neděle 13. května 2018

Gallery update 69.7: 71st Annual Cannes Film Festival - Opening Ceremony (May 8)


Zdravím vás. Nejsem úplně schopná zveřejnit víc než jeden článek denně a pokud už bych náhodou byla, tak to dělám nerada, protože potom ten článek zveřejněný dřív třeba zapadne a neužije si tu chvíli slávy na pozici prvního článku. A zrovna v Cannes se toho děje tolik, že si každá z těch věcí zaslouží vlastní článek a nějakou tu pozornost, takže proto teprve dneska dopřidávám fotky z 8. května, přestože Kristen už mezitím byla na dalších asi třech akcích a mám pro vás taky nějaké portréty, photoshooty, rozhovory a i nějaké osobní fotky, ze kterých mám ohromnou radost, protože některé ty fotky, co se objevily, jsou jen paparazzi, ale díky těm osobním máme aspoň trochu vhled. Teda, takhle, kdo sleduje paparazzi fotky jinde, tak má vhled taky, ale tady u mě je nenajdete. Nicméně, mám pro vás dneska naprosto úžasné fotky, pro mě zatím nejoblíbenější ze všech, co se objevily. Kristen se samozřejmě účastnila zahajovacího ceremoniálu letošního filmového festivalu v Cannes spolu i s ostatními porotci (mezi nimi např. Cate Blanchett, Léa Seydoux, Ava DuVernay nebo herec Chang Chen) a nejen, že se tedy ukázala na té ceremonii samotné, ale zároveň se objevila na červeném koberci. V jednom rozhovoru, který určitě taky zveřejním, jsem se dozvěděla, že Kristen byla oslovena jako porotce už v minulém roce, ale bohužel kvůli natáčení Underwater se nemohla zúčastnit a tak přijela jen na pár dní s Come Swim. Letos ji ale oslovili znovu a tentokrát to vyšlo a já jsem z toho naprosto nadšená! Kristen měla na sobě samozřejmě outfit od Chanelu, ale jak mám s Chanelem komplikovaný vztah, tak tenhle outfit mi vyrazil dech. Ty šaty se mi neskutečně líbí, líbí se mi ten střih až ke krku s tou lví sponou, Kris v nich vypadala naprosto úžasně, ještě v kombinaci se skvělým kouřovým líčením a parádním účesem. Zahrnula jsem i nějaké fotky zezadu, protože jsem chtěla, abyste viděli ten účes detailně. Hodně se mi líbí jak to má spletené, myslím, že si s tím její stylista fakt pohrál a ten malinký copánek je prostě rozkošnej, z toho nemůžu. Je jasné, že ty účesy budou všechny dost podobné, jak má Kris pořád ještě ty vlasy celkem krátké, ale byla jsem až překvapená, co z toho byl její kadeřník schopný udělat. Letos s ní v Cannes tedy není Adir Abergel, který má práci jinde, ale očividně to vůbec nevadí. Make-up jí zatím snad pokaždé dělal Beau Nelson, se kterým začala spolupracovat někdy v průběhu minulého roku mám pocit, ale možná si to špatně pamatuju. No Kris vypadala prostě skvostně, hodně se na fotkách usmívá, teda na poměry :D A tak vůbec. Kromě ostatních porotců tam můžete vidět také prezidenta filmového festivalu v Cannes a Kristenina dlouholetého přítele, známého, kamaráda, těžko říct - Thierryho Frémauxe. Když vidím ten jeho výraz pokaždé, když se s Kristen vítají, nejen tenhle rok, ale všechny roky, tak si říkám, že je fakt hrozná fangirl :D Takhle bych se asi nějak tvářila, kdyby Kristen objala mě :D Fotek z červeného koberce je 104 a zbylých 49 fotek potom ze samotného zahajovacího ceremoniálu. Tak si fotky užijte, projděte si je a dejte vědět, jestli jste z nich taky tak nadšení, jako já. Kdo by se chtěl podívat na přenos ze zahajovacího ceremoniálu, může to udělat na tomto odkaze.
+ + + + + + +
I am not really able to publish more than one article in one day and even in days that I am, I don't usually do that, because then I have articles without comments, which I think those, I have for you at this moment, deserve. There is sooo many news I have for you, it is crazy. Photoshoots, videos, personal photos, photos from events, I cannot wait to write about all of it. Right now I have for you my personal favourite up to this moment, including more recent photos. I have for you over 150 photos from the opening ceremony of this years Cannes Film Festival on May 8, 2018, where Kristen is part of the jury, which is freaking amazing. From one interview, I actually learned that Kristen was asked to be a jury originally last year, but she was filming Underwater at the time so she could come just for few days with Come Swim but not as a juror. Well, I am so glad they asked her to come this year because the jury is amazing this year and Cate Blanchett is the president and Kristen looks up to her, as she said in one interview, and I am so happy for her. About these pictures, I was absolutely blown away by Kristen at this event. She was wearing Chanel dress, which I personally really love. Especially the top with that lion bit, that is pretty great. I also absolutely adore her makeup and the hairstyle is pretty awesome. Those bleached parts are not very visible, which is positive, and I love the way it is done. I included some pictures from behind so you can see them. You can see photos with the other jurors, Cate Blanchett, Léa Seydoux, Ava DuVernay, Chang Chen and many more. I also uploaded few photos where Kristen is greeting Thierry Frémaux, the director of Cannes Film Festival, who loves Kristen and they are friends for years. You can see that on his face how happy he is to see her and likewise on Kristen's face. I am so happy he asked Kristen to be on the jury this year. When I look at his face, it is like he's the boss of KStew fandom honestly. I have for you two sets of pictures, one from the red carpet and one from the ceremony itself. You can also watch a video from the ceremony here.

