úterý 29. ledna 2013

Gallery update 11.7: One new photo for W Magazine

Ahoj lidi. Měla jsem takovej pocit, že bych měla napsat nějakej článek... :D Poslední dobou není moc novinek ohledně Kristen anebo jsou takové, že se mi o nich nechce psát nebo je překládat z portugalštiny, páč jsem líná a rozumím tomu tak každý třetí slovo :D takže jsem vyhrabala jednu novou fotku pro W Magazín. Kris tam vypadá trochu jak kdyby si něčeho šlehla... i když ne tolik, jako na té první :D ale má tu dobrý vlasy a tak... no dobře ta fotka se mi moc nelíbí :D ale je nová a jde o Kristen, takže co si o ní myslíte vy?:D
* * * * * * *
Hi guys. I felt like I should write some normal article. There is not many news these days... or some I don't have mood for publishing them... Anyway. This is one from not many new photos. It's another piece for W Magazine... whe looks a little like she got high, but si has got great hair there... well... I don't very like this photo. But it's Kristen and it's new, so...:
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

3 komentáře:

  1. Oh zlato, tu fotku miluji! Už jsem ji měla na fb jako profilovou Já tu fotku miluji! Tvářit se takhle a vypadat tak božsky jako ona, milovala bych se

    OdpovědětVymazat
  2. tenhle shoot se mi celkove moc nelibi

    OdpovědětVymazat