neděle 13. ledna 2013

Gallery update 11.5: Press Junket photoshoot with Stephenie Meyer


Ahoj lidi. Už je mi líp. O dost líp... tak nějak. Včera byl první den, co sem nebrečela, a to je dobrý. Dneska je to tejden, co jsem se dozvěděla, co se stalo, takže je to takový divný... pořád to nezmizelo a nejspíš to nikdy nepřejde úplně, i když na to člověk časem přestane myslet. Pořád jsem smutná a vyděšená a tak, ale už je to lepší. Musím teď myslet na jiný věci. Zejtra mám první kolo talentovek, tak jsem teda zvědavá, jsem z toho fakt podělaná... nicméně, teď mám pro vás trochu starší fotky, ale ještě jsem neměla příležitost je zveřejnit. Jsou to fotky z press junketu Rozbřesku 2 a to konkrétně photoshoot s Kristen a autorkou celé ságy, Stephenie Meyer. Moc jim to tam oběma sluší, já miluju ten Kristenin svetr, je perfektní :D
* * * * * * * * *
Hi guys. I am better today. Much better. Yesterday was the first day I didn't cry, and that's good. Today, it is week from the day I found out what happened. I didn't disapear, I am still sad and terrified, but it's better. I have talent exam tomorrow. And I am f*cking nervous about that. Anyway, I have for you now five photos, which are older a little, from Breaking Dawn - part two press junket, but I did not have yet time for publishing them. It's Kristen's photoshoot with author of The Twilight Saga - Stephenie Meyer. I really like these photos and I love Kristen's sweater :D Enjoy photos...:
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

8 komentářů:

  1. Ani sa ti nedivím. Ani ja by som sa z niečoho takého tak ľahko nespamätala. Ale som rada, že už ti je lepšie. :/
    A na tých fotkách im to pristane. Vyzerajú skoro ako mama a dcéra :)

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám,že talentovky dáš :) a držím palce ať se držíš :)  Krásné fotky :) Kristen je tu krásná , přirozená :)

    OdpovědětVymazat
  3. Áno, pozerala som, nebola tam :/

    OdpovědětVymazat
  4. skvělé fotky a snad ty talentovky zvládneš :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky! A napiš, jak dopadly talentovky:)

    OdpovědětVymazat