úterý 29. května 2018

Gallery update 70.1: 71st Annual Cannes Film Festival - 'Blackkklansman' Premiere (May 14)


Další den, další článek. Dneska přeskočím tu část, kde se vykecávám o svém životě, protože není moc co říct. Respektive bylo by, ale nějak nemám náladu mluvit o sobě a tak přejdu rovnou ke Kristen. Mám pro vás další aktualizaci z letošního filmového festivalu v Cannes, který skončil už asi před 10 dny, ale já jsem pořád teprve u 14. května :D Bylo toho hodně. A to si ještě myslím, že Kris spoustu akcí vynechala. Upřímně doufám, že se ještě objeví nějaké rozhovory, protože těch se zatím neobjevilo nějak moc. No každopádně 14. května se Kristen rozhodla opět vyrazit na červený koberec a tentokrát šlo o premiéru filmu 'Blackkklansman'. Opět samozřejmě vytáhla na větlo šaty od Chanelu, které se mi tentokrát líbily fakt hodně na to, že je to Chanel, ale celkově to zas taková bomba není no. Nejspíš budu mít tyhle pocity, dokud Kristen bude múzou Chanelu nebo dokud Chanel nezačne navrhovat normální oblečení :D Každopádně to ale Kris moc slušelo. Upravila si ten outfit tak trochu po svém, protože ten originální měl ještě dolní část, takovou dlouhou sukni (můžete vidět tady), ale Kris se naštěstí rozhodla tu dolní část zahodit a vzala si jen tu horní jako minišaty, což byla podle mě fakt dobrá volba :D Já bych ještě zahodila ty rukávy, ale ty už asi urvat nešly :D No nic. Každopádně to podle mě Kris slušelo moc, ale nepatří to k mým nejoblíbenějším outfitům z Cannes. Ten teprve přijde, snad někdy v průběhu tohoto týdne. No...

Nebyla by to Kristen, kdyby se nepostarala o nějaké to pozdvižení v průběhu festivalu. Kristen totiž opět tento rok porušila pravidlo červeného koberce v Cannes a to hned dvakrát. Poprvé to bylo právě na této premiéře, kdy měla opravdu vysoké podpatky a k tomu ještě dost pršelo a tak se Kris rozhodla si na konci koberce před schody, které musela vyběhnout, ty boty sundá a půjde bosá. Upřímně se ani nedivím, podle všeho asi pršelo i celkem dost a ještě by na těch schodech v těch podpatcích hodila držku, ale samozřejmě se to stalo jedním z hlavních témat bulvárních plátků, jak jinak. Kristen s vysokými podpatky bojuje už roky, to všichni víme. Před lety měla něco s kotníkem a upřímně, i když má podpatky, tak má nějaké ultra vysoké jehly, takže se ani nedivím, že to v nich nemůže vydržet :D Kristen už vloni řekla, že pokud nenutí chlapi, aby nosili podpatky, tak proč by je musela nosit ona? I tak je většinou má, ale to pravidlo je stupidní. Na druhou stranu nějaký ten dress code mají všude no, chápu, že jí tam nepustí v teniskách :D i když to měla zas před dvěma lety :D No každopádně pravidlo bylo porušeno víckrát právě naší Kristen a mě to teda nijak netrápí, je to prostě rebel :D
+ + + + + + +
Another day, another article. I am very tired and very stressed all the time recently, so this blog will probably suffer because of that. I am not writing about myself today, there is no need for that, I don't have a good period in my life, so I will not bother you with it. I have for you some new pictures instead. On May 14, Kristen went to another premiere at Cannes Film Festival and this time, she chose to go to the red carpet, too. She was wearing Chanel dress, that she kind of made herself because there is part of it missing. Kristen decided to not wear the bottom of the dress and only wore the top part of it as a mini dress. You can see the original outfit here. And I have to say I am glad she did throw that bottom part away because it looks much better without is. I think it looked great! But it would not be Kristen in Cannes if she didn't make it to the heading titles of all journals around... This time it happened at 'Blackkklansman' Premiere.

