sobota 5. května 2018

Gallery update 69.4: Chanel Cruise 18/19 collection show in Paris (May 3, 2018)


Ahoj všichni. Jak se máte? Já jsem měla docela náročnej tejden, takže jsem ráda, že mám dneska volnej den. Další volnej den budu mít až v úterý, protože zítra i v pondělí jdu do práce. Zítra mám úplně nejblbější osmičku, která snad může bejt. Mám od 12 do 20, to je prostě úplně zabitej celej den. V pondělí mám ranní a k tomu ještě jenom šestku, tak to snad celkem uteče. Akorát mám mít prej už jako certifikaci a já se na ní úplně asi ještě necejtim. Každopádně jsem ale o práci mluvit nechtěla. Nevím úplně, jak to budu dávat ještě se školníma povinnostma, ale snad to nějak půjde. Jinak jsem se vás chtěla zeptat, viděl jste už někdo nové Avengers? Já mám hroznou potřebu o tom s někým mluvit se spoustou lidí, tak kdybyste tu potřebu někdo měl taky, dejte mi vědět :D

Co se Kristen týče, tak mám pro vás dnes skvělou novinku. Tou novinkou jsou fotky z akce, která se konala 3. května, což jsou přesně dva měsíce, co se Kris na nějaké akci objevila na posledy. Takže jistě všichni dobře chápete, jak mi z tohohle novinkového ticha hrabe. Květen ale bude jiný, lepší, protože už příští týden, vlastně za pár dní, začíná filmový festival v Cannes a podle toho, co hodila na svůj instagram Tara Swennen, Kristenina stylistka, tak to vypadá na pořádnou jízdu, jelikož hodila na insta stories fotku asi milionu šatů a bot k výběru pro Cannes, takže těch akcí zřejmě bude hodně. Minimálně ty 4 zmiňované už u oznámení, ale pořád doufám ve víc... Aby mi to vykompenzovalo tu frustraci. Každopádně před dvěma dny se Kris objevila v Paříži na letošní Chanel Cruise módní přehlídce a já mám pro vás 73 fotek ofiko z akce a potom pár osobních fotek. Kristen vypadala naprosto skvěle. Kristen se rozhodla, že z tohoto outfitu využije pouze blazer a použije ho jako minišaty, což podle mě vypadá naprosto skvěle a k tomu si vzala moc krásné boty, které se mi neskutečně líbí. Kris podle mě vypadala naprosto skvěle. Pořád mám s těmy jejími vlasy trochu problém, ale už se to lepší :D Make-up měla opravdu skvělý a to sáčko jako šaty je prostě skvělé, je to teda hodně odvážné a sexy, ale mně se to líbí. Je to takový Kristenin styl. Na fotkách si můžete všimnout, že byla Kris zachycena spolu s Margot Robbie, Lily-Rose Depp a také Kristenin kamarád a kolega z filmů Clouds of Sils Maria a Personal Shopper - Lars Eidinger. Zmiňované ženy můžete vidět i na první osobní fotce, kde jsou spolu s šéfkuchařem Jeanem Imbertem, se kterým se Kris vloni právě před touto akcí setkala a snad s ním tehdy i vařila. Jsou tam osobky s Larsem, s Margot, potom také s Luciou Pica, která pracuje pro Chanel v oddělení make-upu a má na svědomí tu kolekci očních stínů, pro kterou Kris byla tváří, alespoň myslím. No a potom je tam taky jedna fotka s malou fanynkou, která je fakt roztomilá :)
+ + + + + + +
Hello everyone. How are you? I had quite a busy week, so I am glad I have a free day today. Tomorrow, I go to my second 8 hours long shift in Starbucks and my fourth shift in total, so I am not very happy about that. I have a morning one on Monday, but tomorrow, I have from 12 till 20, which means that whole day is killed. I prefer morning shifts to be honest, because yes, I have to get up at 4:30, but I finish at 2 p.m. and I have all day free. Whatever. I am not sure if I made the right decision to get this second job. I like it, I actually really do, but I am worried if I won't have to quite one of them because of my bachelor thesis. But I will care about that when I know for sure. However, I didn't want to talk about the two job situation. I would like to talk to you about something else. Have you already seen the new Avengers? Because I did and it kind of... How to say is without spoiling anything? Took my breath away, I guess, and I have an incredible need to talk about it with someone, but I don't know almost anyone who already saw this film. So if you did and want to talk about it, let me know, I will be happy to.