4_28.jpg 8_15.jpg 465.jpg 327.jpg 298.jpg
499.jpg 172~0.jpg 226.jpg 14_10.jpg 6_19.jpg


KSBR2_281429_0.jpg KSBR_281829_0.jpg KSBR_28429_2.jpg KSBR_28929_0.jpg KSBR_282229.jpg

3 komentáře:

  1. tak to je naozaj skvelé, že dokáže z takých krátkych vlasov dokáže takéto kreácie, aj mne sa jej vlasy takto páčia, veľmi podarené, a tiež šaty sa mi dosť páčia, proste celá je pekná      , a neboj niet sa kde ponáhľať a vždy si to rafi prečíte

    OdpovědětVymazat
  2. To poznám s tím. Ja ako by som zvládla aj desať... dobre toľko ne ale zas mi je ľúto, že som si s tím dala prácu a nikto by to neprečítal. Preto som prišla na optimálnu vzdialenosť článkov a to obdeň takže články zo začiatku mája budú vychádzať v júni ako to vidím. Som veľmi rada, že tentoraz si Kristen už dostala k roli porotkyne aj keď žiaľ neviem čo hodnotí. Filmy alebo niečo také? Asi hej. Tak Chanel môžem dosť pochváliť lebo tieto šaty sú zas pekné a nie až tak zlé ako inokedy.. prepáč Chanel. Veľmi sa mi páčili tie volániky alebo ako to nazvať a išlo to podľa mňa dosť ku Kristen. Účes ma dosť ohromil a popravde nechápem ako sa dá z takýchto malinkých a kratunkých vláskov sčesať niečo také ♥ Kaderník má môj obdiv.

    OdpovědětVymazat
  3. Já teda musím říct, že Kristen mi doposud celou dobu dělá radost. Nevím, jak je to možné, ale na tomhle festivalu se jí prostě povedly vybrat snad ty nejlepší kousky od Chanelu Tyhle šaty jsou naprostá a totální bomba! Taky se mi líbí od hlavy až k patě a myslím si, že takový styl a rovněž také střih Kristen hrozně moc sluší! Je asi na její poměry trochu dívčí, ale Kristen tak vypadala velice elegantně a taky se mi líbí ty boty, co s k šatům vzala :) Co se týče líčení a účesu, tak tam taky není co kritizovat :) Ačkoliv se teda přiznám, že mi ty účesy přijdou hodně podobné, ale na druhou stranu chápu, že z těch jejich krátkých vlasů se toho asi moc vykouzlit nedá. Každopádně Kristen doposud opravdu válí! :)

    OdpovědětVymazat