím, že máš úžasné známky! Normálně se mi ulevilo i za tebe!!! A taky si mi moc chyběla!! Jinak momentálně jsem taková roztěkaná, vším kolem, takže jsem si úplně namátkou sáhla po knize 50 odstínů šedi a říkala si, hmm dávám tomu týden a odložím to po 200 stránkách... hovno... za 3 dny přečtená.. sice se mi vůbec nelíbil obsah sexuálníxh scén, protože to bylo dost úchylný některé pasáže... ale miluju ten příběh a už se těším na druhý díl!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Ale slibuju, že ještě než půjdu na film přečtu si všechny dosud vydané díly TMI !!!

    OdpovědětVymazat
  5. Hrozně moc ti gratuluju!! Je super, že už to máš za sebou a ještě tak úspěšně! S tou češtinou jsi měla vážně kliku:) Na Západní frontě klid mám docela ráda i já:)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, no vidíš, zvládla si to. Veeeeeľmi gratuľujem. Keby som mohla, aj rukou ti potrasiem

    OdpovědětVymazat
  7. Moc gratuluju! Já maturovala loni a jak jsem byla nervózní a v depresi před tím, samotná maturita pak byla úplně v klidu

    OdpovědětVymazat