Anyway. I am happy to tell you, that Kristen went to Paris because of Chanel Cruise 18/19 fashion show. It is exactly two months since she was seen at some event, so I was kind of furious about it already, but May will be good. May will be probably full of events since Kristen is a jury at this year's Cannes Film Festival that starts 4 days from now. I honestly cannot wait. Especially after I saw some photos from Tara Swennen, who goes with Kristen. She took pictures of fittings she is bringing to Cannes and it's dozens of dresses. It will be legendary, I hope. Well, right now I have for you 73 photos from the Chanel show in Paris from two days ago and Kristen looked absolutely stunning, in my opinion. Only Kristen can rock a blazer worn as a dress. She literally took only a blazer from this outfit and wore it as a mini dress. And it looks amazing. I still have some issues with her hair, but it gets better every time :D As you can see in the gallery, Kristen was spotted in company with Margot Robbie, Lars Eidinger (Kristen's friend and co-star from Clouds of Sils Maria and Personal Shopper) and with Lily-Rose Depp. These three were also photographed the day before at Jean Imbert's restaurant. The chef Jean Imbert is also in that picture. I also have for you some other personal photos, two with Lars, few with Margot and one with Lucia Pica, a make-up artist who works for Chanel. There is also one photo with a little fan, which is adorable.

051~4.jpg 104~3.jpg 003~31.jpg 072~2.jpg 002~32.jpg
023~10.jpg 032~9.jpg 094~2.jpg DcXjtSdXUAAtn45.jpg KSBR3_28529.jpg


4 komentáře:

  1. Ahoj, možná sis toho už všimla, ale kdyby ne, na blogu je důležité oznámení: http://harrystylesonline.blog.cz/1804/hiatus-30-04-17-dd-mm-rrrr.woooow kristen vypadala nádherně ♥ a ty fotky s Margot, dvě moje oblíbenkyně společně, to je úžasné

    OdpovědětVymazat
  2. Dvě práce... Nevím, jestli sis toho nenaložila na svá bedra moc. Já asi budu ráda, když budu dávat jednu brigádu Ale budu ti držet palce, aby ti to rychle uteklo :) Jinak já jsem samozřejmě nové Avengers viděla, takže mi klidně můžeš napsat
    Co tak slyším, tak se asi máme pořádně na co těšit. Já už se teda těším moc, až filmový festival v Cannes odstartuje a já budu moct hodnotit šaty Snad se Kristen opravdu objeví na co nejvíc akcích. Na téhle akci jí to teda ohromně slušelo. Vypadala stylově a taky zatraceně sexy! Rovněž se mi líbí, že využila jen to sako, které je teda senzační! Na mě by to bylo teda docela dost odvážné, ale myslím, že Kristen si to může dovolit a pokud si hlídala, aby nic nevykouklo, tak je to naprosto v pořádku Co se týče líčení, tak musím říct, že mě trochu překvapuje, že jí neudělali kouřovky, nicméně i tohle vypadá skvěle a k celému looku se mi ta oranžová hodí :) Co se týče účesu, tak ten samotný look doladil, ačkoliv si nemůžu pomoct a připomíná mi tak 80. léta A osobně doufám, že do Cannes si nechá Kristen udělat nějakou jednotnou barvu, ty blond konce nejsou úplně pěkné...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak s tou prácou to máš ako čítam dosť ťažké ale držím palčeky aby to bolo všetko dobré ♥ Ja som žiaľ Avengers nevidela ale počula som nie až tak dobré ohlasy no. Wau tak tie novinky a fotky tu neskutočne prajem lebo u mňa je to neskutočne sucho ach jaj. No outfit je prekrásny a ten blazer je top. Vlasy sú zvláštne no neviem čo si mám o nich myslieť ale nedorástli ich nejak rýchlo či? Ale musím povedať, že tá prvá fotka s ostatnými jej kamarátmi je proste krásna.

    OdpovědětVymazat