pondělí 7. ledna 2013

Hiatus.

Ahoj lidi. Moc mě to mrzí, ale musím vyhlásit pozastavení blogu. Možná bude trvat den, možná týden...dýl asi ne, ale chci, aby to bylo oficiální. Není to kvůli škole, teď už ne. Je to kvůli něčemu, co se stalo v sobotu, dozvěděli jsme se včera a ovlivnilo to celou naší a vedlejší třídu. Nechci to tu moc rozebírat. Zemřeli dva lidi, které jsme znali... je to děsivý, strašný, příšerný, je mi z too nanic... a nemám náladu nic dělat, na něco myslet a už vůbec ne přidávat na blog. Omlouvám se. Snad seto brzy aspoň trochu uklidní.
Angie.

image

10 komentářů:

  1. Tak to mě vážně moc mrzí, je to hrozné:( Naprosto chápu, že teď na blogu nebudeš.

    OdpovědětVymazat
  2. to mě moc mrzí a naprosto tě chápu

    OdpovědětVymazat
  3. ou, to je strašné, to je mi ľúto, tak sa to snáď všetko dá do poriadku!  :/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je mi líto :( Naprosto chápu, že tu nebudeš. Snad se to brzy zlepší...

    OdpovědětVymazat
  5. Možná vím,co se stalo :( Souvisí to s tím ,co se stalo v Krči ?:(

    OdpovědětVymazat
  6. OMG :O Musí to být pro vás opravdu hrozné, je mi to tak líto, moc

    OdpovědětVymazat
  7. Panebože... To mi je naozaj ľúto. Až mi z toho behajú zimomriavky po chrtábe. A ani ja by som nedokázala byť na blogu, kvôli tejto situácií, takže to chápem. Hádam sa to dá do poriadku ...

    OdpovědětVymazat
  8. Moc mě to mrzí :( Je to strašné :(

    OdpovědětVymazat