Kristen, the rule-breaker. Ups, she did it again. And not once. It wasn't the first time, it won't be the last time, she does it with pride. Kristen took her heels off on the Cannes red carpet. She also wore flat shoes at another premiere a few days ago, by which she violated those stupid rules even more, but she said it last year and she will happily repeat - if you don't ask a man to wear heels, you cannot ask her. We all know that Kristen struggles with high heels, she usually does a red carpet walk on them changing her shoes right afterwards for some flat shoes. She hurt her ankle a few years ago and also, she usually wears heels that are freaking high, so it is almost impossible to stay on them. At this event, she was wearing very high heels again and it was also raining quite a bit, she decided to take her shoes off before she ran up the stairs at the end of the red carpet, probably because she was worried she would kill herself on those heels at wet stairs... and partly also a little bit maybe because she is a rule breaker :D

011~23.jpg 046~8.jpg 050~6.jpg 086~3.jpg 148~0.jpg
071~4.jpg 172~1.jpg 179~1.jpg 191~1.jpg 293.JPG

6 komentářů:

  1. Ahá, tak ono jim tam pršelo. Tak v tom případě to i docela chápu. Už jsem si několikrát zažila takový ten "příjemný" pocit, kdy cítíš, jak ti klouže noha a letíš na záda (naštěstí jsem se nikdy nesvalila). Taky je blbý, že tam nemají nějaké zábradlí. Chápu, že je to kvůli fotkám, ale taky by se mi moc nechtělo hodit na těch 60 schodech hubu. Musím ale říct, že jsem ten postoj k těm podpatkům trochu přehodnotila. Myslím si, že festival v Cannes je natolik prestižní, že to člověk prostě musí zkousnout a v těch podpatcích to vydržet. Chlapi to sice nemají nijak hrozné, ale z tanečních vím, že si třeba nemůžou sundat sako. A teď si vezmi, kdyby se třeba počasí zbláznilo a byly by vysoké teploty. Ale co, nám se to hezky vykládá, když jsme tam samy nikdy nebyly
    K outfitu. Rozhodně souhlasím, že odstranění té dolní části šatů byl krok správným směrem :) Šaty jsou to opravdu stylové. Přesně něco pro Kristen a na to, že je to Chanel, se znovu jedná o poměrně slušivé oblečení. Hodně se mi líbí i zvolený účes a líčení :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak ja by som povedla tiež, že tie predošle šaty čo mala tak boli omnoho lepšie ako tieto, tie sa mi až tak nepáčia by som povedala, ako som už viackrát spomínala aj tuto ja ich tiež nenosím často ale nikdy som ich nemala až take vysoké, a ani sa jej nečnečujemudujem, že to spravila, niekde som čítala, že mala trapas ale v dnešnej dobe by to nemali až tak zveličovať

    OdpovědětVymazat
  3. Já teda chápu určitý dress code ale co se týče bot, tak bych asi tak striktní nebyla...ale líbí se mi Kristen v roli ‘rebelky’ , ty šaty se mi líbí, tyhle nablízkané věci ji sluší a tady jak to všechno zkombinovala tak vypadala skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tie chvíle poznám, že o svojom živote absolútne nechcem hovoriť a ani nikomu ako z kamarátov a rodiny... Tieto šaty mala Kristen v pohode a určite jedne z lepších od Chanel, chcela by som určite niečo vidieť čo by vytvorila Kristen, bolo by to určite krásne. A určite je dobre, že tú sukňu, ktorá tam mala byť dala preč lebo by to asi veľmi dobre nevyzeralo. Ja neznášam dresscody, každý je nejaký čudný a proste najlepšie by bolo nech si zoberú celebrity to čo chcú ako. Viem, že ako niekde je to potrebné ale to, že musia nosiť opätky tak to je podľa mňa už hrozné.

    OdpovědětVymazat
  5. To je neskutečný, jaký je nával novinek, ale jako nevadí mi to, ráda si na články počkám u tebe! :) Líbí se mi, jak byla Kristen na chvilku na koberci bez bot, to se k ní prostě hodí Nevím, co z toho dělají, já bych to udělala taky! Určitě to Kristen vylepšila, tím, že si ty šaty nevzala kompletní, ale stejně ty šaty za mě asi ne :/

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasím s tím, že Channel má vážně zvláštní kousky, ale řekla bych, že to právě Kristen vyhovuje, že se neobléká tak obyčejně, ale vyčnívá z davu a jí právě takový styl dle mého názoru sluší. Tyhle šaty se mi na první pohled nelíbily, ale při dalším zkoumáním se mi začínají líbit více a více. Rozhodně jsem ráda, že si nevzala tu spodní část, bez ní je to daleko lepší a nechápu proč dělají "halo" z toho, že si sundala boty, já bych to udělala taky a na Red Carpetu bych to dělala docela často, nejen v Cannes

    OdpovědětVymazat