úterý 29. ledna 2013

Second first birthday of k-stewart-fan.blog.cz

Chtěla jsem vám k druhým 1. narozeninám tohohle blogu uspořádat nějakou divokou párty a dát sem nový design a tak, ale nakonec jsem na ně tak akorát zapomněla. A to naprosto. Koukám dneska na datum, ono 29... a já si akorát řekla: kurňa!
No jo, druhé první narozeniny tohohle blogu byly totiž 27. ledna a dneska už je o dva dny později. Shit.
No, ale tak nebudeme to moc prožívat, že... :D já teď poslední dobou nemám moc náladu něco vymejšlet a upřímně ani moc čas... novinek příliš mnoho není, takže ty vykonstruované články je těžké vymejšlet, ale slibuju, že to zkusím... a doufám, že se tu za rok zase sejdeme :)

Pro ty z vás, kteří nechápou označení první druhé narozeniny, protože nečetli ten článek o prvních prvních narozeninách, ta vám to vysvětlím :D Tenhle blog jsem založila 6. prosince. To byly ty první první narozeniny. Jenomže... jsem sem dávala jen rozcestníky, dělala galerii a trochu to tu upřímně i usnulo, protože jsem si nebyla jistá, jestli to tu chci nebo nechci otevřit... Takže k tomu jsem se rozhoupala až právě 27. ledna 2012. Napsala jsem první plnohodnotný článek, který obsahoval tu zcela zásadní informaci, že už mě nebaví blbnout s galerií, že už chci psát články :D a tak jsem začala. A rozhodně toho nelituju. Právě od tohohle data je tenhle blog oficiálně otevřený... takže proto má k-stewart-fan.blog.cz dvoje narozeniny. Jedny kvůli založení... a jedny kvůli otevření :)

4 komentáře: