pátek 24. května 2013

Teen Choice Awards 2013 - list of nominees

Ahoj lidi. Jako každý rok, i letos je zpátky Teen Choice Awards... a jako vždycky, i letos je Kristen nominována v několika kategoriích a s Kristen taky i The Twilight Saga: Rozbřesk, 2. část, samozřejmě. Jak můžete hlasovat? Je to jednoduché. Stačí se registrovat... a pak už můžete hlasovat každý den pro své oblíbené herce, herečky, filmy, seriály, zpěváky... atd. Jo ještě je teda podmínka, že vám musí být míň, jak 18... což mě štve, protože já jsem furt teen - akorát nineteen no... :D Ale tak člověk vždycky může o svém věku kecat, takže já už hlasovala a vy můžete taky >> TADY!

Hi guys. How are you? Teen Choice awards are here again this year and as usually, Kristen and The Twilight Saga are nominated in many categories. You can help Kristen to win too. It's simple. You have to register... you have to be younger than 18, or lie about your age as I do... and then you can vote everyday for you favorite actors, actresses, movies, singers and TV shows. That's all. So please, vote... HERE.

Choice Movie: Sci-Fi/Fantasy
"The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2"

Choice Movie Actress: Sci-Fi/Fantasy
Kristen Stewart, "The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2"

Choice Movie: Romance
"The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2"

Choice Movie Actress: Romance
Kristen Stewart, "The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2"

9 komentářů:

  1. Kristen i Twilight určitě vyhrají opět nejvíce cen :) přeju jim to a držím palce!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem nevěděla, že se může hlasovat jen do 18 let Jinak já už hlasuju pravidelně tři dny po sobě :)

    OdpovědětVymazat
  3. To s tím věkem by mi nevyšlo, registrovat se tam nemíním, ale Kris držím palce!nadalistas.com

    OdpovědětVymazat
  4. s tím věkem to je teda něco... jinak myslím, že to opět vyhraje Kristen a i TS

    OdpovědětVymazat
  5. Já už hlasuju třetí den, ale jen ve dvou kategoriích. Nedalo mi to a prostě někde hlasuju pro Bídníky:)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem v soutěži o nejlepší celebritu tak prosííím hlasujte jsem tam jako Dáší s Ericem Danem http://best-star-for-me.blog.cz/1305/souteze-soncelebrita-2-kolo
    Díky kdyžtak oplatím

    OdpovědětVymazat
  7. Nehlasuju a myslím si, že tenhle film to ani nepotřebuje určitě vyhrají.

    OdpovědětVymazat