středa 2. května 2018

Gallery update 69.3: New personal photos


Tákže, po několika dnech jsem zase zpátky s dalším článkem. Mezitím, co jsem tu byla naposledy, jsem stihla odjet na pár dní do Holandska. Chtěla jsem napsat tenhle článek ještě než odjedu, ale nakonec jsem to nestihla. Mimochodem, pořád úplně nevím, jak zvládnu tu situaci se dvěma pracema. Už jsem byla poprvé ve Starbucksu na svoje narozky v neděli a potom na osmihodinovce v pondělí, což bylo dost náročné. Upřímně si nejsem jistá, jestli je ta práce pro mě, ale zatím se nevzdávám, přeci jen jsem tam byla zatím jen dvakrát, tak je těžké to hodnotit. Doma jsem to zatím neříkala, že tam pracuju. Vlastně ani nevím proč, měla jsem nějak pocit, že by mě od toho odrazovali, protože bych měla dělat na bakalářce. Ale hodlám jim to oznámit, protože se mi těžko podaří vyklouzávat z baráku na otvíračky od šesti bez toho, aby si toho někdo všimnul. No nic. Ta druhá práce nezabere tolik času, ale i tak to asi bude náročné. Já se ale doma nějak nedonutím k žádné práci a myslím, že by mě to mohlo trochu nakopnout, abych se doma nekopala nudou a místo toho využila ty volný chvíle k nějaké produktivní práci. Uvidíme, jak mi to půjde. Zatím popravdě nic moc. Zítra mám další směnu, od tří do devíti a upřímně už teď se toho děsím. Trochu doufám, že tam večer už nebude tolik lidí, ale v ty tři, co tam jdu, jich tam nejspíš bude jako naděláno. To je tak, když vás šoupnou na kavárnu do centra, ale co se dá dělat. No nic. Minulý týden jsem měla i jinou zábavu než nástup do práce. Byla jsem na pár dní navštívit svou kamarádku, která je na Erasmu v Nizozemsku a spolu s dalšími spolužáky jsme tam zároveň oslavili Den Krále, což je jeden z hlavních holandských svátků. Král Vilém Alexander totiž slaví narozeniny a v Nizozemsku je to příležitost pro pořádné oslavy, všichni se navlíknou do oranžové barvy, pijou a veselí se, no je to švanda. A my, jakožto studenti nizozemštiny, jsme se rozhodli, že to chceme zažít na vlastní kůži a tak jsme vyrazili. Na mém Instáčgramu můžete vidět nějaké fotky z té události, koho by to zajímalo. Z letiště jsem potom jela rovnou na pražský Majáles s Emily, což jsem si taky moc užila no a v neděli a v pondělí jsem byla v práci. Asi si dovedete představit, jak mrtvá jsem v pondělí byla, když jsem dorazila domů. Zvlášť po noci z neděle na pondělí, kdy jsem spala asi tak 3 hodiny, protože byl úplněk a já absolutně nemohla usnout a k tomu vstávala ve 4 ráno, takže parádička. Z pondělí na úterý jsem spala asi 13 hodin... No nic. Každopádně dost už o mně. Tenhle blog má být správně o Kristen a tak se Kris začnu zase trochu věnovat... V poslední době si tady z toho ale zas dělám výkecníček, tak jestli to někomu vadí, tak se vám omlouvám.

