středa 1. června 2016

Gallery update 55.7: New 'Personal Shopper' stills

No... dneska je 1. černa a já jsem stále ještě nezveřejnila ty rozhovory z Cannes, ale udělám to, slibuju! Dobře, nebudu slibovat, ale doufám, že to udělám. Ale ještě před tím mám pro vás nějaké fotky. Dneska už neudělám ankety, protože nejspíš přijdu domů hodně pozdě, ale zítra ráno to napravím. Zítra jdu taky na koncert Jelena a hrozně se na to těším. Aktuálně mám v plánu 4 koncerty a to je celkem solidní počet, mám už doma i lístky. Např. na Red Hot Chili Peppers v září, z toho jsem nadšená. Ten teda nemám doma, má ho kamarádka, ale zaplatila jsem za něj :D Každopádně... mám pro vás nové stillsky z filmu Personal Shopper. V anglické verzi ještě plácám něco dalšího o koncertech, na kterých naopak nebudu, ale nějak se mi nechce to psát i česky, nemám čas, musím za chvíli do práce :D Každopádn jich je 6 těch fotek a některé z nich byly zveřejněny už mnohem dřív, ale já jsem přes to všechno v Cannes nějak nezvládala myslet i na to. Ty první dvě jsou nejnovější, ty se objevily včera. Všechny jsou vážně skvělé, ale jsou takové temné, mám z toho filmu trochu strach, ale doufám, že to nebude moc děsivé. Kristen kvůli roli Maureen během natáčení hodně zhubla, o čemž i mluví v jednom z těch rozhovorů, které jsem vám sem ještě nedala :D A na těch fotkách mi přijde, že je to i celkem vidět. Nelíbilo se mi, že tolik zhubla, bylo to vážně moc, ale je úžasné, co všechno je ochotná udělat pro roli, na které jí záleží.
* * * * * * *
So... today is June 1st and I still didn't publish all those interviews from Cannes, but I will do it, I promise. I hope. But before that, I have for you some new pictures. I will not do the polls today, because I will come back home late, but I'll do it tomorrow morning. I go to Jelen tomorrow, I cannot wait. Right now I have four concerts planned and that is really good. I go to Red Hot Chili Peppers in September, that is pretty awesome. Hope something else will show up, I will probably miss Rock for People, but whatever. I will have another opportunity. Jake Bugg is going to be in the Czech Republic, I'm sorry I'm gonna miss that one too. Well, the new pictures. I have for you 6 new Personal Shopper stills. Some of them were published earlier last month, but with all what was going on, I just didn't publish them. The first two are the newest. They are all great, but they seem pretty dark. I am quite afraid that I will be afraid watching this movie, but we'll see. It is not said it's horror movie, so I hope it will not be that bad. Kristen lost a lot of weight during making this movie and I feel like it's quite possible to see that. She does anything for he r movies, even this, which is extraordinary.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

3 komentáře:

  1. Na rozhovory z Cannes se strašně těším! :) Ty lístky na "Redhoty" ti závidím! Užij si to i za mě. :) Jinak nové stills jsou opět skvělé - Kristen je na nich skvělá. ♥ Ta druhá a čtvrtá fotka! :)

    OdpovědětVymazat
  2. človek sa až niekedy čuduje, že čo všetko sú herci ochotný spraviť pre svoju rolu a Kris by mala určite trochu pribrať určite bi jej to neuškodilo a pridalo by jej to aj na kráse ale ako teraz nechcem povedať, že je škaredá to nie a tie rozhovori tak v poho veď ich už sem niekedy dáš       

    OdpovědětVymazat