středa 30. ledna 2013

Breaking Dawn - part two: Behind the scenes footage - about gifts

Ahoj lidi. Jak se dneska máte? Já jsem se měla trochu naštvaně, když jsem přišla domů, ale teď už je to dobrý. Zrovna si stahuju jeden film, konečně jsem ho někde našla! Sice bez titulek, ale to dám :D Je to film natočený podle knížky, co jsem dostala k Vánocům - Before I Die - Ještě než umřu. Ten film se teda kdo ví proč jmenuje Now is good. Ale to je vedlejší. Hlavní roli tam hraje Dakota Fanning, takže už se fakt moc těším, až to uvidím, i přes to, že budu brečet od začátku až do konce, to na 100%. Jsem si jistá. Nicméně, teď mám pro vás jedno další krátké video, nebo tedy ukázku z natáčení Breaking Dawn 2. Tahle videa hrozně žeru, možná si kvůli tomu i koupím dvdčko :D
* * * * * * * * * *
Hi guys. How are you today? I was pissed of for a short moment when I came home but now it's good. I am downloading now a movie based on book I've read during Christmas holidays. Before I die. The movie is called Now is good. I don't know why, but it doesn't matter. Dakota Fanning plays the leading role, so I am really excited about that despite the fact I will cry all the time, I am absolutely sure I will. Anyway :D I have for you another short behind the scenes video. Kind of interesting, about vampire gifts, I love it:) :D I may buy original dvd just because of there videos from making :D

5 komentářů:

  1. Toto video je skvelé, Kate je tu podarená :)
    A ten film môže byť dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  2. Samozrejme, SWATH som videla asi tak tri krát, a rozhodne to nebolo naposledy Kristen je tam úžasná, zahrala to skvele :)

    OdpovědětVymazat
  3. skvělé video :) a na ten film se možná taky podívám

    OdpovědětVymazat