Nicméně. Kristen netrávila svůj čas nic neděláním v poslední době, to rozhodně ne. Kromě toho, že tento měsíc oslavila svoje 28. narozeniny, tak také strávila nějaký čas v Portlandu, kde pravděpodobně pracovala na novém projektu, o kterém se zatím moc neví, ale půjde pravděpodobně o další režisérský a pravděpodobně i scénáristický počin na motivy knihy nebo více knih od autorky Lidie Yuknavitch. Dnes potom Kristen odletěla do Paříže, kde se zítra koná módní přehlídka Chanelu, z čehož mám ohromnou radost, protože už jsme Kris dlouho na žádné akci neviděli, tak jsem zvědavá. No a příští týden začíná filmový festival v Cannes, na kterém sice Kris letos nemá žádný film, ale zato je součástí letošní poroty, což znamená, že se dost pravděpodobně objeví na minimálně 4, ale spíš možná i desítkách akcí, což mi možná zvedne náladu za těch posledních několik měsíců téměř úplného ticha :D Budu mít co přidávat do konce roku, pokud bude Kris opravdu poctivě chodit na všechny premiéry tak, aby ji vyfotili. No jsem na to zvědavá. Teď mám pro vás několik osobních fotek, většina z nich je už staršího data, ale snad mi to odpustíte. Jsou tam ale třeba nově zveřejněné fotky z oslavy narozenin Kristeniné kamarádky Jessicy, ze které vzniklo celkem 6 fotek, na kterých můžete kromě Kris vidět i Stellu Maxwell, CJ Romero, zmiňovanou Jessicu, ale také třeba Emmu Roberts, kterou asi někteří znáte ze seriálu American Horror Story nebo tuším Scream Girls a já z filmu Nerve, který naprosto žeru. Každopádně s Kris jsou už nějakou dobu celkem dobré kamarádky, alespoň to tak z některých zdrojů zní a já mám Emmu hodně ráda, takže z toho mám celkem radost. Jináč jsou tam také fotky z Portlandu, kde můžete kromě Kris a Stelly vidět taky Lidii Yuknavitch nebo Kristeninu nejlepší kamarádku Suzie Reimer. Pak je tam pár starých fotek zveřejněných jako přání ke Kristeniným narozeninám, jedna fotka z Coachelly, jedna s fanynkou a jedna z 27. dubna se CJejem. V celém článku pak ještě můžete najít tři osobní videa, dvě pochází z oslavy Kristeniných narozenin a poslední zveřejnil již několikrát jmenovaný CJ.
+ + + + + + +
So... After a while, I am back again with another article. I still don't have any idea, if I am going to handle this two job and school situation, but I will try my best. To set things straight, I do have two jobs, but the second job doesn't take much time from me. I just do some translations and validate surveys sometimes, no big deal really, just a few hours a week. Since I won't have much money from this job, I decided to take another parttime job and I will be working at Starbucks three times a week. Which still gives me four free days a week, since I have only two hours in school that I actually have to attend and those are both in the evening, on Monday and on Wednesday. I didn't do it for the money, even though I really need it after my Erasmus. I did it mostly because I am at home quite a lot and I am getting lazy, which I really don't want to. I want to meet people, I want to practice the languages I speak and I need to just do something. I wasn't in a very good place the last couple of weeks. After I came back from Barcelona, I wasn't only ill physically, but I felt very bad mentally too. I had those days, when I couldn't get out of my bed, I couldn't get out of my home and I became anxious again... a bit listless actually. I didn't care about anything, not even school or the thesis I should write. I even postponed it until July. So I kind of hope that if I will work, I will force myself to be more active and to actually focus on something different than watching a lot of different TV shows. Maybe it is not the best idea, but I have to at least try. Last week, I had more exciting things coming up, because I went with a couple of my friends to The Netherlands, to visit B. and to celebrate the Kingsday, which was fun. Who follows me on Instagram could see some pics. When I came back, I went to Majáles with Emily straight from the airport, and on April 29th, I went to Starbucks for the first time. It was just for 4 hours and it was quite ok, but I went to 8-hour long shift on Monday from 6 a.m., which was not as fun. I honestly don't know what to think about it yet. We will see. Anyway, enough about my life. This blog is about Kristen, not me. I actually made it more about me during the last couple of months, when I rarely write an article, because I am able to handle just one blog at the moment and my personal blog is not the one I care about the most. This one is and it always will be, I guess. Until I am an active part of the blog community. Whatever.

Kristen was not spending her time doing nothing, we just don't know anything about what she does. Being ninja she is, she went to Portland without anyone noticing for quite a long time. An author Lidia Yuknavitch lives in Portland and Kristen is about to write and direct a movie about her OR adapt one of her books. Kristen talked about writing a script in one of the interviews made in September or so and it is quite possible it was a script for this project. Lidia is not keeping to herself, that she is in negotiations with Kristen, she and her husband even published some personal pictures from Portland. The only thing we still don't know is, what exactly will be this film about, but it is quite obvious Kristen is making it if she finds financing and stuff like that. Right now, I have for you bunch of new personal photos and one or two pictures with fans. I also have for you few older pics of Kristen published as wishes for her birthday and also few personal videos from Kristen's 28th birthday party and one video published by Kristen's best friend CJ Romero on the day of her birthday. You can also see Stella in some of these pics, Suzie, or Lidia Yuknavitch herself. I really love these pictures and I love those videos, especially the one CJ posted. Kristen also had cupcakes with nipples, which I found hilarious. I also have for you new personal photos from January. Kristen attended her friend's Jessica's party and I published 6 new photos from it also to Personal photos album. There is also one picture from Coachella. By the way, Kristen flew to Paris today because she is attending tomorrow's Chanel fashion show and next week starts the Cannes Film Festival where Kristen is a jury. I honestly cannot wait!






1 komentář:

  1. mno tak to su mala riadne perné, alo na každú robotu si treba zvyknúť, na každej tobote je niečo ale keď človek musí tak musí, v dnešnej dobe si len ťažko hladá dobru prácu ktorá by bola v pohode, ja ti len držím palečky aby si to zvládla, Emmu poznám zo všetkého čo si tu napísala, videla som to a je to skvelá herečka, vie to veľmi dobre , na fotkách je vidieť, že sa veľmi pekne zabávali a tie dve si sadli asi nie je až také prekvapenie

    OdpovědětVymazat